Mirri kirjoitti:Mutta kuten olet tehnyt monet kerrat selväksi; sinä et loukkaa ketään.
Vaikuttaisi siltä, että Mirri on pahasti väärässä: Kyllästyneen tarkoitus vaikuttaa nimenomaan olevan muiden loukkaaminen.
Mirri kirjoitti:Mutta kuten olet tehnyt monet kerrat selväksi; sinä et loukkaa ketään.
Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Mutta kuten olet tehnyt monet kerrat selväksi; sinä et loukkaa ketään.
Vaikuttaisi siltä, että Mirri on pahasti väärässä: Kyllästyneen tarkoitus vaikuttaa nimenomaan olevan muiden loukkaaminen.
Kyllästynyt kirjoitti:Ketä sellaista olen loukannut, joka ei ole ensin hyökännyt minun kimppuuni, tai puolustanut minun kimppuuni hyökännyttä?

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Mutta kuten olet tehnyt monet kerrat selväksi; sinä et loukkaa ketään.
Aika paksua tekstiä kirjoittajalta joka on itse laukonut "itseään sormettava haisevapilluisen huora" -solvauksia.
Entä olenko jostakusta levittänyt valheita, kuten "olet lähettänyt minulle seksuaalisesti loukkaavaa sähköpostia"?
Nuoko eivät olleet tarkoitettu loukkaaviksi?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa