Ryysy kirjoitti:Mistä teillä alkaa aikuisuus? Mulla piti alkaa 20-vuotiaana, mutta jouduin aina vaan siirtämään ja siirtämään sitä.

Trisse kirjoitti:Minusta ei ole hedelmällistä ryhtyä rajoittamaan ihmisten pukeutumista taikka muuta toimintaa iän mukaan.
Kyllästynyt kirjoitti:- -
Missä muuten teidän mielestänne kulkee minihameen (polven yläpuolelle ulottuvan) käyttöikäraja?
SADE kirjoitti:Kyllästynyt, älä käytä tytärtäsi tyylipoliisina. Hänen on mahdotonta olla objektiivinen.
Hilppa kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:- -
Missä muuten teidän mielestänne kulkee minihameen (polven yläpuolelle ulottuvan) käyttöikäraja?
Vaikea sanoa. Riippuu henkilön koosta. Pienelle sopii mini yleensä hyvin ja kookkaan päällä taas mini näyttää liian huomiota herättävältä helposti.
Trisse kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Mistä teillä alkaa aikuisuus? Mulla piti alkaa 20-vuotiaana, mutta jouduin aina vaan siirtämään ja siirtämään sitä.
Tuli mieleen Pussikaljaromaani. *vapaasti lainaten* "Me ollaan vaan jatkettu nuoruutta. Sitä voi jatkaa kolmikymppiseksi asti ja vasta sitten muuttuu spurguksi."
Kyllästynyt kirjoitti:SADE kirjoitti:Kyllästynyt, älä käytä tytärtäsi tyylipoliisina. Hänen on mahdotonta olla objektiivinen.
Toisaalta, häneltä saa kaunistelemattoman mielipiteen.
Kyllästynyt kirjoitti:Myöskään mitään vekkihametta tai rusettipuseroa ei minun yltäni yhytä.
Kyllästynyt kirjoitti:Missä muuten teidän mielestänne kulkee minihameen (polven yläpuolelle ulottuvan) käyttöikäraja?
Ryysy kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Myöskään mitään vekkihametta tai rusettipuseroa ei minun yltäni yhytä.
Mikä on rusettipusero?...

Ryysy kirjoitti:... Kyllästyneen nahkaminihame löi ällikällä... enempää seuraavia sanoja harkitsematta:
Nahkaminihameen suhteen luottaisin tässä asiassa ensisijaisesti tyylipoliisiin. Ensiajatuksena tulee mieleen, että nahkahame voisi sopia jollekin (nuorelle) goottityyliselle henkilölle. Vaikka nytkin niitä näkee kaupoissa ihan 'vanhojen naisten osastoilla'. Google tosin löytää vähemmän teinejä nahkahame-haulla, enemmän teinit löytyvät pvc hame -yhdistelmällä. En mitenkään hyväksyisi sitä, että äidilläni (tai isälläni) olisi nahkahame, mutta jos mummoni ostaisi nahkahameen, se olisi jo todella rock...
Ryysy kirjoitti:... Entä mikä ihmeen nahkajakku? Ihmeellisiä vaatteita aikuisilla ihmisillä! ; ) Käytetäänkö sitä ulkona vai sisällä? ...
Ryysy kirjoitti:... Sanoisin, että tämän pituisia voi käyttää minkä ikäisenä vain: http://shop.mango.com/FI/p0/women/cloth ... 17514975...
Ryysy kirjoitti:... Jos hame alkaa korkealta vyötäröstä tai vaikutelma on mekkomainen, se voi helposti olla myös tämän pituinen: http://shop.mango.com/FI/p0/women/cloth ... 19173239...
Ryysy kirjoitti:... Tässä vaiheessa pitää alkaa jo miettiä oli minkä ikäinen vain: http://shop.mango.com/FI/p0/women/cloth ... 19173239...
Ryysy kirjoitti:... Entä selkeästi yli polven pituiset (pohjemittaiset) 'minihameet' - käyttääkö joku sellaisia nykyään? ...
Ryysy kirjoitti:Olisipa minullakin oma tyylipoliisi...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa