Tukari.org -palstalta

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tukari.org -palstalta

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 10.09.2012 22:10

Rakkaus synnyttää vasta rakkautta.

Kuva
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2012 22:18

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Riidankylväjä, olen ihan samaa mieltä. Ainakin minuun pitää suhtautua täsmälleen kuvan kertomalla tavalla.

"Pitää suhtautua"?

Sinäkö Mirri päätät muidenkin puolesta miten sinuun "pitää" suhtautua?

En toki. Jätin hymiön pois, koska luotin siihen, että hymiöittäkin viestini ymmärretään huumoriksi. Viestistäni pois jäänyt hymiö on tässä: :D Tai tässä: :lol:
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2012 22:24

Vaikka mitä.

Kyllästynyt, hiljenny tarkastelemaan Riidankylväjän laittamaa humoristista piirroskuvaa ja suhteuta kommenttini siihen. Ehkä sitten tajuat.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2012 22:32

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Vaikka mitä.

Kyllästynyt, hiljenny tarkastelemaan Riidankylväjän laittamaa humoristista piirroskuvaa ja suhteuta kommenttini siihen. Ehkä sitten tajuat.

En tälläkään kertaa löydä mitään hauskaa Riidankylväjän lässytyksestä.

Voi voi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 10.09.2012 22:49

Kyllästynyt kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Suhtautukaamme myös kilpailevaan palstaan ja sen ihmisiin rakkaudella.

Vaikeaa rakastaa ilmeisiä valheita latelevaa ihmistä.

Ehkä ko ihmisellä on joku ongelma?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2012 22:52

Kyllästynyt, minä en valehtele sanoessani, etten monien yhteisten nettikirjoitteluvuosien jäljiltä 'tunne' Trisseä nettikiusaajana. Kyllä minulla on syytä voivotella sinua, jos yrität syyttää minua valehtelusta.

Toivottavasti olen käsittänyt väärin luullessani sinun syyttävän minua valehtelusta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2012 23:17

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, minä en valehtele sanoessani, etten monien yhteisten nettikirjoitteluvuosien jäljiltä 'tunne' Trisseä nettikiusaajana. Kyllä minulla on syytä voivotella sinua, jos yrität syyttää minua valehtelusta.

Toivottavasti olen käsittänyt väärin luullessani sinun syyttävän minua valehtelusta.

Tunteistasi en voi tietää, mutta jos sinä väität, ettet ole nähnyt Tristanin harjoittamaa nettikiusaamista, sinä valehtelet.

Jaahas, 'tiedät' näköjään minua paremmin. Samapa tuo, 'tiedä' rauhassa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2012 23:53

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Jaahas, 'tiedät' näköjään minua paremmin. Samapa tuo, 'tiedä' rauhassa.

Luepa uudelleen. Sanoin, etten voi tietää tunteistasi, mutta jos sinä väität ettet ole nähnyt Tristanin harjoittamaa nettikiusaamista, sinä valehtelet.
Sinulla Mirri on ikävä tapa vetäytyä keskustelusta aina kun jäät kiinni perättömistä puheistasi.

Niin siis, uskot tietäväsi minua paremmin mitä olen nähnyt ja mitä en. Usko rauhassa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2012 23:58

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Niin siis, uskot tietäväsi minua paremmin mitä olen nähnyt ja mitä en. Usko rauhassa.

Ei, vaan kerron sinun valehtelevan jos väität, ettet ole koskaan nähnyt Tristanin harjoittavan nettikiusaamista.

Luule rauhassa minun valehtelevan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.09.2012 00:06

Miten kiusaaminen määritellään?

Onhan Trisse floodannut ym.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.09.2012 08:12

Joskus meissä puhuu sairautemme eikä oma itse - mikä ei toki poista täysin vastuuta omista teoistamme.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 11.09.2012 08:39

Trisse on kyllä käyttänyt järkyttävää kieltä. Siitä järkyttyy jopa meikäläisen kaltainen karski mieskin .
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.09.2012 09:01

Riidankylväjä kirjoitti:Trisse on kyllä käyttänyt järkyttävää kieltä. Siitä järkyttyy jopa meikäläisen kaltainen karski mieskin .

Tarvitset siedätyshoitoa hyvä mies! Suosittelen esim hakeutumaan jonkun yökerhon uloskäynnin ulkopuolelle ja spottaamaan sieltä catfigtiin johtavan tilanteen: siinä nokittelussa kyllä sanansäilä heilahtaa ja kynä on miekkaa terävämpi. Ei heikkohermoisille, rankkaa K18 kamaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.09.2012 09:45

Kyllästynyt kirjoitti:En minä luule vaan näen sinun valehtelevan.
Ja niin näkevät kaikki muutkin.

Näkevät sitten sinun opastuksellasi väärin siinä kuin sinäkin. Omapa on häpeänsä. Luulen kuitenkin, että sinä luulet itsestäsi liikoja esittäessäsi varmaa 'tietoa' toisten puolesta.
Mutta kuten sanottu; näe ja luule rauhassa - ja syytä valehtelusta, kun kerran välttämättä tahdot tehdä niin. Ei ole minulta pois se, että näkökykysi pettää, tai että luulosi itsestäsi ovat suuria. Ja jos välttämättä haluat uskoa kaikkien muidenkin 'näkevän' minun valehtelevan, niin usko rauhassa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.09.2012 10:06

Sinua harmittaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.09.2012 10:21

Fiksu oivallus. :)
Mielestäni harmistuminen on inhimillinen ja ymmärrettävissä oleva reaktio idioottimaisten syytösten edessä.

Sekin harmittaa, että Kyllästynyt yrittää taas saada aikaan lyttäävää keskustelua tietystä nettikirjoittajasta tänne; suorastaan provosoi, että käytäisiin syöttiin. Tuskin hän muuten olisi käynyt nappaamassa sanomisiani toiselta palstalta tähän ketjuun. Näki tilaisuutensa tulleen luettuaan viestini sieltä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.09.2012 10:48

Onko sinulla kiusaamisesta (käytössä) suppea määritelmä?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.09.2012 10:59

Mitä se tarkoittaa?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.09.2012 11:50

Haluaisinpa nähdä sen kirjoittajan, joka perustellusti pystyy esittämään sinun puhuvan totta ja minun pötyä.
Voi, hyvä Kyllästynyt sinun kanssasi! Kysymyshän oli minun näkökyvystäni; siitä olet kinastellut kanssani, ja jopa syyttänyt valehtelusta. Näen mitä näen omalla näkökyvylläni, mutta sinä kivenkovaan väität minun nähneen jotakin muuta kuin olen sanonut nähneeni! Aivan kuin tietäisit minun näkemiseni minua paremmin. Ja muidenkin kuvittelet tietävän minun näkemiseni minua paremmin.

Alkaa mennä hokemaksi: luule ja kuvittele rauhassa. Näen asiat toisin kuin sinä ja sillä siisti; ei auta sinun vänkäämisesi ja syytöksesi ja 'tietämisesi'. Eikä leimaamiset. Minun tavalleni nähdä ja katsoa asioita et mahda yhtään mitään, vaikka miten yrittäisit muuttaa näkökykyäni mieleiseksesi ja tahtosi mukaiseksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.09.2012 12:05

Klo 12:04
Mirri kirjoitti:Mitä se tarkoittaa?

En tiedä. Mutta yleisesti asioita voi useimmiten määrittää laveammin tai suppeammin
(esimerkiksi taannoin synnytykset ja PTSD), ja erimielisyydet asioissa voivat olla
toisinaan määritelmäkysymyksiä.

Trisse on ainakin tuottanut monelle kiusaa pitkän ajan kuluessa. Miksi se ei
olisi (aktiivista) kiusaamista?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko