Tulta munille - Suoraa puhetta feminismin takapajulasta

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tulta munille - Suoraa puhetta feminismin takapajulasta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.12.2012 15:44

Helmenkalastaja kirjoitti:Nyt alkaa muistua mieleen, miksi jossain vaiheessa lakkasin ensin kirjoittamasta tälle foorumille
ja sen jälkeen käymästä edes lukemassa.

Hiukkasen karrikoituna: täällä ketju kuin ketju tuntuu kääntyvän miesten ja naisten väliseksi
arvovaltataisteluksi; itse asiat hukkuvat tekohauskojen, etupäässä naisia mitätöivien pelleilyjen alle.

Katsokaa nyt tätäkin osiota: eikö psykologiasta tai psykopatologiasta löydy mitään muuta pohdittavaa?!
Jos ei, niin nimi on varsin harhaanjohtava.

Mutta mitä tämä on?

Feminismi-ketjussa sinut valtasi hämmennys, ja syytit naisia, kun yllä lainatussa viestissä syytit miehiä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 08.12.2012 16:50

:D Sitä kutsutaan tasapuolisuudeksi.

Itse asiassa en ole vielä saanut kerätyksi rohkeutta omaan aloitukseen ja niinpä olenkin joutunut tyytymään nykyiseen tarjontaan (ettei minua poistettaisi liian passiivisena kirjoittajana, kuten jo kerran on päässyt tapahtumaan). Vastaan kuitenkin edelleen sanoistani molempien viestien osalta: ketjuja tupataan vesittämään (vai onko kenties tarkoitus keventää?) kaksimielisyyksillä, mutta asiallisiin kysymyksiin saatuja asiallisia vastauksia on - tahallisesti? - ymmärretty väärin, jolloin vastaaja on ns. vaihtanut tyylilajia ja ketju on mennyt jankuttamiseksi.

Olen toki voinut ymmärtää väärinkin. En voi vaikutelmina kuitenkaan välittää kuin omiani...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.12.2012 17:01

Kiitos! Tasapainoisten kirjoittajien impressiot ovat tärkeitä.

(Kirjoittamattomuus ei johda poistamiseen vaan kirjaututuneena käymättömyys.)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 08.12.2012 18:01

Kiitos tarkennuksesta! Tärkeä tieto.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.12.2012 18:31

Niin on tärkeä tieto. Minäkin olen lentänyt täältä pihalle ainakin kerran ja luulin sen johtuneen kirjoittamattomuudesta. Hyvä tietää tuo, ettei täällä ole 'kirjoittamispakkoa'. Kirjautuminenhan on vähän kuin 'näyttäisi naamansa' ja ilmaisisi olemassaolonsa tällä foorumilla, vaikkei olisikaan pitkiin aikoihin mitään sanottavaa mihinkään eikä tarvetta kirjoittaa.
Mirri

Edellinen

Paluu Romulaatikko