Kyllästynyt kirjoitti:En tiedä minäkään pitäisikö itkeä vain nauraa. Alla Mirrin viesti johon Maria viittasi ja josta Mirri nyt väittää, ettei ole sanonut Wikipediaa painavan arvion esittäjäksi:Mirri kirjoitti:Tuossa esitetään painava arvio nimeltä mainitun asiantuntijan tietämyksestä, joten laitan tämänkin linkin, jotta tiedetään kuka oli Kyllästyneen 'asiantuntevan' arvioinnin kohteena:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Markku_Myllykangas
Suurennus sekä lihavointi minun.
"Mirri nyt väittää, ettei ole sanonut Wikipediaa painavan arvion esittäjäksi"
Noin se sujuu; vääristely...
Kyllästynyt on vankasti sitä mieltä, että minä olen sanonut Wikipediaa painavan arvion esittäjäksi. Milläs minä sen asian jälkikäteen kiistäisin; Kyllästynyt 'tietää' minun kirjoittaneen niin kuin hän sanoo minun kirjoittaneen. Minä vain muistan väärin ja puhun pötyä, jos yritän sanoa, etten ikinä ole sanonut Wikipediaa painavan arvion esittäjäksi; Kyllästynyt tietysti muistaa oikein... Jos minä taas rohkenen epäillä jotakin väärinkäsitystä, niin milläpä senkään todistan. Sitä paitsi on hirmuinen loukkaus väittää Kyllästyneen saattaneen käsittää jotakin pieleen; pitäisi vähintäänkin olla vankkumaton todistusaineisto - toisin sanoen tekstit asiayhteyksineen.
Ei ihme, että mielivaltainen ja lukijan mielen mukainen tekstintulkinta on raivostuttavaa. Jälkikäteen on vähintäänkin vaikea osoittaa tulkinnan menneen täysin päin mäntyä, kun ja jos ei enää ole käytettävissä alkuperäistä tekstiä omassa ympäristössään niin, että nähtäisiin sekä kiistanalainen kohta että asiayhteys.