Psykopatologia kirjoitti:Kyllä, olen epäonnistunut surkeasti.
Miksi olisit epäonnistunut? Mihin liittyen?
Psykopatologia kirjoitti:Kyllä, olen epäonnistunut surkeasti.
trisse kirjoitti:Etkö tunnista ironiaa?
Psykopatologia kirjoitti:No kun en ole Beethooveni.

Manus Dei kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Jouduin (taas) tarkastukseen. Läpi meni, vaikka leimauksesta oli mennyt parisen tuntia.
Onneksi olkoon PP! Jouduitko jatkamaan matkaasi siellä penkin alla, vai pääsitkö lopultakin istumaan parhaalle paikalle
Anthony de Mello kirjoitti:Turistiryhmä istuu bussissa, joka on matkalla suurenmoisen kauniin seudun halki; järvien, vuorten, niittyjen ja jokien. Bussin ikkunoiden verhot on vedetty ikkunoiden eteen. Matkustajilla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä ikkunoiden toisella puolella on. Koko heidän matkansa kuluu kinastelussa siitä, kuka saa istua parhaalla paikalla, kenelle aplodeerataan ja ketä arvostetaan. He jatkavat kinastelua matkan päätepisteeseen saakka.
Tuntuuko tutulta?

Manus Dei kirjoitti:Mirri kirjoitti:Jumalan käden vittuilussa ei ole päätä eikä häntää. Hän ei varmaan itse tajua omaa hölmöyttään.
Mitä eroa mielestäsi on hölmöydellä ja tyhmyydellä? Tyhmyydestä olet ehtinyt syyttää tai vähintään epäillä tällä ja muillakin foorumeilla lähes jokaista![]()

Manus Dei kirjoitti:Mitä eroa mielestäsi on hölmöydellä ja tyhmyydellä?

Mirri kirjoitti:trisse kirjoitti:Minulla on huonoa käytöstä vain netissä. sen ulkopuolella olen useita kohteliaqampi (tervehdin ja kiitän esin, aina bussikuljettajaa)
Trisse, milloin olet oma itsesi: netissä vai sen ulkopuolella?
Minusta tuntuu oudolta ajatella, että ihminen voisi olla netin ulkopuolella aivan erilainen kuin hän on netissä. Jos nettikäyttäytyminen on kovin erilaista elävän elämän käyttäytymiseen verrattuna, uskon nettikäyttäytymisen 'paljastavan' ihmisestä asioita, jotka eivät ole nähtävissä netin ulkopuolella.
Olisi tietysti hyvä, jos nettikäyttäytymisen julki tuomat 'paljastukset' hyödyttäisivät ihmistä itseään niin, että hän voisi yrittää saada netti- ja livekäyttäytymisensä jonkinlaiseen yhtenevyyteen keskenään.
Netissä yhdenlainen, netin ulkopuolella toisenlainen ei kuulosta hyvältä, jos käyttäytymiserot ovat kovin suuret.
Psykopatologia kirjoitti:Näin, ja aiemmin Kahvi meni halpaan.
Kahvi kirjoitti:Joo kieltämättä minustakin foorumeilla toimii erilaiset sosiaaliset käytännöt kuin oikeassa elämässä. Joskus vain hieman erilaiset ja joskus sitten todella erilaiset.

Psykopatologia kirjoitti:Taisi olla toisessa ketjussa kun toit esiin Trissen hyvän alun,
jonka mukaan hän rähjää kun on ollut lapsena syrjitty tms.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Taisi olla toisessa ketjussa kun toit esiin Trissen hyvän alun,
jonka mukaan hän rähjää kun on ollut lapsena syrjitty tms.
No minusta on rakentavampaa ohjata keskustelua seuraamaan jälkiä sylttytehtaalle kuin jankuttaa sellaisesta käytöksestä, jonka toinen jo tietää vääräksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa