Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Uskon ymmärtäneeni viestisi sisällön sekä myös tarkoituksesi perusteellisesti ja oikein.
Ymmärsinkö nyt oikein, että koit viestini sisällön ja tarkoituksen riidanhaastamiseksi, perättömän viittauksen levittämiseksi ja vittuiluksi?
Olet vihaisen oloinen. En kyllä ihmettele, vihastuisin minäkin jos joku vittuilisi, provosoisi yms minua. Vakuutan kuitenkin käsi sydämellä, että kirjoitin viestini täysin bona fide -hengessä, siis hyvää tarkoittaen. Ajatus minulla oli tuoda kaikille palstalaisille esiin muutaman esimerkin voimin, kuinka jopa yksittäisen sanan muuttaminen voi muuttaa viestin luonnetta - päivänselvästi siinä epäonnistuen, mitä pahoittelen.
Kertoisitko, kuinka asiassa voisimme edetä?
Kuutar kirjoitti:Minä puhuin siitä, miten sinä vastasit Lettelle, hänkin olisi voinut tuosta loukkaantua ja kokea sen vähättelynä ja ylimielisyytenä sinun taholtasi.
En puhunut varsinaisesti siitä, mitä kaikkea Trisse on tehnyt, vaan miksi sinun pitää jankuttaa ja toistella niitä herjaavia sanoja? Kaikki ovat kuulleet jo ne sanat moneen kertaan, asia on tullut selväksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Yhteisestä historiastamme johtuen, en luota sinuun enkä vakuutteluihisi.
Olen yrittänyt suhtautua sinuun asiallisesti ja yritän jatkossakin, vaikka se vaikeaa onkin.
Kyllästynyt kirjoitti:Mikäli sinun vuodatuksestasi jotakin ymmärsin, sinä väität että joku puoskaroi.
Kyllästynyt kirjoitti:Olisi kohtuullista yksilöidä missä ja minkä suhteen puoskarointia on tapahtunut, muutenhan tuollaiset heitot ovat vain perusteetonta mustamaalausta ja parjaamista.
Kyllästynyt kirjoitti:Mitä tulee solvaamiseen ja siitä puhumiseen, ongelma on solvaaminen ja sen alkuperä on solvaajassa, häirikössä ja nettikiusaajassa.
Kyllästynyt kirjoitti:Nettikiusaamisesta puhumista et sinäkään voi kieltää vaikka ilmeisesti haluaisitkin asian vaieta kuoliaaksi.
Kyllästynyt kirjoitti:IP:n selvittämiseen ei tarvita mitään erityisiä oikeuksia, se näkyy ylläpitäjälle ilman tonkimisiakin.
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta ole huoletta, IP:n perusteella ei tavallinen rivikäyttäjä saa selville kuin korkeintaan kaupungin ja sen, että liittymä on esimerkiksi Kymen puhelimen.
Kyllästynyt kirjoitti:En itse ole huomannut sinun mitään kysyvän, mutta jos nyt kysyt niin ainakin yritän vastata.
Kyllästynyt kirjoitti:Hajanaista ja ulkopuoliselle käsitämätöntä ajatuksenrientoa Repee:llä.
Kyllästynyt kirjoitti:Repee kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Hajanaista ja ulkopuoliselle käsitämätöntä ajatuksenrientoa Repee:llä.
Vaikea olla mitenkään samaa mieltä, jos viittaat tämän ketjun viesteihin. Jos viittaat esim. tietynlaisiin sairausjaksoihini/olotiloihini, niin olen samaa mieltä.
Sairausjaksoistasi en tiedä mitään. Viittasin kirjoituksiisi tällä palstalla ja erityisesti 12.6.2012 klo 17.45 kirjoittamaasi viestiä.
Kyllästynyt kirjoitti:Repee kirjoitti:Ok. Kirjoitukseni on nyt kuitenkin suhteellisen selkeitä, etenkin jos ottaa huomioon aiemmat...
Jos tietäisi mikä on ensisijainen nickisi, olisi helpompaa arvioida asiaa.
Psykopatologia kirjoitti:David Hume: Causation http://www.iep.utm.edu/hume-cau/
Psykopatologia kirjoitti:Tässä ketjussa olevan kiusaamis-teeman käsittely saattaa antaa yhden opetuksen:
kun asiaa aletaan analysoida ja syventää, asia monimutkaistuu ja saattaa hämärtyä.
Humella tiettävästi on filosofinen analyysi kausaliteetista, jossa kai todetaan,
että kepin isku biljardipalloon ei välttämättä ole pallon liikkumisen syy.
Niinpä kiusaamistakaan ei välttämättä ole ollenkaan tapahtunutkaan.
Riidankylväjä kirjoitti:Impulssi ja liike määrä Fs=mv ellen väärin muista. Tosin tässä tapauksessa Fs+m1v1=m2v2

Psykopatologia kirjoitti:Mutta me elämme!
Muistatko riitasi Trissen kanssa?
Muistatko moitteet minulle, kun en informoinut sinua,
että foorumilla tarkoitus on sinun kasvattaminen ja että
tietämättömyytesi vuoksi teit itsestäsi nauraunalaisen?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa