Tukiasema.org: moderoinnista ym.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tukiasema.org: Moderoinnista

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.04.2012 14:12

trisse_ kirjoitti:Onko sinulle? Koskaan?

Harvoin.

Eihän kukaan edes tajua, että minulla on viidensadan kengät ja kolmensadan farkut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 07.04.2012 23:46

trisse_ kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Minulla Iriksestä tulee mieleen HaiSie/Anni Huttila/Raatelulammas, jne. Siis vain tulee mieleen, en tiedä.

Hän on ollut jopa valvojana, kuten myös ongelmallinen Kokemustuntija
- molemmat helun valintoja.

Kokemustuntija modena? Helu on varmaan silloin vetänyt crackiä! :shock:

:lol: +1
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.04.2012 00:50

trisse_ kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Onko niin parempi? Sitäkö haluat?

Haluaisin että luopuisit vääristä käsityksistäsi.

Totta kai; mistä niistä?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kivenheittäjä » 09.04.2012 13:44

---
Viimeksi muokannut Kivenheittäjä päivämäärä 18.05.2012 17:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Kivenheittäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.04.2012 20:07

Kivenheittäjä:
Minä en itseasiassa ihmettele ollenkaan. Onhan tuo suuruudenharhoissaan elävä palstahäirikkö saanut myös esimerkiksi
suostuteltua Hannu Lauerman kirjoittamaan ala-arvoiseen teokseensa esipuheen. Sekä saanut useita muuten fiksun oloisia
ihmisiä (en rehellisyyden nimissä laske itseäni fiksuksi, mutta esim. jupe tulee mieleen) puolustelemaan typeryyksiään.
Narsisteilla on usein loistavat puhelahjat, eikä Kokemustuntija ole poikkeus.

Enpä tiedä puhelahjoista!?

Lauerma ei itse asiassa kovin ylistänyt kirjaa vaan puhui yleisistä psykiatrisista ym. asioista ja totesti sitten,
että tässä kirjassa nuokin (hänen esittämänsä asiat) ovat ovat esillä. - Kun toin tämän esiin, Hermiitti repi
pelihousunsa ja piti sanomaani hyvinkin epäasiallisena.

jupe ja Hermiitti ovat tavanneet usein in vivo. Tällainen voi luoda väärääkin solidaarisuutta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.04.2012 16:20

Emme rupea tässä käymään läpi "riittävän" selviä asioita.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 18:09

Onko Beth nyt sitten lähtenyt täältä lopullisesti, vai bannattu?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.04.2012 18:11

Lähtenyt.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.04.2012 18:34

Hyvä tietää, ettei Beth ole bannattu, eikä ainakaan lopullisesti jos vaikka ylläpito olisikin pannut hetkiseksi jäähylle. 'Lähtemisen' pituudesta kirjoittaja päättää itse; bannaamiset ovat toinen juttu.

Olen luullut Bethin olevan bannattuna myös Tukiasemalla, mutta taitaa sielläkin olla niin, ettei hän ole missään pysyvässä kirjoituskiellossa, vaan ihan itse on 'lähtenyt' ja poistunut huonoksi havaitsemaltaan näyttämöltä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 10.04.2012 18:34

Mitä?
Beth lähtenyt?
Miksi?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 18:37

Riidankylväjä kirjoitti:Mitä?
Beth lähtenyt?
Miksi?

Eilen hän ei poistanut yhtä viestiään, vaikka Psykopatologia käski. Kun Bet ei totellut, Psykopatologia sanoi että hän saa lähteä, ellei poista sitä. Beth loukkaantui ja lähti. Ihmettelen tapausta vähän, koska vastaavia viestejä on kirjoitettu täällä ennenkin ilman kenenkään puuttumista.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.04.2012 18:58

Kuutar kirjoitti:
Beth lähtenyt?
Miksi?

Eilen hän ei poistanut yhtä viestiään, vaikka Psykopatologia käski. Kun Bet ei totellut, Psykopatologia sanoi että hän saa lähteä, ellei poista sitä. Beth loukkaantui ja lähti. Ihmettelen tapausta vähän, koska vastaavia viestejä on kirjoitettu täällä ennenkin ilman kenenkään puuttumista.

Onko tällä foorumilla kuinkakin tavallista, että kirjoittajat saavat suoltaa näppiksiltään sellaista tekstiä kuin eilen Bethin näppikseltä oli luettavissa, eikä ylläpito puutu asiaan mitenkään? Beth raivarinsa riepoteltavana solvasi aika rajusti - myös, ja ennen kaikkea tämän foorumin ylläpitäjää. Siinä mielessä ylläpidon reagointi oli minusta ihan ymmärrettävää. Ja kun lisäksi otetaan huomioon, että Beth suurieleisesti ilmoitti lähtevänsä ja vaatimalla vaati kaikkia kirjoituksiaan poistettaviksi... Ei kai ylläpito tehnyt muuta kuin noudatti raivoavan kirjoittajan tahtoa; sellainen käsitys minulle tuli.

En usko täällä kirjoitetun kovinkaan monia viestejä, joissa kirjoittaja tekee selväksi, että hän tahtoo täältä pikimmiten pois ja tahtoo kaikki viestinsäkin poistettavan, koska hänen mielestään hän ja hänen kirjoituksensa ovat aivan liian erinomaisia tällaiselle foorumille...
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 10.04.2012 19:02

Kerrankos sitä pieni ihminen vetää herneen nenään.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Illusia » 10.04.2012 19:19

Minua ei ole ikinä bannattu miltään keskustelupalstalta, enkä ole saanut yhtään varoitustakaan. Olen kuitenkin lähtenyt monta kertaa itse pois ja tuhonnut omia viestejäni. Me kaikki emme aina tule toimeen toistemme kanssa ja jotkut eivät kestä itseäänkään. Minä kärsin vähän molemmista.
Illusia

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 19:23

Mirri kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:
Beth lähtenyt?
Miksi?

Onko tällä foorumilla kuinkakin tavallista, että kirjoittajat saavat suoltaa näppiksiltään sellaista tekstiä kuin eilen Bethin näppikseltä oli luettavissa, eikä ylläpito puutu asiaan mitenkään? Beth raivarinsa riepoteltavana solvasi aika rajusti - myös, ja ennen kaikkea tämän foorumin ylläpitäjää. Siinä mielessä ylläpidon reagointi oli minusta ihan ymmärrettävää. Ja kun lisäksi otetaan huomioon, että Beth suurieleisesti ilmoitti lähtevänsä ja vaatimalla vaati kaikkia kirjoituksiaan poistettaviksi... Ei kai ylläpito tehnyt muuta kuin noudatti raivoavan kirjoittajan tahtoa; sellainen käsitys minulle tuli.

En usko täällä kirjoitetun kovinkaan monia viestejä, joissa kirjoittaja tekee selväksi, että hän tahtoo täältä pikimmiten pois ja tahtoo kaikki viestinsäkin poistettavan, koska hänen mielestään hän ja hänen kirjoituksensa ovat aivan liian erinomaisia tällaiselle foorumille...

Kyllä tällä palstalla on ennenkin nähty vastaavia henkilöön meneviä kirjoitteluja tukarilaisista kenenkään puuttumatta. Siksi ihmettelen, millaiset tämän palstan säännöt tarkkaan ottaen ovat henkilöistä kirjoittelun suhteen.
Psykopatologia käski Bethiä poistamaan viestin, hän sanoi poistavansa sen, jos häntä pyydetään. Psykopatologia toisti käskynsä. P:n solvaamisen Beth aloitti vasta tämän jälkeen. Kumpikaan ei antanut periksi, ennen kuin Beh lähti.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Illusia » 10.04.2012 19:30

Psykopatologia on sanonut, että käytetään yksilökohtaista harkintaa. Silloin ei kai voi olla kovin yleisiä ohjeita.
Illusia

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 19:47

Illusia kirjoitti:Psykopatologia on sanonut, että käytetään yksilökohtaista harkintaa. Silloin ei kai voi olla kovin yleisiä ohjeita.

Tarkoittaako se, että on henkilöitä, joita saa haukkua, ja toisia taas ei saa?
Jos henkilöön menevä keskustelu on kiellettyä, eikö sen pitäisi tarkoittaa tasapuolisesti kaikkia?
Sitäpaitsi Beth oli kirjoittanut eilisen kaltaisia viestejä paljon ennenkin ja samasta henkilöstä, ilman että siihen oltaisiin puututtu.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.04.2012 19:53

Riidankylväjä kirjoitti:Kerrankos sitä pieni ihminen vetää herneen nenään.

Sinäpä sen sanoit. Bethin eilinen raivoamiskirjoittelu oli sellaista, että siitä olisi oikein hyvin voinut vetää herneen nenään muutkin kuin ylläpito.
Taisi kuitenkin lopulta herneen vetää nenään kirjoittaja itse. Kurja juttu.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 10.04.2012 19:55

Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Kerrankos sitä pieni ihminen vetää herneen nenään.

Sinäpä sen sanoit. Bethin eilinen raivoamiskirjoittelu oli sellaista, että siitä olisi oikein hyvin voinut vetää herneen nenään muutkin kuin ylläpito.
Taisi kuitenkin lopulta herneen vetää nenään kirjoittaja itse. Kurja juttu.

Ethän sinä eilen ollut täällä. Vai olitko kirjautumattomana?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.04.2012 19:57

Kuutar kirjoitti:
Illusia kirjoitti:Psykopatologia on sanonut, että käytetään yksilökohtaista harkintaa. Silloin ei kai voi olla kovin yleisiä ohjeita.

Tarkoittaako se, että on henkilöitä, joita saa haukkua, ja toisia taas ei saa?
Jos henkilöön menevä keskustelu on kiellettyä, eikö sen pitäisi tarkoittaa tasapuolisesti kaikkia?
Sitäpaitsi Beth oli kirjoittanut eilisen kaltaisia viestejä paljon ennenkin ja samasta henkilöstä, ilman että siihen oltaisiin puututtu.

Taisi eilen raja ylittyä henkilöihin kohdistuvien haukkumisten suhteen yhden kirjoittajan osalta. Etenkin, kun haukkuja itse teki selväksi, että tämä foorumi kirjoittajineen on aivan liian kelvoton hänen käyttöönsä...
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko