Kyllästynyt kirjoitti:Näköjään Mirri epäilee, että minä sittenkin olisin lähettänyt [1] kahvi_68:lle seksuaalisesti loukkaavia yksityissähköposteja.
Kuulepa Mirri,
En ole koskaan lähettänyt kahvi_68:lle ainoatakaan sähköpostiviestiä. Hermit puolestaan on sellaisia minulle lähettänyt useitakin - eli väitteet siitä, että Hermitin minulle osoittamat nimittelyt, herjat, solvaukset sekä loukkaavat yksityisviestit ym. eivät ole tapahtuneet (niin kuin [2] kahvi_68:n väitti) "vain minun omassa ajukopassani".
Psykopatologia kirjoitti:Välillä Mirri tekee (liki) olemattomasta oopperaa mutta sitten kun pitäisi vastata,
onkin aivan hiljaa, kun ei tunne tarvetta moiseen.

Mirri kirjoitti:Tiedän vankasta kokemuksesta, että jos en osaa vastata kysyjän tahtomalla ja häntä tyydyttävällä tavalla, ei kannata edes yrittää. Menee vain loputtomaksi piirileikiksi, jossa pyöritään kehää löytämättä ulospääsyä.
Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tiedän vankasta kokemuksesta, että jos en osaa vastata kysyjän tahtomalla ja häntä tyydyttävällä tavalla, ei kannata edes yrittää. Menee vain loputtomaksi piirileikiksi, jossa pyöritään kehää löytämättä ulospääsyä.
Minusta olisi kyllä reilua, että jos ryhtyy piirileikkiin, niin tanssii sen sitten loppuun asti. Tai on sitten kokonaan osallistumatta.
Mun mielestä Kyllästynyt tappelee paljon, ja haastaa myös riitaa (provosoi riitoja), mutta ei mielestään kiusaa ollenkaan. Pitäisi kai olla vielä yllä mainittuja tarkempi kiusaamisen määritelmä, ennen kuin Kyllästyneelle itselleen voitaisiin osoittaa, että hän on myös kiusannut, sen lisäksi että epäilemättä on joutunut kiusatuksi.
Jos löytyisi jostain sellainen kiusaamisen määritelmä, jonka mukaan tosiasioiden kertominen satuttamistarkoituksessa on kiusaamista, varmaankin Kyllästynyt voisi myöntää kiusanneensa Trisiä ja joitakin muitakin tuon määritelmän mukaan? Vai miten on? Kyllästynyt on aika keskusteleva henkilö omalla tavallaan, luulisin.
Pelkään toisaalta, että sitä päivää, jolloin Kyllästynyt hyväksyy tuollaisen kiusaamisen määritelmän, saatetaan joutua odottamaan aika pitkään. Mutta siis jos jostain syystä joskus hyväksyy, niin sitten varmaan hyväksyy itsensäkin kiusanneen. Toivottavasti. Ei pitäisi itseään ainoana puhtoisena enää sitten. Kuka olisi puhtoinen, en tiedä.

Kyllästynyt kirjoitti:En voi mitään sille, että sinun elämässäsi on ollut vaikeita asioita, mutta se että syytät minua kiusaamisesta kun viittaan sinun itse kertomiisi asioihin (perusteina sille miksi sinä Mirri olet väitteissäsi väärässä), on tolkutonta soopaa.

Kyllästynyt kirjoitti:Jos sinun mielestäsi on julmaa se, että muistutan sinua siitä ettet itsekään selviytynyt kehitysvammaisen hoitamisesta, mitä on se kun sinä solvaat minua esimerkiksi suuruudenhulluksi tai kyselet, "Kyllästynyt, oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko käynyt siihen oikein jonkun kurssin?", varastat työni tuloksen ja sen päälle vittuilet kelvottomasta ketjusta?

Kyllästynyt kirjoitti:Edelleen pyydän sinulta Mirri vastausta jo kymmeniä kertoja esittämiini kysymyksiin enkä suinkaan pyytänyt todisteita siitä, että sinä olet se joka tässäkin ketjussa käyttäytyy kaksinaamaisesti ja tekopyhästi.

Psykopatologia kirjoitti:Toki tosiasioiden kertominen voi olla kiusaamista.
Kyllästynyt kirjoitti:Siihen en kuitenkaan suostu, että minua solvataan, nimitellään, kiusataan sekä syytetään virheistä ja teoista joita en ole tehnyt.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Minä taas 'suostun' siihen, että tarinoit nettifoorumeilla elämästäni vaikka mitä potaskaa aina kun tunnet tarpeelliseksi ja katsot aiheelliseksi - vuodesta toiseen...
Olen valmis välittömästi korjaamaan kaikki asiavirheet jos sellaisia on.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa