Psykopatologia kirjoitti:Varmaan rikoksia ovat, mutta ette te - vaan minä - joudun linnaan.

Hilppa kirjoitti:No sitten voin kantaa korteni kekoon (vaikka viestiosuuteni perusteella).

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:No sitten voin kantaa korteni kekoon (vaikka viestiosuuteni perusteella).
Hilppa, nyt en ymmärrä. Munfoorumin omistaja/ylläpitäjä 'vihelsi pelin poikki' Riidankylväjän tänne laittamien kuvien suhteen, mutta nyt sinäkin olet sitä mieltä, että ylläpitäjä teki väärin, ja vastustat häntä, vaikka 'suureen ääneen' olet vastustanut Riidankylväjän tänne tunkemia kuvia. Mihin tarkoitukseen 'kannat kortesi kekoon'?
Ongelmat tällä sivustolla aiheutuivat juuri niistä linkeistä ja kuvista, joita Riidankylväjä on tunkenut tänne. Niitä on täällä paheksuttu hirmuisesti ja naisvoimin, mutta nyt ollaankin tekemässä kaikki mahdollinen, jotta tänne voitaisiin jatkossakin laittaa samanlaisia kuvia ja muuta materiaalia kuin tähänkin asti...? En tajua, en - menee naisten logiikka yli ymmärryskyvyn...
Psykopatologia kirjoitti:Voihan kirjoittaja tai lukija(kin) valittaa itse suoraan Korvatunturille.
_____
Ja eihän Riidankylväjä ole ennen 16:55 kieltäytynyt poistamasta viestejä pyydettäessä.
Kyllästynyt kirjoitti:Pidän epätodennäköisenä sitä, että seksismiä ja sovinismia saadaan sensuurin keinoin palstalta kitkettyä.
Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:No sitten voin kantaa korteni kekoon (vaikka viestiosuuteni perusteella).
Hilppa, nyt en ymmärrä. Munfoorumin omistaja/ylläpitäjä 'vihelsi pelin poikki' Riidankylväjän tänne laittamien kuvien suhteen, mutta nyt sinäkin olet sitä mieltä, että ylläpitäjä teki väärin, ja vastustat häntä, vaikka 'suureen ääneen' olet vastustanut Riidankylväjän tänne tunkemia kuvia. Mihin tarkoitukseen 'kannat kortesi kekoon'?
Ongelmat tällä sivustolla aiheutuivat juuri niistä linkeistä ja kuvista, joita Riidankylväjä on tunkenut tänne. Niitä on täällä paheksuttu hirmuisesti ja naisvoimin, mutta nyt ollaankin tekemässä kaikki mahdollinen, jotta tänne voitaisiin jatkossakin laittaa samanlaisia kuvia ja muuta materiaalia kuin tähänkin asti...? En tajua, en - menee naisten logiikka yli ymmärryskyvyn...
Kyllästynyt kirjoitti:Pidän epätodennäköisenä sitä, että seksismiä ja sovinismia saadaan sensuurin keinoin palstalta kitkettyä.

Hilppa kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Voihan kirjoittaja tai lukija(kin) valittaa itse suoraan Korvatunturille.
_____
Ja eihän Riidankylväjä ole ennen 16:55 kieltäytynyt poistamasta viestejä pyydettäessä.Kyllästynyt kirjoitti:Pidän epätodennäköisenä sitä, että seksismiä ja sovinismia saadaan sensuurin keinoin palstalta kitkettyä.
Tuollaisen kuvan olen aiemmista kommenteistanne saanut ja edelleen pysyn näkemyksessäni, että toimiva palsta on paras palsta ja olen valmis kantamaan korteni kekoon, kun pysytään noissa raameissa.

Psykopatologia kirjoitti:Voihan kirjoittaja tai lukija(kin) valittaa itse suoraan Korvatunturille.
_____
Ja eihän Riidankylväjä ole ennen 16:55 kieltäytynyt poistamasta viestejä pyydettäessä.
Psykopatologia kirjoitti:Varmaan rikoksia ovat, mutta ette te - vaan minä - joudun linnaan.
Sivu 29 kirjoitti:Ylläpitäjän rikosoikeudellinen vastuu edellyttää tahallisuutta
eli ennen kaikkea tietoisuutta aineiston lainvastaisuudesta.
Lakivaliokunnan mukaan käytännössä kyse voi olla esimerkiksi siitä,
että ylläpitäjän huomiota kiinnitetään sivustolla olevaan lainvastaiseen
materiaaliin, mutta tällaisesta tiedosta huolimatta ylläpitäjä tietoisesti
sallii aineiston pitämisen sivustollaan, eikä ryhdy toimenpiteisiin sen
poistamiseksi sivustolta, vaikka se olisi ylläpitäjälle teknisesti mahdollista.
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:No sitten voin kantaa korteni kekoon (vaikka viestiosuuteni perusteella).
Hilppa, nyt en ymmärrä. Munfoorumin omistaja/ylläpitäjä 'vihelsi pelin poikki'
Riidankylväjän tänne laittamien kuvien suhteen, mutta nyt sinäkin olet sitä mieltä,
että ylläpitäjä teki väärin, ja vastustat häntä, vaikka 'suureen ääneen' olet vastustanut
Riidankylväjän tänne tunkemia kuvia. Mihin tarkoitukseen 'kannat kortesi kekoon'?
Ongelmat tällä sivustolla aiheutuivat juuri niistä linkeistä ja kuvista, joita Riidankylväjä
on tunkenut tänne. Niitä on täällä paheksuttu hirmuisesti ja naisvoimin, mutta nyt ollaankin
tekemässä kaikki mahdollinen, jotta tänne voitaisiin jatkossakin laittaa samanlaisia kuvia ja
muuta materiaalia kuin tähänkin asti...? En tajua, en - menee naisten logiikka yli ymmärryskyvyn...
Edeltävistä Mirrin sanoista haluaisin kuulla Kyllästyneen ja Psykopatologian kommentit.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa