Ostin luurin

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Ostin luurin

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.01.2017 09:53

Kaapo kirjoitti:Kiitos, kiitos, palstahiljaisuus parisen kuukautta...
Onhan se kätevää postaa viestit ja todistteaineisto, verikoirasi yllyttämisestä ja kiinni käymisestä.
En opi tästä kuitenkaan mitään. Palaan jos palaan ja kirjoitan mitä kirjoitan, niinkuin haluan...

Millä perusteilla sinä vaadit, että sinun pitää saada vapaasti loukata muita ihmisiä?
Kaapo kirjoitti:... Jos kyltsi puuttuu kirjoituksiini niin sama laulu jatkuu...

En ole sinullekaan mikään "kyltsi", joten varaudu esittämään yksinlaulua, jos tuo ei sinulle ole vielä selvinnyt.
Kaapo kirjoitti:... Sinä kuolet ennen ennenkuin minä tapojani muutan epäoikeudenmukaisuuden edessä.

En ymmärrä mitä epäoikeudenmukaista on siinä, että sinun edellytetään noudattavan alkeellisia käytöstapoja?
Saatan kuolla ennen sinua, mutta niin kauan kuin niin ei ole käynyt, minä teen voitavani sen eteen, ettet sinä pääse vapaasti ja kenenkään estämättä nimittelemään ketään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.01.2017 20:23

.Kissi kirjoitti: (- -) Ja ihmettelen sitäkin alati, että mitkä ovat Pertin syyt...kun hän aina varauksetta seisoo Kyllästyneen seläntakana, kuin henkivartija .En ymmärrä Kyllästyneen Pertiltä saaman 'kaiken hyväksymisen' huomion syitä syitä, minulle ne näyttäytyy sokeana suosimisena, muiden näkökantoja huomioon ottamattomana Kyllästynyttä suojaavana MÄÄRÄYKSINÄ. (- -)

Kyse on myös ylläpitäjän ja käskynhaltijan välisestä solidaarisuuresta: johtoryhmä ei hevin riitele etenkään julkisesti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Katla » 16.01.2017 10:49

Katla

Edellinen

Paluu Romulaatikko