Mirri kirjoitti:Irmeli, ilmoitin pari viestiäsi asiattomina ylläpitoon.
pöö kirjoitti:http://www.introvertit.net/forum/viewforum.php?f=10 tuossakin on yksi esimerkki , 20 ketjua per sivu.
Missäs minä olen väittänyt sinun niin tehneen?Mirri kirjoitti:Minä tietääkseni en ole pyytänyt sinulta mitään sellaista...
Kumpi sitten on parempi?Mirri kirjoitti:... Olen kysellyt ajatuksenani, että osaisitko valvojana toimia neuvonantajana - jos satut moderaattorina löytämään ja tietämään keinoja kyseisen asian korjaamiseksi parempaan suuntaan...
Jos ensimmäisellä sivulla näkyy "mahdollisimman monen ketjun otsikko" - se tarkoittaa sitä, että näkymää on pakko skrollata.Mirri kirjoitti:... Skrollaaminen ei ole mukavaa, mutta mahdollisimman monen ketjun (otsikon) näkyminen ensimmäisellä sivulla voisi olla järkevää ja hyödyllistä.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, ok.
Tulkitsin viestisi niin, ettet - henkilökohtaisen mielipiteesi vuoksi - halua moderaattorina auttaa ylläpitoa löytämään keinoja yhdellä sivulla näkyvien otsikoiden lisäämiseksi.

Mirri kirjoitti:Hyvä tietää. Edellinen viestisi oli vähän harhaanjohtava - ainakin minulle.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Olen kysellyt ajatuksenani, että osaisitko valvojana toimia neuvonantajana - jos satut moderaattorina löytämään ja tietämään keinoja kyseisen asian korjaamiseksi parempaan suuntaan...
Kumpi sitten on parempi?
Minun henkilökohtainen mielipiteeni on, että nykyinen näkymä on parempi kuin sinun ehdotuksesi.
Mitään hyötyä tai etua en minä näe muutoksesta koituvan.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, ok.
Tulkitsin viestisi niin, ettet - henkilökohtaisen mielipiteesi vuoksi - halua moderaattorina auttaa ylläpitoa löytämään keinoja yhdellä sivulla näkyvien otsikoiden lisäämiseksi.
Ei, siitä ei ole kyse.

Mirri kirjoitti:Ehdotuksesta - (parannus)ehdotuksesta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa