"Tiedän, tiedän. Olen älyttömän upea ilmestys!"

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: "Tiedän, tiedän. Olen älyttömän upea ilmestys!"

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2018 18:21

Palle kirjoitti:Juttujen perusteella...

Itsevarma nuori nainen on siis bimbo?
Sinä et taida tietää mitä bimbolla tarkoitetaan.
Palle kirjoitti:... Pitäisikö muuten rakennusmiehilläkin olla oikeus tehdä töitään ilman seksuaalista häirintää?

Onko heitä muka häiritty???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2018 18:25

Katla kirjoitti:joku sinun kaltaisesi pillasttuu lähes kaikesta miesten sanomisista...
Koska sinulla ei ole mitään tietoa siitä mitä minulle on huudeltu, älä tule vähättelemään minun kokemuksiani ja väittämään minun "pillastuvan lähes kaikesta".
Katla kirjoitti:... Minulle on aina huudeltu vain ja ainoastaan ystävällismielisiä juttuja 'heipp' 'morjens' mukavaa päivää sulle'

Jassoo. Ja tuon takiako minunkin pitäisi sietää huutelut?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2018 18:31

Palle kirjoitti:Pannaanpa roolit toisinpäin. Mitä mieltä palstan telaketjuosasto olisi, jos miespuolinen exhibionisti tulisi keikistelemään naisvaltaisen työpaikan tuntumaan?...

Mistä olet saanut päähäsi, että kyseinen henkilö on muka "tullut keikistelemään"? Kalasataman tilanteen tietäen, hän ei pysty edes poistumaan asunnostaan kulkematta jonkinlaisen rakennustyömaan ohi.
Palle kirjoitti:... Miehellä tietysti olisi samat oikeudet kulkea ja pukeutua kuin kaikilla muillakin...?

Tietenkin.
Miehillä on myös lupa ja oikeus liikkua ilman paitaakin, mutta sinun mielestäsihän naisen yläosaton asu merkitsee sitä, että naisen rintoja on ihan luvallista kenen tahansa miehen mennä lääppimään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 26.07.2018 20:11

Katla kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Katla kirjoitti:voi ei. Nauttikaa positiivisesta huomiosta ja hymyilkää iloisena takaisin, tilanteen voi kääntää mukavaksi kaikille vaikka vilkuttamalla tai iskemällä silmää ohi keinuessaan. Ei sitä kauan kestä :) kohta jo ei kukaan huutele, vaik kuin hymyilis ja vllkuttelis komeille raksa miehille tai pikipojille.äääääähh

Minä en ole siitä koskaan nauttinut, enkä ymmärrä miksi minun pitäisi suostua sitä kuuntelemaan sen takia, että joku sinun kaltaisesi siitä nauttii.

joku sinun kaltaisesi pillasttuu lähes kaikesta miesten sanomisista. Minulle on aina huudeltu vain ja ainoastaan ystävällismielisiä juttuja 'heipp' 'morjens' mukavaa päivää sulle'

Siinä on vähän sellainen metsä vastaa niinkuin huudetaan ilmiö. Kovin provosoivasti esiintyvä nainen saattaa kyllä kirvoittaa kommentteja.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2018 20:13

Palle kirjoitti:Siinä on vähän sellainen metsä vastaa niinkuin huudetaan ilmiö. Kovin provosoivasti esiintyvä nainen saattaa kyllä kirvoittaa kommentteja.

Tuo ei pidä paikkaansa!
Millä helvetin oikeudella sinä väität, että naiset joille huudellaan ovat esiintyneet provosoivasti?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2018 20:29

Palle kirjoitti:Siinä on vähän sellainen metsä vastaa niinkuin huudetaan ilmiö. Kovin provosoivasti esiintyvä nainen saattaa kyllä kirvoittaa kommentteja.

Mistä tiedät tai päättelet, että Kaisa Merelä keikistelee ja käyttäytyy provosoivasti omassa asuinympäristössään?
Toivottavasti et tosissasi kuvittele hänen käyttäytyvän arkielämässään blogikuvien mukaisesti.

Toinen asia: sovellatko käsitystäsi miesten edessä keikistelevistä ja provosoivista naisista myös esimerkiksi kolmetoistavuotiaisiin tyttöihin?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2018 20:46

Huutelu alkoi kun olin 11-vuotias.

Enkä muuten taatusti "keikistellyt", "keekoillut" tai "kulkenut ylimielisen näköisenä nenä nyrpyssä ja perse ja tissit pystyssä".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 26.07.2018 20:59

Kyllästynyt kirjoitti:
Palle kirjoitti:Pannaanpa roolit toisinpäin. Mitä mieltä palstan telaketjuosasto olisi, jos miespuolinen exhibionisti tulisi keikistelemään naisvaltaisen työpaikan tuntumaan?...

Mistä olet saanut päähäsi, että kyseinen henkilö on muka "tullut keikistelemään"? Kalasataman tilanteen tietäen, hän ei pysty edes poistumaan asunnostaan kulkematta jonkinlaisen rakennustyömaan ohi.
Palle kirjoitti:... Miehellä tietysti olisi samat oikeudet kulkea ja pukeutua kuin kaikilla muillakin...?

Tietenkin.
Miehillä on myös lupa ja oikeus liikkua ilman paitaakin, mutta sinun mielestäsihän naisen yläosaton asu merkitsee sitä, että naisen rintoja on ihan luvallista kenen tahansa miehen mennä lääppimään.

Väärin meni. Iso ruma poliisisetä tulee aika nopeasti ja vie exhibionistisen miehen. Onpa tullut tuomio sellaisestakin, että mies on ollut alasti kotonaan ja naiset käyneet kurkkimassa ikkunoista. Siis tuomio tuli kotonaan olevalle miehelle.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2018 21:07

Palle kirjoitti:Väärin meni. Iso ruma poliisisetä tulee aika nopeasti ja vie exhibionistisen miehen...

Poliisi on muka vienyt paidattoman miehen - ja vain paidattomuuden takia?

Missä? Koska?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2018 21:07

Palle, esitin sinulle kaksi kysymystä, joihin odotan vastausta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 26.07.2018 22:11

Noita miehiä kiva katsella. Siinä kun istuksit likka kaverin kanssa olusilla terasilla ja tiirailet ja arvostelet ja hymyilet häikäsevästi, niin työmiehet menee ihan noloksi.

Sehän on oikeesti seksuaalissävytteistä häirintää meiltä/minulta ja kaverilta, kuluttaa vapaa aikaaa vahdaten noiden komistusten liikkumista tellingeillä. Mutta ei meilläkään ole pahat mielessä, kunhan on kiva katsella ja vaikka vilkuttaa. Joskus vielä tulee laki, ettei raksamiehille saa flirttailla heidän työmaansa viereisiltä terasseilta, eikä ohi kulkiessaan.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 26.07.2018 22:17

[quote="Kyllästynyt"]Huutelu alkoi kun olin 11-vuotias.

no mitä ne huuteli, kun kerran tuli paha mieli. Kerro nyt että ymmärrämme edes hiukan mikä on kiukkusi takana?
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2018 22:21

"Noin pieni likka ja noin isot tissit".

11-vuotiaalle!
Ja tuo tuli aikuisen miehen suusta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2018 22:22

Katla kirjoitti:Noita miehiä kiva katsella. Siinä kun istuksit likka kaverin kanssa olusilla terasilla ja tiirailet ja arvostelet ja hymyilet häikäsevästi, niin työmiehet menee ihan noloksi.
Sehän on oikeesti seksuaalissävytteistä häirintää meiltä/minulta ja kaverilta, kuluttaa vapaa aikaaa vahdaten noiden komistusten liikkumista tellingeillä. Mutta ei meilläkään ole pahat mielessä, kunhan on kiva katsella ja vaikka vilkuttaa. Joskus vielä tulee laki, ettei raksamiehille saa flirttailla heidän työmaansa viereisiltä terasseilta, eikä ohi kulkiessaan.

Teinitytöt ovat eri asia kuin kuudenkymmenen ikävuoden kieppeillä elävät naiset.

23-vuotias Kaisa Merelä kirjoittaa ongelmasta, jonka hän on kokenut ja kohdannut varhaisesta teini-iästään lähtien. Lisäksi hän kirjoittaa ongelmasta, jonka kohtaa omalla kotiovellaan asuessaan rakennustyömaiden keskellä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2018 22:25

Katla kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Huutelu alkoi kun olin 11-vuotias.

no mitä ne huuteli, kun kerran tuli paha mieli. Kerro nyt että ymmärrämme edes hiukan mikä on kiukkusi takana?

Katla, sinä et ymmärrä. Tuskin ymmärrät vaikka sinulle miten väännettäisiin rautalangasta tätä asiaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 26.07.2018 22:25

Kyllästynyt kirjoitti:"Noin pieni likka ja noin isot tissit".

11-vuotiaalle!
Ja tuo tuli aikuisen miehen suusta.

Se oli kyllä ajattelemattomasti sanottu vanhemmalta mieheltä. Mutta aika oli silloin toinen, ei kaikkea silloin niin otettu vakavasti.
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 26.07.2018 22:28

Katla, sinä et ymmärrä. Tuskin ymmärrät vaikka sinulle miten väännettäisiin rautalangasta tätä asiaa.[/quote]

ahaa olen siis kykenemätön ymmärtämään minulle selittettyjäkään asioita. Siis idiootti. Kivasti sanottu Mirriseni
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.07.2018 22:31

Katla kirjoitti:Se oli kyllä ajattelemattomasti sanottu vanhemmalta mieheltä. Mutta aika oli silloin toinen, ei kaikkea silloin niin otettu vakavasti.

Miten niin "toinen aika"?
Tarkoitatko, että silloin naisilla ei ollut sitäkään vähää oikeuksia fyysiseen ja psyykkiseen koskemattomuuteen kuin mitä nyt on?

Eikö sinun mielestäsi nyt olisi jo korkea aika vihdoinkin todeta, ettei kenelläkään ole oikeutta huudella kenellekään mitään.
Ei, vaikka sinä itse kuinka yrität vähätellä huuteluiden merkitystä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.07.2018 22:36

Katla kirjoitti:Katla, sinä et ymmärrä. Tuskin ymmärrät vaikka sinulle miten väännettäisiin rautalangasta tätä asiaa.
ahaa olen siis kykenemätön ymmärtämään minulle selittettyjäkään asioita. Siis idiootti. Kivasti sanottu Mirriseni[/quote]

Katlaseni, jos sinä kaipaat tarkempia selityksiä siihen, että mikä yksitoistavuotiasta tyttöä on haavoittanut hänen joutuessaan aikuisten miesten huutelun kohteeksi, käsitykseni ymmärtämättömyydestäsi on ihan oikea.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 26.07.2018 22:39

siihen mailman aikaan kun Kyllästynyt oli 11,mailma oli erilainen ja tuollaisia sutkauksia ei pidetty minään. Ikävää että se huutelo sattui likaan, joka käsrsi siitä.
Katla

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko