Mirri kirjoitti:Tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Cohen poistettu.
Videoiden nimet ja kestot olivat poissa.
Voi jumalauta sun kanssasi MITEN NIIN NIMET OLI POISSA? Siinähän ne nimet oli ja vielä tekstilainausten kanssa. Ihan niin kuin sun elämäntehtävä olisi olla mulle vittumainen
En minäkään käsitä miksi se Cohen-ketju poistettiin. Cohenista pitävänä olisin mielelläni syventynyt siihen ajan kanssa ja kuunnellutkin; siinä kun taisi olla joitakin kappaleita linkitettynäkin - ja oikein sanojen kanssa.
Harmittaa, että katosi kiintoisa ketju ylläpitäjän mielivaltaisuuden vuoksi.
Obelix kirjoitti:Lette puhut täyttä p....a. Pertti on Jumala!
Psykopatologia kirjoitti:Ei lukija tiedä, että kyse on muutaman minuutin pätkästä, ellei hän klikkaa.
Psykopatologia kirjoitti:Ei lukija tiedä, että kyse on muutaman minuutin pätkästä, ellei hän klikkaa.

Obelix kirjoitti:Me uskolliset olemme aina tietäneet tuon!
Obelix kirjoitti:Totta, mutta sinä olet oikea mies siihen tehtävään!
Tris kirjoitti:Obelix saa päivän bännejä ja minä viikon - epäilen kyseessä olevan sukupuolisyrjintä!
untuva kirjoitti:Tris kirjoitti:Obelix saa päivän bännejä ja minä viikon - epäilen kyseessä olevan sukupuolisyrjintä!
Se, johtuu siitä ettei susta oikein tykätä.
Helmenkalastaja kirjoitti:untuva kirjoitti:Tris kirjoitti:Obelix saa päivän bännejä ja minä viikon - epäilen kyseessä olevan sukupuolisyrjintä!
Voisit, untuva, sinäkin lopettaa tuon Trisin mollaamisen joka ketjussa.
Tris kirjoitti:Obelix saa päivän bännejä ja minä viikon - epäilen kyseessä olevan sukupuolisyrjintä!
untuva kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:untuva kirjoitti:Tris kirjoitti:Obelix saa päivän bännejä ja minä viikon - epäilen kyseessä olevan sukupuolisyrjintä!
Voisit, untuva, sinäkin lopettaa tuon Trisin mollaamisen joka ketjussa.
Vastasin niin kuin asia on, ei ainakaan jää epäselvyyksiä, hyvä hänen on tietää oma paikkansa ettei hypi toisten silmille.
Helmenkalastaja kirjoitti:En pidä siitä, että esität asian ikään kuin yleisenä faktana.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa