Palle kirjoitti:Mirri kirjoitti:Palle kirjoitti:Eikös täällä pitäisi diskuteerata psyko(pato)logisista ilmiöistä?
Mitä psykopatologista siinä on, että naiset haluaisivat itselleen oikeuden uida uimahousuissa? Minäkin haluaisin. Mitä vanhemmaksi tulen sitä enemmän haluaisin, koska uima-asut, joita naisten on pakko käyttää, ovat toinen toistaan hankalampia puettavia. Millä oikeudella miehet tahtovat minun vääntäytyvän niihin vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen?
Jos olisi riittänyt rohkeutta, jaksamista ja viitseliäisyyttä, olisin hyvin voinut osallistua Hietsun mielenilmaisuun; niin vahvasti olen kyseisen asian puolella, ja tahtoisin saada ongelman ratkaistuksi. On suorastaan pirullista, että miehet ovat saaneet vapautuksen toinen toistaan hankalammista uima-asuistaan jo monia vuosikymmeniä sitten ja naiset eivät vielä tänä päivänäkään. Näin siksi, että miehet tyhmyyksissään luulevat, että vain naisten rinnat ja nännit ovat eroottisia.
Eikun kärpäslätkät paljaiksi vaan.
Palle kirjoitti:Palle kirjoitti:Eikun kärpäslätkät paljaiksi vaan.
Tämä muuttui sitten kuitenkin psykopatologiaksi.

Palle kirjoitti:Te aloitte sitten haukkumaan Pallea, kun ette uskaltaneet mennä Hietsulle vaatimaan oikeuksianne...
Palle kirjoitti:... En minä sitä päätä millaisissa uikkareissa saatte mennä uimaan.
Palle kirjoitti:Te aloitte sitten haukkumaan Pallea, kun ette uskaltaneet mennä Hietsulle vaatimaan oikeuksianne.
En minä sitä päätä millaisissa uikkareissa saatte mennä uimaan.

Palle kirjoitti:En minä sentään ole kanssakirjoittajia tyhmäksi haukkunut. Jos käytöstavat tässä ongelma olisi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa