Flower kirjoitti:Minä en ymmärrä näiden luuppivideoiden yhteyttä. En kokenut tissivideota hauskana, jotkut naiset pitävät rintojensa esittelystä, eikä se minua haittaa mitenkään, enkä tajua, miten sitä voisi pitää loukkaavana, jos jotkut sellaista tekevät...
Pidän erittäin epätodenäköisenä, että luuuppivideon nainen olisi itse 1) kuvannut videon 2) valmistanut siitä luuppiversion 3) laittanut sen yleiseen levitykseen.
Kukin voi esitellä mitä haluaa, mutta (tahallisellekin) esittelylle nauuraminen ja siitä pilkan tekeminen on kokonaan toinen juttu.
Flower kirjoitti:... Minusta se olisi loukkaavaa, jos naisen ilmaisuvapautta rajoitettaisiin. En käsitä yhtään, millä logiikalla olet ramman tähän yhteyteen keksinyt?
En ole rajoittamassa kenenkään ilmaisuvapautta, mutta ihmisen ruumiinrakenteelle, ominaisuuksille sekä piirteille nauraminen ja niiden pilkkaaminen ei mielestäni kuulu ilmaisuvapauden piiriin. En käsitä ollenkaan, miksi et ymmärrä mistä on kyse vaan puhut alastomuuden ja alastonkuvien karttamisesta ja siveydestä.
PS. Jos ylettömän suuret rinnat eivät mielestäsi ole yksijalkaisuuden tai muun vamman tai deformiteetin suhteen vertailukelpoinen ongelma, miksi sinun mielestäsi julkinen terveydenhuolto tekee rintojen pienennysleikkauksia sairauden hoitona?