Beth kirjoitti:RK, tule takaisin, minä sitoudun puolustamaan sinua kun rajatilassa oleva lokki
Tris kirjoitti:Miksi kusipää lähti?
Vastaan ihan keljuillesani näin:
- Palstoja tulee - palstoja menee. Mikään ei ole ikuista.
- Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. (hmm...mitähän tuokin tarkoittaa?)
- Montako selitystä voi kerrallaan olla velkaa ja kenelle?
- Monellako palstalla kuuluu kirjoittaa ollakseen vaikka - mikä?
- Monellako palstalla kuuluu kirjoittaa ollakseen vaikka - lihaa syövää heteromies?

Beth kirjoitti:Mistä tiedätte että RK on tuo Kelju?
Psykopatologia kirjoitti:Tuplanikkeily on Tukiaasema.orgissa kielletty.
Siitä lentää heti ulos kuten pajuseiväs.
Ei voi olla niin, että valvojilla on omat säänöt
ja muille omsansa.
Beth kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tuplanikkeily on Tukiaasema.orgissa kielletty.
Siitä lentää heti ulos kuten pajuseiväs.
Ei voi olla niin, että valvojilla on omat säänöt
ja muille omsansa.
Hosuli on saanut poikkeusluvan tuplanikkeillä. Hän on rivikirjoittajana toisella nikillä.
Ja mikä tämän toisen nikki on? Tämän skeida-ihmisen joka kirjoitti minulle yksäriin bännin syyksi "Koska olet niin syrjitty"?
Siellä yllättävän moni kirjoittaa useilla nikeillä, milloin mistäkin syystä. Yksi tässä kävi kehumassa jopa, valkosiipi, eiks hän peräti jopa kolmesta nikista meuhkanut?
Tuplanikkeilijat ovat epärehellisiä idiotteja.
Beth kirjoitti:Siellä yllättävän moni kirjoittaa useilla nikeillä, milloin mistäkin syystä. Yksi tässä kävi kehumassa jopa, valkosiipi, eiks hän peräti jopa kolmesta nikista meuhkanut?
Tuplanikkeilijat ovat epärehellisiä idiotteja.
Psykopatologia kirjoitti:Jos saa luvan kirjoittaa toisella nikillä yhtä aikaa - mihin halu suhtautui sangen myönteisesti
- toisen nikin "nimen" tulisi olla julkinen.
Helmenkalastaja kirjoitti:Minäkin muuten kirjoitin alkuperäisellä tukarilla yhden viestin nikillä, jota en enää edes muista. Ketjun aihe oli sellainen, että halusin kertoa oman kokemukseni mutta en halunnut, että viestini yhdistetään minuun. En kokenut olevani enää riittävän anonyymi kirjoittaakseni kyseisestä aiheesta omalla nikillä. Oletan (ehkä täysin perusteettomasti?) valkosiiven tuplanikkeilyn olleen jotakin saman tyyppistä.
Obelix kirjoitti:Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Olen uskollinen Mirrille!

Mirri kirjoitti:Obelix kirjoitti:Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Olen uskollinen Mirrille!
Kuitenkin puriset siellä sun täällä niin, että ylläpitäjältä menee hermot. Olen nähnyt.
Obelix kirjoitti:
Olen sinun Mirriseni.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa