Riidankylväjä kirjoitti:En minä sinun kimppuusi käy. Kunhan kerroin, että saat elää kuin pellossa.

+Trisse kirjoitti:Sellainenhan se on aina ollut. Nyt vasta huomasit?
Beth kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjä ei näköjään pysty oma-aloitteiseen analysyysiin.
Kaikki pitää tuoda nokan alle, eikä sittenkään äly loista.
En tunnista Kylvista tästä.
Psykopatologia kirjoitti:Tuota kysyinkin.
Siis Mirri on Buffyn päiväkirjasta (Tukiasema.org) kopioinut viestin
Psykopatologian johonkin osioon (mihin?).
Beth kirjoitti:Kun sanoin sinulle että sinä levittelet toisten päiväkirjojen sisältöä, kokonaisia kirjoituksia tuot toiselta foorumilta, jossa sinusta ei ole minkäänläistä maininta, niin painoit villaisella vaan.

Riidankylväjä kirjoitti:Hurskastelojoitten piirin mestari. Kyselee muka viattomana kuin ei itse tietäisi.
Huoh! Voi aikoja voi tapoja.

Psykopatologia kirjoitti:23:40Beth kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjä ei näköjään pysty oma-aloitteiseen analysyysiin.
Kaikki pitää tuoda nokan alle, eikä sittenkään äly loista.
En tunnista Kylvista tästä.
Analyyseissä otetaan huomioon kaikki se, mitä vastapuolikin on tuonut esiin yms.
Siihen et sinä eikä ystävättäresi Riidankylväjä pysty.
Riidankylväjä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tuota kysyinkin.
Hurskastelojoitten piirin mestari. Kyselee muka viattomana kuin ei itse tietäisi.
Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tuota kysyinkin.
Hurskastelojoitten piirin mestari. Kyselee muka viattomana kuin ei itse tietäisi.
Oliko ko. lainauksessa arkaluonteisia tietoja tms?
0.04
Mirrin tulisi nyt selostaa ko. viestiä.
Psykopatologia kirjoitti:Ehkä vain Helmenkalastajan kokooma isidenssistä on ollut tasapuolinen.
Itse en tuolloin ehtinyt seurata taahtumia.
Riidankylväjä kirjoitti:Pitäisikö noita houreita vielä alkaa analysoidakin?

+Trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:+Trisse kirjoitti:Sellainenhan se on aina ollut. Nyt vasta huomasit?
Riidankylvåjä on aina suhtautunut sinuun ymmärtävästi, mitä et ole osannut arvostaa.
Eipä ole kun tuominnut kukkahattuna.
Riidankylväjä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ehkä vain Helmenkalastajan kokooma isidenssistä on ollut tasapuolinen.
Itse en tuolloin ehtinyt seurata taahtumia.
Osittain, mutta oli siinäkin joitain "virheitä".
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa