Flower kirjoitti:Minulle ei välity vaikutelmaa, että Kahvi olisi piittaamaton toisten tunteista...
Vaikka näit hänen ylimieliset vastauksensa ja oletettavasti myös nähnyt hänen minulle osoittamansa solvausviestit.
Mikähän sitten voisi olla tarpeeksi suuri ja merkittävä teko tai asia, että sinulle välittyisi se vaikutelma, että mielestäsi olisi kyse piittaamattomuudesta?
Flower kirjoitti:... Sinä taas koet oikeudeksesikin olla piittaamaton (laukoa "totuuksia" yms. joista toiset loukkaantuvat), mutta vaadit muiden välittävän erityisesti sinun tunteistasi ja olevan loukkaamatta sinua...
En koe oikeudekseni tuollaista ja ihmettelen millä tiedoilla (ja oikeudella) sinä uskot ja katsot tietäväsi mitä minä oikeudekseni koen?
En myöskään vaadi kenenkään välittävän "erityisesti minun tunteistani", mutta tahallista loukkaamista en hyväksy enkä niele.
Edellytän (en vaadi) vain sen, että minua kohdellaan kuin ihmistä (eikä siihen kuulu yksikään solvaukset tai minusta levitetyt perättömät väitteet).
Flower kirjoitti:... En ymmärrä, miten kehtaat sellaista vaatia...
Kehtaan vaatia mitä? Sitäkö, ettei minua solvata ja/tai kiusata?
Kyllä minä nykyään kehtaan vaatia, ettei minua kiusata, solvata eikä minusta levitetä perättömiä väitteitä. Onko se sinun mielestäsi kohtuutonta?
Flower kirjoitti:... Eivät sinun tunteesi ja kokemuksesi minun käsitykseni mukaan yleisesti ottaen ole muiden yläpuolella vaikka kuinka itse kokisit niin...
En koe niin, enkä ole koskaan kokenut. En toisaalta ole koskaan nähnyt, että joku olisi esimerkiksi solvannut sinua - joten aika vaikeaa minun on ymmärtää, miksi sinä väität että minä kokisin tunteideni ja kokemusteni olevan yleisesti ottaen muiden yläpuolella. Voisitko mahdollisesti kertoa jonkin esimerkin missä olen väittämälläsi tavalla kokenut?
Flower kirjoitti:... Jos kuitenkin näin on täällä niin olisi kohtuullista, että saisimme ylläpidolta jonkinlaisen ohjeistuksen kanssakäymiseen sinun kanssasi, koska itse olen ainakin aika ulalla.
Ehkä sinä tarvitset erityisohjeita, mutta muualla ja muille ovat aina riittäneet normaalit käytöstavat, kuten esimerkiksi se, ettei käy minun kimppuuni esimerkiksi solvauksilla, väärillä tai perustelemattomilla väitteillä minusta ja minun teoistani ja toiminnastani. Myös uhkaukset tyyliin "jos et tee niin tai näin, ilmoitan ylläpidolle" - ovat minun suhteeni hyvin huonosti toimivia keinoja.