Helmenkalastaja kirjoitti:Ne ovat yksittäisiä sanoja, jotka on siteerattu lauseen keskeltä.
Kaikkein yksiselitteisintä olisi tietysti ollut laittaa suoraan tuo lause,
jonka Kyllästynyt itse oli pyytänyt laittamaan.
Psykopatologia kirjoitti:Vaatii sairasta fantasiaa alkaa kuvitella, että olisin käyttänyt
lainausmerkkejä samassa virkkeessä kahdessa eri merkityksessä.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vaatii sairasta fantasiaa alkaa kuvitella, että olisin käyttänyt
Kuinka niin? En edelleenkään ole vakuuttunut siitä, ettet olisi laittanut niitä yksittäisiä
sanoja lainausmerkkeihin osoittaaksesi, ettet ole asioista samaa mieltä...
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Vaatii sairasta fantasiaa alkaa kuvitella, että olisin käyttänyt
Kuinka niin? En edelleenkään ole vakuuttunut siitä, ettet olisi laittanut niitä yksittäisiä
sanoja lainausmerkkeihin osoittaaksesi, ettet ole asioista samaa mieltä...
Sitähän varten ne nimen omaan halusin laittaa.
Tris kirjoitti:Olen kyllä iloinen ja vahingoniloinen kieltämättä siitä että asia ratkesi näin. Vaikka voihan olla että Kyllästyneellä vaan oli niin rankka lapsuus ja karmea elämänkohtalo että PP:n olisi pitänyt ymmärtää hänen ruskeaa käytäväänsä nuolla suuremmalla intensiteetillä ja paljon pidempään. Voi sentään
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti minulle tänään privaatisti:
Voit sanoa, että katson kirjoittamisen mahdottomaksi sen jälkeen kun Sinä olet leimannut minut arrogantiksi kiusaajaksi joka kaivaa verta nenästään.
Tris kirjoitti:Olen kyllä iloinen ja vahingoniloinen kieltämättä siitä että asia ratkesi näin. Vaikka voihan olla että Kyllästyneellä vaan oli niin rankka lapsuus ja karmea elämänkohtalo että PP:n olisi pitänyt ymmärtää hänen ruskeaa käytäväänsä nuolla suuremmalla intensiteetillä ja paljon pidempään. Voi sentään

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa