Puhuminen auttaa
Kirjoittaja Psykopatologia » 30.08.2013 20:53
Lähdin maksamatta raitsikalla Arvolalle väännättämään lasejani, jonka olin maannut.
Näin hyvin vain käydessäni pää takakenossa. Kävin Stockalla rasvaamassa itseni ja
palasin 7A:lla. Kahta pysäkkiä vaille astui lippujentarkistajatarpartiotar kera mies-
vartioiden sisään. Näytin lippuni, ja neito kysyi, että mikä maksu tässä pitäisi olla.
Sanoin, että enhän ollut maksanut ollenkaan. "Näyttäkää uudelleen!" Näytin, ja hän
tsekkasi koneellaan; "selvä!".
Olin aivan päällä lyöty.
Takanani oli hirmuinen meteli: neekerinaiset eivät olleet maksaneet. "Kyllä minä
sinut tunnen!", huusi nainen. "Olkaa aivan rauhallinen vaan", sanoi rasistinen
tarkastajatar.
Poistuin kulkuneuvosta.

Psykopatologia kirjoitti:Eihän Trisseä harmita se, että minulle tulee kalliiksi vaan hänelle.
Harmittaa tämmöinen, kun ette ymmärrä lukemaanne.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Eihän Trisseä harmita se, että minulle tulee kalliiksi vaan hänelle.
Miten niin hänelle tulee kalliiksi? Mikä tulee hänelle kalliiksi? Sitä en ymmärrä.
Hänhän maksaa aina matkansa (lukuun ottamatta sitä yhtä kertaa, joka aiheutti hänelle sydämentykytyksiä)!
Psykopatologia kirjoitti:19:44+Trisse kirjoitti:Ilmeisesti Pertti todistelee itselleen olevansa stadilainen ja nuorekas kun toimii noin.
Törkeää paitsi toimia noin niin kehuskella sillä netissä.
Strisseä vaan harmittaa kun jää kiinni -> tulee kalliiksi (kun ei pidä silmiään auki).
+Trisse kirjoitti:En minä pysty olemaan maksamatta (jos sitä tarkoitit)...
Psykopatologia kirjoitti: Enhän minä "sitä" tarkoittanut; enhän "siitä" kirjoittanutkaan.
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Eihän Trisseä harmita se, että minulle tulee kalliiksi vaan hänelle.
Miten niin hänelle tulee kalliiksi? Mikä tulee hänelle kalliiksi? Sitä en ymmärrä.
Hänhän maksaa aina matkansa (lukuun ottamatta sitä yhtä kertaa, joka aiheutti hänelle sydämentykytyksiä)!
Trissehän on tuonut esiin, että hän ei pysty ottamaan vaarin ympäristöstä
ja huomaamaan tarkastajien tuloa. Hän maksaa välttääkseen oireita vaikka
yleensä pyrkii hyötymään oireista.
Psykopatologia kirjoitti:Mirrihän arveli aikaisemmin, että lähes koko juttu on satua.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mirrihän arveli aikaisemmin, että lähes koko juttu on satua.
Näköjään olin väärässä. Nyt yritän ymmärtää mikä ihme sinut sai/saa reissaamaan kotikaupungissasi pummilla ja kertomaan asiasta täällä kuin suurenakin tapauksena.
Oliko kertomisen arvoista se, että matkustit maksamatta peräti mennen tullen, vai se, ettet jäänyt kiinni, vai jokin muu mainitsemisen arvoinen seikka, joka minulta jäi käsittämättä? Mielestäni Trisse on oikeassa hämmästellessään tämän ketjun aloitusta.
Beth kirjoitti:Ketjun nimi pitäis olla "erikoinen tapaus"

Psykopatologia kirjoitti:23.10
"En minä pysty olemaan maksamatta (jos sitä tarkoitit)" Trisse kirjoitti.
Enhän minä sitä voi tarkoittaa, koska hän on jo aiemmin kertonut
maksavansa, koska hän ei äkkää tarkastajia. Minusta Trissellä ei ole
perusteita luulla minun tarkoittavan hänen mainitsemaansa varsinkin
kun hän itse on maksamisensa jo tuonut esiin.
Hän ei vaan itse muista jo kirjoittamaansa.
Psykopatologia kirjoitti:Tietysti pitäisi aloittaa oletuksella, että kaikki on lukijoille uutta.

+Trisse kirjoitti:Ilmeisesti Pertti todistelee itselleen olevansa stadilainen ja nuorekas kun toimii noin.

Psykopatologia kirjoitti:23:50+Trisse kirjoitti:Ilmeisesti Pertti todistelee itselleen olevansa stadilainen ja nuorekas kun toimii noin.
Silti Trissen tulkinta on hatusta vedetty.
Hän etenee edelleen siihen, että viittaisin hänen maksamisiinsa.
Eihän teksteissäni ole mitään viitteitä moisesta.
Näet jos toinen on oikeasti(kin) noin hoopo
- ehkä jopa kaikki ko. kurssit käynyt ym. -
ei mitään välisä sillä, mitä hän kirjoittaa.
Parempi jos Psykopatologian vastaukset
olisivat vain "Purr" yms. Kontribuutio
olisi tällöin vahvempi.
+Trisse kirjoitti:Ilmeisesti Pertti todistelee itselleen olevansa stadilainen ja nuorekas kun toimii noin. Törkeää paitsi toimia noin niin kehuskella sillä netissä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa