Kysymys Luukkoselle?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kysymys Luukkoselle?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.09.2014 22:26

kiss kirjoitti:Kyllä Kyllästynyt on ollut jollainlailla foorumi lain ulkopuolella, heti jo tämän palstan alusta asti. Alunperinhän Luukkonen perusti tämän foorumin tarjotakseen Kyllästyneelle oman suojapaikan, koska tuolla Tukiasema.org:issa tuli jatkuvasti pahoja selkkauksia Kyllästyneen niitä aiheuttaessa ja hän sai lopultas ikuisen porttikiellon. (muka) Noh, täällä häntä on suojeltu pahalta maailmalta ja kiusaajilta, joita vainoharhaisena liikkuu mielestään kaikilla palstoilla, missä hän (Kyllästynyt siis ) on kirjoitellut.

Jos sinulla on esittää jokin minulta peräisin oleva asiaton viesti, laita näkyville.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 22.09.2014 22:27

Tulit taas vonkaamaan. JA MULLE BANNIT, SIKSI, ETTEN JAKSA KATTOA TUOTA LUUKKOSEN JA SUN YHTEISTYÖTÄ.

POISTA KYLLÄSTYNYT KAIKKI TEKSTINI JA TILINI TÄÄLLÄ.
SAAT HENKILÖKOHTAISESTI TODISTAA PISTÄNEESI MINUT PIHALLE, HUORA.

TEKSTIÄ MUUTETTU,MUOKKAUS
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 22.09.2014 22:37, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kissi

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.09.2014 22:28

Parempi Kyllästynyt ettet puhu mulle enää ikinä mitään, en halua joutua sinun kohteeksesi, näin sivusta seuranneena sen sanon.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.09.2014 22:30

kiss kirjoitti:Tulit taas vonkaamaan. Sinä Kyllästynyt olet nyt hieman pois tolaltasi. JA MULLE BANNIT, SIKSI, ETTEN JAKSA KATTOA TUOTA lUUKKOSEN JA SUN YHTEISTYÖTÄ.
oTAN BANNIN HETI. JA TULEN TAKAISIN LOKAKUUN 1P.

Sinulla ei selvästikään ole osoittaa tai tuoda esille ainoatakaan sellaista viestiä joita sinä väität minun kirjoittaneen.

Mutta vanhaa ja tuttua Tukiasema-taktiikkaa käytät: "Kivellä päähän ja karkuun".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja saara » 22.09.2014 22:33

Jaaha ja vääntö alkaaa, joten heippa.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.09.2014 22:39

saara kirjoitti:Jaaha ja vääntö alkaaa, joten heippa.

saara hyvä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2014 23:40

Sinä laitoit yhteen omaan viestiisi 1) minun referoimaani ja 2) omaa tekstiäsi (korjaus ni) erottelematta niitä.
Myöhemmin korjasit asian. - Ei referoitu ole "omaa" sisältöäni. - Tämä on nyt jo toiseen kertaan
todettu.

23.9.2014 8:30
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2014 12:52

kiss! Sinun tulee poistaa teksteistäsi kaikki huorittelut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 24.09.2014 13:06

Psykopatologia kirjoitti:kiss! Sinun tulee poistaa teksteistäsi kaikki huorittelut.

Ei enää. Hyvästi.
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2014 19:22

Vaikka kaikki näyttävät hyväksyvän kissin käytöksen, minä poistan hänet.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2014 19:24

Psykopatologia kirjoitti:Vaikka kaikki näyttävät hyväksyvän kissin käytöksen, minä poistan hänet.

Minä olen jo pari päivää puhunut täällä etten hyväksy kissin ja trissen huoritteluja.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2014 19:38

Psykopatologia kirjoitti:Vaikka kaikki näyttävät hyväksyvän kissin käytöksen, minä poistan hänet.

Kissin käytös ei ollut syy, vaan seuraus - kuten varmaan tiedät. Mielestäni Kissin käytös oli jopa ymmärrettävä seuraus, vaikka menikin överiksi, eikä sellaisena ollut mitenkään hyväksyttävää.

Toivottavasti ylläpitäjänä mietit miksi kaikki näyttävät hyväksyvän...
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2014 19:39

Mirri kirjoitti:

Kissin käytös ei ollut syy, vaan seuraus - kuten varmaan tiedät. Mielestäni Kissin käytös oli jopa ymmärrettävä seuraus, vaikka menikin överiksi, eikä sellaisena ollut mitenkään hyväksyttävää.

Huorittelu ei koskaan ole hyväksyttävää.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 24.09.2014 19:52

Pinja kirjoitti:

Minä olen jo pari päivää puhunut täällä etten hyväksy kissin ja trissen huoritteluja.

Miksi ihmeessä täällä pitää ehdoin tahdoin huoritella ja käyttää sikamaista ilmaisutyyliä, kun tietää sen johtavan ehdottomaan banniin?
Masokistista!
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2014 19:55

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Miksi ihmeessä täällä pitää ehdoin tahdoin huoritella ja käyttää sikamaista ilmaisutyyliä, kun tietää sen johtavan ehdottomaan banniin?
Masokistista!

Myös saara ilmaisi pari päivää sitten olevansa vastaan kissin ja trissen huorittelua.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 24.09.2014 19:59

Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Masokistista!

Myös saara ilmaisi pari päivää sitten olevansa vastaan kissin ja trissen huorittelua.

Mielestäni huorittelu ja henkilökohtaisiin luokkauksiin menevä kirjoittelu ei kuulu mihinkään keskustelufoorumiin eikä nettiin yleensäkään.
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2014 20:00

saara kirjoitti:Miksi ihmeessä täällä pitää ehdoin tahdoin huoritella ja käyttää sikamaista ilmaisutyyliä, kun tietää sen johtavan ehdottomaan banniin?
Masokistista!

Onko Trisse bannissa huorittelun ja sikamaisen ilmaisutyylin vuoksi?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2014 20:03

Ei suoranaisesti. Mutta kiss nyt osin on.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2014 20:04

Psykopatologia kirjoitti:Ei suoranaisesti. Mutta kiss nyt osin on.

PP sä hyväksyt kissin ja trissen huorittelut.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2014 20:05

20:04
Mirri kirjoitti:

En minä tuollaista tiedä enkä ole samaa mieltä tulkinnoistasi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko