Tulinpa nyt tähän ketjuun sitten kun on sopivasti aiheeseen liittyvä otsikko.
Minulla on jo pitempään ollut vähän sellainen tunne ettei Helulla ole välttämättä ihan puhtaita jauhoja pussissaan.
Ainakin varsin erikoista toimintaa välillä.
Tässä jokin aika sitten aloitin uuden päiväkirjan, en enää edes muista miksi aloitin uuden mutta joka tapauksessa Helu lukitsi vanhan päiväkirjani (ensin tosin se lukitsi sen uuden. Perusteluna se kun olin vanhan päiväkirjan lopusta kopioinut pätkän että siirtymä olisi luonteva eikä kerronta katkeaisi). En koskaan saanut selvitystä miksi vanha päiväkirjani oli tarpeen lukita. Varta vasten tarkistin ja mun päiväkirja oli ainut joka oli lukittu. Ei erään toisenkaan vanhaa päiväkirjaa oltu lukittu kun se oli aloittanut uuden.
Nyt on sitten ollut jo pitkään tämä muutto uudelle forumille ja kun tänään kuulin ettei vanhalle Tukari 2:lle voi tehdä uutta nimimerkkiä niin siitä tuli hiukan epäluuloinen olo. Ja jo 2 kuukautta on muutto ollut päällä ja neuvokin "Älkää enää kirjoittako tärkeitä tänne". Joko muuttoa ei tule ollenkaan tai sitten ihmiset jätetään tyhjän päälle. Veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Minäkin tässä viikko pari sitten perustin jo toisen forumin eikä siihen mennyt kuin muutama minuutti ettei se toki mitään salatiedettä ole.
Jep, matto vedetään jalkojen alta eikä ne ihmiset ole vielä hoksineet sitä. Tai vaikka uusi forumi aloittaisikin niin on varmaa että jotain sieltä jää uupumaan.
Ei Tukari2 ole koskaan ollut mikään maailman tärkein paikka mulle mutta onhan siellä tullut kirjoiteltua.. Mutta en mä kyllä haluais ihan tyystin ilman vanhoja tuttavuuksiakaan jäädä.
Toivotaan ettei tästä tule mikään Invasion Of Bodysnatchers

Tämä on sisäpiirivitsi joten älkää ihmetelkö jos ette ymmärrä.