tukari2 vs. Psykopatologia: tapahtumien seuraanto (ym.)

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: tukari2 vs. Psykopatologia: tapahtumien seuraanto (ym.)

ViestiKirjoittaja tris001 » 08.01.2011 00:25

Kaikkea sinäkin uskot! :)
tris001

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.01.2011 12:38

tris001 kirjoitti:Ketä varten sen avaisin? Stuart Little on jo siellä

antamassa huonoja neuvoja, haukkumassa Psykopatologiaa ja Kyllästynyttä sekä ylistämässä hyvän ystävättärensä kielellisiä taitoja.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.01.2011 19:13

No nyt se on ollut auki muutaman päivän, ja sama tyyli on jatkunut eli SL pyrkii repimään uutta ystävätärtään Trisiä,
jota hän kävi kerran sairaalassakin ihmettelemässä. Viisi kirjautunuttakin on (nyt).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.03.2011 13:56

Psykopatologia kirjoitti:No nyt se on ollut auki muutaman päivän, ja sama tyyli on jatkunut eli SL pyrkii repimään uutta ystävätärtään Trisiä,
jota hän kävi kerran sairaalassakin ihmettelemässä. Viisi kirjautunuttakin on (nyt).

Nosto.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.03.2011 23:52

Poistin toisen muita foorumeita käsitelleen.

Tässä on hyvää (tausta)materiaalia,
ettei pääse unohtumaan unohtavilta uunoilta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: tukari2 vs. Psykopatologia: tapahtumien seuraanto

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.04.2013 08:41

05.12.2010 15:00
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Etkö sitäkään voi kertoa, että millaista keskustelua meidän kahden välillä silloin käytiin; kirjoittamani viestihän on ilmiselvästi vastaus johonkin (sinun?) viestiin - ja kenties se on jopa ärsyyntynyt vastaus johonkin?

1. kahvi_68 väitti, ettei Hermit muka ole kirjoittanut minulle solvaavia viestejä vaan että kertomani olisi (muka!) vain "tapahtunut minun omassa ajukopassani".
2. Väitteensä tueksi kahvi_68 heitti väitteen, että minä (muka) olisin lähettänyt hänelle seksuaalisesti loukkaavia sähköpostiviestejä (en ole lähettänyt kahvi_68:lle minkäänlaisia sähköpostiviestejä!).
3. Kun kyselin miksi kahvi_68 moista väittää, sinä Mirri tungit mukaan ja saarnasit, ettei minulla ole oikeutta vaatia vastauksia mihinkään - ja (mm.) heitit minulle tuon solvauksen.
viewtopic.php?f=16&t=2391&start=150#p29993
Lihavointi ja fonttikoon muutos minun.

Kyllästynyt tässä puhuu minusta; solvaa, sättii sekä parjaa täällä minua kauan ennen tänne kirjautumista, jolloin minulla ei ollut mitään mahdollisuutta puolustautua!

Mitä helvettiä ihmisen pitäisi tehdä jotta saisi Kyllästyneen kaltaiset valehtelijat ja paskanpuhujat lopettamaan?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 14:39

Tris kirjoitti:Onko sun pakko nostaa näitä vanhoja paskoja tai nyt kun olet pointtisi osoittanut niin voitko jättää nostot tähän? Nää on aika herkkää kamaa muillekin ihmisille (5.12.2010- helmikuu 2011 eli ketjunaikana olin toipumassa sairaalassa). Kyllästynyt tulee varmaan kohta väittämään että ei kun se oli 2009! :D

Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa toisten ihmisten tunteet huomioon, kun Kyllästynytkään ei sitä tee?
Kahvi

Re: tukari2 vs. Psykopatologia: tapahtumien seuraanto

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 15:00

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:5.12.2010 15:00
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Etkö sitäkään voi kertoa, että millaista keskustelua meidän kahden välillä silloin käytiin; kirjoittamani viestihän on ilmiselvästi vastaus johonkin (sinun?) viestiin - ja kenties se on jopa ärsyyntynyt vastaus johonkin?

1. kahvi_68 väitti, ettei Hermit muka ole kirjoittanut minulle solvaavia viestejä vaan että kertomani olisi (muka!) vain "tapahtunut minun omassa ajukopassani".
2. Väitteensä tueksi kahvi_68 heitti väitteen, että minä (muka) olisin lähettänyt hänelle seksuaalisesti loukkaavia sähköpostiviestejä (en ole lähettänyt kahvi_68:lle minkäänlaisia sähköpostiviestejä!).
3. Kun kyselin miksi kahvi_68 moista väittää, sinä Mirri tungit mukaan ja saarnasit, ettei minulla ole oikeutta vaatia vastauksia mihinkään - ja (mm.) heitit minulle tuon solvauksen.
viewtopic.php?f=16&t=2391&start=150#p29993
Lihavointi ja fonttikoon muutos minun.

Kyllästynyt tässä puhuu minusta; solvaa, sättii sekä parjaa täällä minua kauan ennen tänne kirjautumista, jolloin minulla ei ollut mitään mahdollisuutta puolustautua!

Mitä helvettiä ihmisen pitäisi tehdä jotta saisi Kyllästyneen kaltaiset valehtelijat ja paskanpuhujat lopettamaan?

Mitä valheellista sinä kopioimistasi viesteistä löysit?

No et kai minä vastuussa Mirrin viesteistä ole! Ja käytät vielä raukkamaisesti meidän kahden välisiä keskusteluja lyömäasenaasi Mirriä vastaan.

Väität siis, että sinulla on oikeus ja lupa esittää minut huonossa valossa, syypäänä vastustajasi käytökseen? Ja tuo vieläpä keskustelussa johon en voi itse osallistua - ja palstalla jossa en pystynyt itseäni puolustamaan tai sinun (tai muiden) paskapuheita minusta oikomaan?

Olet (edelleen) pelkkä halpamainen nettikiusaaja.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.04.2013 17:10

Kahvi kirjoitti:Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa toisten ihmisten tunteet huomioon, kun Kyllästynytkään ei sitä tee?

Tuskin sinun tarvitseekaan, jos et halua. Etkä ilmeisesti halua - miksipä haluaisitkaan tehdä niin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.04.2013 17:45

Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Miksi ihmeessä minun pitäisi ottaa toisten ihmisten tunteet huomioon, kun Kyllästynytkään ei sitä tee?

Tuskin sinun tarvitseekaan, jos et halua. Etkä ilmeisesti halua - miksipä haluaisitkaan tehdä niin.

Ok.
Kahvi

Edellinen

Paluu Romulaatikko