Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Yhtä painava argumentti on, että Kahvi sekosi ilmaisu-"virheesi" seurauksena,
tai kontekstin puutteellisen lukemisesi seurauksena.
Painopisteen vinouma johtuu siitä, että et myönnä mitään muiden
mielestä selvissäkin tapauksissa.
Mikä on se selvä tapaus joka minun pitäisi myöntää, ja minkä kontekstin olen lukenut puutteellisesti?
Kohta minä sekoan syytöksistä joissa minun väitetään kiusaavan ihmistä (joka on minun kimppuuni hyökännyt)
koska olen puuttunut hänen kielioppivirheisiinsä, mutta sujuvasti katsotaan muualle joka kerta kun minua
solvataan esimerkiksi itseään sormettavan huoran äpäräksi.
Psykopatologia kirjoitti:Kiitos. - Tai oman elämän kokemus tms.
Psykopatologia kirjoitti:Tottakai! - Ja luulen, että Kyllästynyt ilahtuisi. jos laittaisit korjauksen alkuperäiseen
fakta-kohtaan, jonka Kyllästynyt on tulkinnut niin, että esität faktaksi, että kiusatun
käyttäytymisen muutos johtaa kiusaamiseen loppumiseen.

Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kiitos. - Tai oman elämän kokemus tms.
Voitko tehdä korjauksen puolestani, että asia tulee hoidettua ja mahd. pikaisest?

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tottakai! - Ja luulen, että Kyllästynyt ilahtuisi. jos laittaisit korjauksen alkuperäiseen
fakta-kohtaan, jonka Kyllästynyt on tulkinnut niin, että esität faktaksi, että kiusatun
Nyt sitten tiedetään, että kirjoittajien on syytä muuttaa tekstejään Kyllästyneen tahdon mukaisesti - jotta Kyllästynyt ilahtuisi ja olisi tyytyväinen. Kyllästyneen vain tarvitsee polkea jalkaa ja kiukutella riittävän kauan saadakseen tahtonsa läpi...
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tottakai! - Ja luulen, että Kyllästynyt ilahtuisi. jos laittaisit korjauksen alkuperäiseen
Nyt sitten tiedetään, että kirjoittajien on syytä muuttaa tekstejään Kyllästyneen tahdon mukaisesti
- jotta Kyllästynyt ilahtuisi ja olisi tyytyväinen. Kyllästyneen vain tarvitsee polkea jalkaa ja kiukutella
riittävän kauan saadakseen tahtonsa läpi.
Mitähän tapahtuisi, jos muut alkaisivat toimia samoin; yhtä ärsyttää yksi sana ja toista toinen sana...
Minä jään odottamaan, että Kyllästynyt esittää Kahville anteeksipyynnön siitä, että hän käytti Kahvin exää
aseena Kahvia vastaan, ja että hän on epäasiallisesti ja aiheettomasti ammatinkin vetänyt keskusteluun.
Sellainen henkilökohtaisuuksiin kajoaminen on paljon pahempi asia kuin se, että Kahvi sanoo elämässään
tapahtunutta asiaa faktaksi.

Kahvi kirjoitti:Viitaten Mirrin kritiikkiin ja PP:n kommentiin:
Onko tarvetta sille, että korjaan "fakta"-kohdan?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa