Tukiasema.org: moderoinnista ym.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tukiasema.org: moderoinnista ym.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.05.2012 13:33

En epäillyt, että Hermitin Kyllästyneelle lähettämät viestit olisivat olleet vain Kyllästyneen oman ajukopan tuotosta.
Arvioin asiaa sen pohjalta, mitä olin oppinut asianomaisista.

Välillä Mirri tekee (liki) olemattomasta oopperaa mutta sitten kun pitäisi vastata,
onkin aivan hiljaa, kun ei tunne tarvetta moiseen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 21.05.2012 13:55

Kyllästynyt kirjoitti:Näköjään Mirri epäilee, että minä sittenkin olisin lähettänyt [1] kahvi_68:lle seksuaalisesti loukkaavia yksityissähköposteja.

Kuulepa Mirri,

En ole koskaan lähettänyt kahvi_68:lle ainoatakaan sähköpostiviestiä. Hermit puolestaan on sellaisia minulle lähettänyt useitakin - eli väitteet siitä, että Hermitin minulle osoittamat nimittelyt, herjat, solvaukset sekä loukkaavat yksityisviestit ym. eivät ole tapahtuneet (niin kuin [2] kahvi_68:n väitti) "vain minun omassa ajukopassani".

[1] Näin taisin tosiaan väittää. Muistaakseni tein sen ihan ilkeyttäni eli siis kiusatakseni. Onpa noloa tämä(kin) näin jälkeenpäin ajateltuna. Pyydän anteeksi silloista käyttäytymistä tämänkin osalta.

[2] Typeryyttäni ja ilkeyttäni tein tämänkin. Pyydän tätäkin kiusaamistani anteeksi.

(onpa noloa huomata olleensa törkeä :oops: )
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.05.2012 14:55

Psykopatologia kirjoitti:Välillä Mirri tekee (liki) olemattomasta oopperaa mutta sitten kun pitäisi vastata,
onkin aivan hiljaa, kun ei tunne tarvetta moiseen.

Tiedän vankasta kokemuksesta, että jos en osaa vastata kysyjän tahtomalla ja häntä tyydyttävällä tavalla, ei kannata edes yrittää. Menee vain loputtomaksi piirileikiksi, jossa pyöritään kehää löytämättä ulospääsyä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 21.05.2012 15:05

Mirri kirjoitti:Tiedän vankasta kokemuksesta, että jos en osaa vastata kysyjän tahtomalla ja häntä tyydyttävällä tavalla, ei kannata edes yrittää. Menee vain loputtomaksi piirileikiksi, jossa pyöritään kehää löytämättä ulospääsyä.

Minusta olisi kyllä reilua, että jos ryhtyy piirileikkiin, niin tanssii sen sitten loppuun asti. Tai on sitten kokonaan osallistumatta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.05.2012 15:25

Kahvi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Tiedän vankasta kokemuksesta, että jos en osaa vastata kysyjän tahtomalla ja häntä tyydyttävällä tavalla, ei kannata edes yrittää. Menee vain loputtomaksi piirileikiksi, jossa pyöritään kehää löytämättä ulospääsyä.

Minusta olisi kyllä reilua, että jos ryhtyy piirileikkiin, niin tanssii sen sitten loppuun asti. Tai on sitten kokonaan osallistumatta.

Minua Kyllästynyt on vuosien varrella loukannut moneen kertaan ja aika pahasti - suorastaan julmasti vääntelemällä veistä elämäni haavoissa niin, että varmasti tuntuu ja sattuu. Kiusaamisestakin voin hyvin puhua. Kokemuksiani en todellakaan tunne tarvetta selitellä tai perustella. Se, että Kyllästynyt ei näe omassa nettikäyttäytymisessään kiusaamista, on hänen 'tyhmyyttään'. Se asia ei muutu, vaikka kantaisin asioita tikun nokassa hänen eteensä - Kyllästyneen ilmaisutapoja käyttääkseni.

Lopetan pyörimiseni tässä piirissä tähän - eikä yhtään auta, vaikka Kyllästynyt miten taas kokee itsensä loukatuksi ja joutuneensa solvaamisten kohteeksi.

Tai oikeastaan... Jatkan vielä sen verran, että siteeraan yhtä kirjoittajaa toiselta foorumilta:
Mun mielestä Kyllästynyt tappelee paljon, ja haastaa myös riitaa (provosoi riitoja), mutta ei mielestään kiusaa ollenkaan. Pitäisi kai olla vielä yllä mainittuja tarkempi kiusaamisen määritelmä, ennen kuin Kyllästyneelle itselleen voitaisiin osoittaa, että hän on myös kiusannut, sen lisäksi että epäilemättä on joutunut kiusatuksi.

Jos löytyisi jostain sellainen kiusaamisen määritelmä, jonka mukaan tosiasioiden kertominen satuttamistarkoituksessa on kiusaamista, varmaankin Kyllästynyt voisi myöntää kiusanneensa Trisiä ja joitakin muitakin tuon määritelmän mukaan? Vai miten on? Kyllästynyt on aika keskusteleva henkilö omalla tavallaan, luulisin.

Pelkään toisaalta, että sitä päivää, jolloin Kyllästynyt hyväksyy tuollaisen kiusaamisen määritelmän, saatetaan joutua odottamaan aika pitkään. Mutta siis jos jostain syystä joskus hyväksyy, niin sitten varmaan hyväksyy itsensäkin kiusanneen. Toivottavasti. Ei pitäisi itseään ainoana puhtoisena enää sitten. Kuka olisi puhtoinen, en tiedä.

http://tukari2.findtalk.biz/t20p60-kesk ... tukareista
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.05.2012 17:01

Toki tosiasioiden kertominen voi olla kiusaamista.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.05.2012 17:04

Kyllästynyt kirjoitti:En voi mitään sille, että sinun elämässäsi on ollut vaikeita asioita, mutta se että syytät minua kiusaamisesta kun viittaan sinun itse kertomiisi asioihin (perusteina sille miksi sinä Mirri olet väitteissäsi väärässä), on tolkutonta soopaa.

Monivuotisen kokemukseni mukaan sinun julmuudellesi harva kiusaaminen vetää vertoja. Joten onhan se totta, ettei kohdallasi kannata puhua kiusaamisesta; olet sellaisen 'yläpuolella', ja omasta mielestäsi kai lähinnä itseoikeutettu totuudentorvi. Etkä tietysti missään tapauksessa ole tehnyt mitään väärin, jos vaikka viskelemäsi 'totuudet' satuttavatkin kohteitaan; olet siinäkin asiassa 'yläpuolella'.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.05.2012 17:30

Kyllästynyt kirjoitti:Jos sinun mielestäsi on julmaa se, että muistutan sinua siitä ettet itsekään selviytynyt kehitysvammaisen hoitamisesta, mitä on se kun sinä solvaat minua esimerkiksi suuruudenhulluksi tai kyselet, "Kyllästynyt, oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko käynyt siihen oikein jonkun kurssin?", varastat työni tuloksen ja sen päälle vittuilet kelvottomasta ketjusta?

Nyt kysyn ihan itse, enkä siteeraa: oletko sinä oikeasti noin tyhmä, vai oletko käynyt vartavasten jonkin kurssin tyhmistyäksesi ja ollaksesi ymmärtämätön? Suuriakin luulet itsestäsi; sellaisesta kai tuollainen muistuttamistarve kertoo.
Noin, taas voit mennä pitkin nettiä kertomassa miten Mirri on ilkeä, kiusaa ja loukkaa sinua. Sitä paitsi nyt olet oikeassakin. :evil: :evil: :evil:
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.05.2012 17:42

Kyllästynyt kirjoitti:Edelleen pyydän sinulta Mirri vastausta jo kymmeniä kertoja esittämiini kysymyksiin enkä suinkaan pyytänyt todisteita siitä, että sinä olet se joka tässäkin ketjussa käyttäytyy kaksinaamaisesti ja tekopyhästi.

Kyllästynyt, minulle on aivan sama mitä pyydät ja mitä et pyydä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 21.05.2012 19:13

Psykopatologia kirjoitti:Toki tosiasioiden kertominen voi olla kiusaamista.

Olen samaa mieltä. Ainakin tosiasioiden kertomisella voi ihan tarkoituksella pahoittaa toisen mielen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 21.05.2012 19:19

Mä olen ollut about viisi vuotta totaalisesti poissa kuvioista. Näemmä samat, jo Tukiasemalta alkunsa saaneet riidat riidellään yhä uudestaan ja uudestaan - ja tuntuvat olevan hyvinkin akuutteja yhä tänä päivänä.

Nyt ymmärrän Mirrin näkemyksen "piirileikistä."

Hyvin on kyllä osapuolet onnistuneet kaatamaan lisää bensaa liekkeihin. Kuka enemmän, kuka vähemmän. Näemmä roihahtelee välillä siihen malliin, että ylilyöntejäkin sattuu vähän yhdelle sun toisellle. Kulmakarvatkin kärähtelee :mrgreen:
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kiss » 21.05.2012 19:28

Kyllästynyt on Mirriä kohtaan aivan epäinhimillisen törkeä. [PP: - - ]
Kiss

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.05.2012 19:38

Lähdenkin nyt kaupungille pariksi tunniksi ja lukitsen ketjun.

Älköön kukaan aloittako uutta ketjua ko. aiheista.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.05.2012 21:36

Kyllästynyt on todennut, ettei hänkään ole virheetön tai täydellinen tms. (ei sinne päinkään).

Mutta lausumalla ei ole arvoa ennen kuin hän antaa sille konkreettisemman sisällön.
Tuollaisenaan lausuma on vain ekskusemua.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.05.2012 21:57

Kyllästynyt kirjoitti:Siihen en kuitenkaan suostu, että minua solvataan, nimitellään, kiusataan sekä syytetään virheistä ja teoista joita en ole tehnyt.

Minä taas 'suostun' siihen, että tarinoit nettifoorumeilla elämästäni vaikka mitä potaskaa aina kun tunnet tarpeelliseksi ja katsot aiheelliseksi - vuodesta toiseen. Viimeinen minun elämääni liittyvä sepustuksesi on luettavissa tässä ketjussa foorumilla, jolla en tietääkseni ole tuonut itsestäni esille mitään sellaista mitä sinä katsoit asiaksesi suoltaa, ja vieläpä elämäni tosiasioista vähät välittämättä.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 21.05.2012 21:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.05.2012 21:59

Et kuitenkaan ole tuonut virheitä esiin
(muita kuin yksinkertaisia erehdyksiä yms.).

Olet siis kuitenkin täydellinen ja vastustamaton.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.05.2012 22:00

On parasta todeta itsensä täydelliseksi, niin ei tarvitse selitellä mitään.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.05.2012 22:18

Mutta siis luonteen puolesta täydelllinen (en puhu nyt nakkisormista).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.05.2012 22:36

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Minä taas 'suostun' siihen, että tarinoit nettifoorumeilla elämästäni vaikka mitä potaskaa aina kun tunnet tarpeelliseksi ja katsot aiheelliseksi - vuodesta toiseen...

Olen valmis välittömästi korjaamaan kaikki asiavirheet jos sellaisia on.

Juuri noin... Toisin sanoen minun pitäisi setviä elämääni julkisesti vielä lisää oikoakseni sinun kirjoittamaasi potaskaa - 'todistaakseni' sinun kertovan vääristynyttä tarinaa minun elämästäni. Tähän ongelmaan ovat tainneet jotkut muutkin törmätä - sinä kyllä auliisti lupaat korjata heidän henkilökohtaisesta elämästään julkisesti kertomaasi tarinaan liittyviä asiavirheitä, kunhan he ensin suostuvat osoittamaan (ja kai lisäksi perustelemaan!) virhekohdat...

Minun puolestani saat suoltaa elämästäni nettiin paskaa ihan niin paljon kuin sielusi sietää ja näppiksestäsi irtoaa - ainakin sielusi sietää uskomattoman paljon, näppiksesi kantokyvystä en tiedä. Minä sitten vain kerron, että paskaa suollat; jos satun tuntemaan tarvetta tuoda julki, että puhut elämästäni pötyä ja suorastaan valehtelet. Jos en tunne tarvetta, en sano mitään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.05.2012 22:39

Klo 22.38
Hyväluontoinen ... pitkä mielinen ... rauhallinen

Tässä ketjussa ei niinkään ole arvioitu Mirrin kognitiivisia kykyjä vaan alhaista luonnetta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko