Jill kirjoitti:Ei kai täällä liikaa " hölöttämistä" ole. Eli äänestin että ei.
Ei minustakaan.
Jill kirjoitti:Ei kai täällä liikaa " hölöttämistä" ole. Eli äänestin että ei.
Kyllästynyt kirjoitti:Ai niin, Mirri ei ole vielä vastannut kysymykseeni siitä, olenko hänen mielestään käyttänyt moderaattorioikeuksiani väärin - ja jos olen, niin missä?

Sateentekijä kirjoitti:Jaska kirjoitti:Likvidoidaan hölöttäjät. Jäljellä jää vain laadukkaat nimmarit.
Näin on ilmeisesti tehty minun kirjoituksilleni tässä ketjussa.
Mirri kirjoitti:En tiedä, joten en osaa vastata kysymykseesi.
Niinpä ajattelen asian sen kautta, että jos olisin nettifoorumin moderaattori, niin kuinka toimisin ja käyttäytyisin, ja mitä kirjoittaisin vihreällä moderaattorinimimerkillä valvojavastuun ja -oikeuksien velvoittamana...
Mirri kirjoitti:... Tällaista ketjua en aloittaisi nimimerkillä, joka osoittaa minun olevan moderaattori...
Mirri kirjoitti:... Enkä edes leikilläni vastaisi rivikirjoittajalle, kuten sinä vastasit Jaskalle siihen nimimerkkien likvidoimisjuttuun.
Jaska kirjoitti:... Olen linnoittautuneena huoneessani ja kerännyt kaiken mahdollisen kättä pitemmän ympärilleni Kyllästyneen hyökkäyksen varalta.
Sateentekijä kirjoitti:Olisikohan Mirrinkin kohdalla tarpeen tehdä jotain tuumasta toimeen juttuja ...?

Jaska kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mikä sinua siinä niin suututtaa? Jos Jaska ei koe itseään uhatun, miksi sinä ryntäät paikalle kauhistelemaan sanojani? Lieneekö palstalla ketään muuta jonka mielestä minä olen uhannut tai peräti ilmoittanut liqvidoivani jonkun kirjoittajan?
Olen linnoittautuneena huoneessani ja kerännyt kaiken mahdollisen kättä pitemmän ympärilleni Kyllästyneen hyökkäyksen varalta.

Sateentekijä kirjoitti:Jaska kirjoitti:Likvidoidaan hölöttäjät. Jäljellä jää vain laadukkaat nimmarit.
Kyllästynyt kirjoitti:Oletko siis sitä mieltä, että olen huono moderaattori?

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Oletko siis sitä mieltä, että olen huono moderaattori?
En ole sitä mieltä...
Mirri kirjoitti:... Sen sijaan olen sitä mieltä, että - sinusta riippumaton - kaksoisroolisi voi olla lukijoiden kannalta hämmentävä. Esimerkkinä tämä ketju, jonka aloittajan nimimerkki on merkattu moderaattorivärillä.
Mistä satunnainen lukija tietää, että tämä ketju on rivikirjoittajan, ei foorumin moderaattorin, aloittama? Ei tässä kysymyksessä ole kelvollisena ratkaisuna se, että sinä minulle - yksittäiselle lukijalle - kerta toisensa jälkeen selvität rivikirjoittajuutesi ja valvojaroolisi eroja...
Mirri kirjoitti:... 18.44. Onko mahdoton ja toteuttamiskelvoton ajatus, että foorumin moderaattorilla olisi erillinen valvoja-nimimerkki, jota hän käyttäisi valvojaroolissaan?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... 18.44. Onko mahdoton ja toteuttamiskelvoton ajatus, että foorumin moderaattorilla olisi erillinen valvoja-nimimerkki, jota hän käyttäisi valvojaroolissaan?
Ei ole, mutta viimeksi kun kerroin harkitsevani nimimerkin vaihtoa, juuri sinä vedit hirveät pultit siitä, että minä muka yritän luistaa vastuusta harhauttamalla lukijoita vaihtuneella nimimerkillä. Muistatko?

Sateentekijä kirjoitti:Mutta eroittuuhan Kyllästyneen nimimerkki vihreällä kirjoitettuna kun hän kirjoittaa valvojan ominaisuudessa.

Jaska kirjoitti:Peset ainakin hampaasi ensin, pliis. + suihkaus tai pari Illodiinia.
Mirri kirjoitti:Kyllä.
Valitettavasti nimimerkki erottuu vihreällä kirjoitettuna myös hänen kirjoittaessaan rivikirjoittajana ilman valvojan ominaisuuksia. Mielestäni tässä on lukijoiden kannalta ongelman ydin; tämänkin ketjun kohdalla lukijat joutuvat arvailemaan onko tämä foorumin moderaattorin tekemä aloitus vai eikö ole.
Kyllästyneen nimimerkkiä klikkaamalla lukijalle selviää, että kyseessä on foorumin valvoja.
Sateentekijä kirjoitti:Kyllä minulla on sellainen tunne, ehkä olen sitten väärässä enkä kirjoittanutkaan tänne vaikka niin luulin
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa