Trissen päikyn sivuhaara

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Trissen päikyn sivuhaara

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 23:35

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Aivan. On täysin absurdi kuvitelma että ilman minua et olisi joutunut ongelmiin Tukarilla...

Ei ole. Sinä olit se joka Tukiasemalla kiusasit sekä minua että muita, ja koska jo minun tullessani paikalle sinulla oli juuri päättynyt jokin kiusaamisepisodi ja ilmeisesti edellisen uhrisi lähdettyä palstalta, sinä otit kohteeksesi minut.

Höhöhöpö. Tämä on aivan täyttä valhetta ja paskaa.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 23:40

Minä olin tukarilla ensimmäinen kiusattu suoraselkäisyyteni vuoksi ja tämän totuuden myönsivät Ais-molli, Katja ja kaikki lopulta chat-porukastakin. Yasu menetti Katjan ystävyyden eikä antanut sitä minulle anteeksi. Jos olen sinua solvannut ilman panostasi niin olen todennäköisesti luullut Yasuksi. Kävin kyllä em. jutusta kierroksilla 12/2003-> mutten muista tarkemmin miten kohtasimme.

Tämä on totuus ja ainoastaan totuus - en sano että pelkkä totuus sillä luultavasti asiassa on muita totuuksia joista minäkääm en ole tietoinen.

Enempää en jaksa nyt vääntää asiasta vielä kun olet laittanut sen mielessäsi vinksinvonksin tietämättä 12/2003-kesä/2004 juttuja.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 23:41

tris kirjoitti:Minä en ollut tukarilla niitä jotka epämääräisyys-kiusaamiskulttuuria vaalivat. Päinvastoin - kun menin sinne kesällä 2003 jouduin itse hyvin pian kiusatuksi...

En tiedä mitä tapahtui Tukiasemalle ennen tuloani, mutta minulle on täysin selvää se, että ilman sinun aloittamaasi kiusaamista, tätäkään keskustelua ei käytäisi.
tris kirjoitti:... Minulla oli aina sama nikki ja siitä seurauksena minusta tehtiin syntipukki ja sain syntilistalleni kertakäyttöistenkin antamat kommentit. Raatelulammas/Yasu tuli häiriköimään minun päikkäriini ja kun raivostuin hän pakeni chattiin valehtelemaan ummet ja lammet minusta. Milloin olin hänet tappanut ja milloin soitellut häirikkösoittoja (mikä oli melkoisen hankalaa ilman henkilön puhelinnumeroa tai yhteystietoja). Kerroin - tyhmästi - oman henkilöllisyyteni ja silloin ko henkilö alkoi tilailla nimelläni seksileluja niin että jouduin nostamaan tutkimuspyynnön asiasta...

Minulla ei ole mitään osuutta tuohon enkä tunne asiaa lainkaan, mutta sen tiedän, että sinä olet hyökännyt minun kimppuuni etkä ole teoistasi koskaan vastuuta ottanut vaan aina syytellyt muita, joko minua tai jotakuta toista. Omaa käytöstäsi et ole koskaan pyytänyt anteeksi, et edes myöntänyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 23:43

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Aivan. On täysin absurdi kuvitelma että ilman minua et olisi joutunut ongelmiin Tukarilla...

Ei ole. Sinä olit se joka Tukiasemalla kiusasit sekä minua että muita, ja koska jo minun tullessani paikalle sinulla oli juuri päättynyt jokin kiusaamisepisodi ja ilmeisesti edellisen uhrisi lähdettyä palstalta, sinä otit kohteeksesi minut.

Höhöhöpö. Tämä on aivan täyttä valhetta ja paskaa.

Sinä hyökkäsit minun kimppuuni jokseenkin välittömästi palstalle tuloni jälkeen. Ainoatakaan viestiä en ollut sinulle tai sinusta kirjoittanut, mutta sinä ryhdyit solvaamaan minua mitä törkeimmillä solvauksilla, nimittelyillä ja jopa ilkuit, kuinka hauskaa sinulla on minua kiusatessasi ollut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 23:48

Et ole suostunut kertomaan mistä puhuimme kun "hyökkäsin kimppuusi". Ilmeisesti aihe oli sinulle arka. Jos olisit sen kertonut niin olisin varmasti ainakin vielä 2006 pystynyt palauttamaan asian mieleeni. Nyt minulla on vain sinun sanasi. Voin vain sanoa että "anteeksi että kävin kimppuusi 2004 jos kerta kävin" mutta siinä kaikki. Itse häiriköit blogeissani kutsumattomana vieraana mm. ilakoimassa kun minulla meni työhommat pieleen kesällä 2007. Sinua ei kutsuttu blogiini enkä tosiaan ala poistelemaan blogeistani mitään. Kun tämä anteeksipyyntö ei kelpaa (ilman blogipoistelua) niin meidän täytyy pysyä sitten vihoissa. Väität että kommentoit blogissa vain kun kirjoitin sinusta mutta sekin on valhetta - olit koko ajan perskärpäsenä ja blogin kommentoijat rukoilivat sinun poistamista vuosikaudet.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.04.2014 23:54

tris kirjoitti:Minä olin tukarilla ensimmäinen kiusattu suoraselkäisyyteni vuoksi ja tämän totuuden myönsivät Ais-molli, Katja ja kaikki lopulta chat-porukastakin...

Minulla ei ole mitään tietoa siitä mitä Tukiasemalla oli ennen tuloani tapahtunut.
tris kirjoitti:... Jos olen sinua solvannut ilman panostasi niin olen todennäköisesti luullut Yasuksi...

Et sinä tuollaisesta mitään maininnut, vaikka jatkuvasti jostakin Yasusta puhuitkin.
tris kirjoitti:... Kävin kyllä em. jutusta kierroksilla 12/2003-> mutten muista tarkemmin miten kohtasimme...

Minä muistan. Valitettavasti liiankin hyvin ja elävästi.
tris kirjoitti:... Tämä on totuus ja ainoastaan totuus - en sano että pelkkä totuus sillä luultavasti asiassa on muita totuuksia joista minäkääm en ole tietoinen...

En pysty sanomaan mitään siitä mitä sinä olit ennen minun tuloani tehnyt, mutta sen tiedän, että sinä ryhdyit minua kiusaamaan täysin ilman syytä tai aihetta.

Se, että sinä väität kertovasi totuuden, mutta kiistät oman osuutesi ja väität, että minä olisin joka tapauksessa päätynyt kiusatuksi - on sekin eräänlaista kiusaamista.

Eikä asiaa edes muuta miksikään vaikka olisinkin joutunut joka tapauksessa kiusatuksi (mitä en usko), eihän se poista sinun vastuutasi sinun teoistasi!
tris kirjoitti:... Enempää en jaksa nyt vääntää asiasta vielä kun olet laittanut sen mielessäsi vinksinvonksin tietämättä 12/2003-kesä/2004 juttuja.

En ole laittanut vinksinvonksin mitään - vaan sanonut, etten tiedä mitään Tukiaseman tapahtumista ennen tuloani. Mutta sen tiedän, että sinä olit se joka kiusaamisen aloitti - vaikka vielä nytkin yrität spekuloida sillä, että olisin joka tapauksessa joutunut kiusatuksi ja muutenkin välttää ottamasta vastuuta omista teoistasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.04.2014 23:54

En oikein ymmärrä tälläisella foorumilla sitä, että riitoja aletaan jälkikäteen selvitellä. Riidellään ja sitten taas rauha eikä vanhoihin palata. Se on ainakin minun taktiikkani.
Pinja

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 23:56

Mikset voi kertoa mistä puhuimme kun hyökkäsin kimppuusi? Se auttaisi asian hahmottamisessa ja mahdollisesti jopa muistamisessa.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 20.04.2014 23:57

Pinja kirjoitti:En oikein ymmärrä tälläisella foorumilla sitä, että riitoja aletaan jälkikäteen selvitellä. Riidellään ja sitten taas rauha eikä vanhoihin palata. Se on ainakin minun taktiikkani.

Ei kelpaa kaikille tuollainen.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 00:01

Minä olin tosiaan kiusattu ja tarvittaessa pystyn todistamaan sen hakemalla poliisin rekisteristä tiedot tekemästäni tutkimuspyynnöstä 2004. Varmasti säilyttävät tuollaisia tietoja. Asiaa tutkittiin ja kävin kuulustelussa kertaalleen. Sen on täytynyt olla kesä 2004 sillä muistan että minulla oli kukallinen kietaisuhame päälläni. Tosiaankaan huvikseni en poliisiasemalle mennyt sillä se oli kiusallista ja ahdistavaa.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.04.2014 00:05

tris kirjoitti:Et ole suostunut kertomaan mistä puhuimme kun "hyökkäsin kimppuusi"...

"Suostunut kertomaan"? Ethän sinä ole sitä koskaan edes kysynyt!
tris kirjoitti:... Ilmeisesti aihe oli sinulle arka. Jos olisit sen kertonut niin olisin varmasti ainakin vielä 2006 pystynyt palauttamaan asian mieleeni...

Et ole koskaan aihetta edes kysynyt, enkä minä olisi siihen voinut vastatakaan, koska ei ollut mitään yksittäistä aihetta tai syytä vaan sinä tartuit jokaiseen viestiini, nimittelit niitä idiootin kirjoittamiksi, huomattelit kielioppi- ja kirjoitusvirheistä (eli sinulta minä olen senkin oppinut), väitit olevasi "käytännössä valmis psykologi" ja arvostelit saamaani hoitoa hyväksi (1. Jorvifarssi) ja että minä olen - lukematon joukko törkeitä solvauksia haisevapilluisesta/löysäpilluisesta huorasta lähtien - väitit minua valehtelijaksi ja nimittelit lapsiani vesipäisiksi idiooteiksi ja minua kelvottomaksi äidiksi (koska kirjoitin nettipalstalla).

Ei siis ollut mitään yhtä yksittäistä syytä tai aihetta vaan sinä vainosit jokaista viestiäni, esittelit itseäsi "käytännössä valmiina psykologina" jolla on niin paljon osaamista ja ammattitaitoa, että voit tehdä diagnooseja - ja minut diagnosoit mm. debiiliksi (plus ne kaikki nimittelyt ja solvaukset sekä lasteni nimittelyt vesipäiksi ym).
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 21.04.2014 00:07

Onneksi en silloin aikanaan käyttänyt tukiasemaa, olen nimittäin ymmärtänyt siellä olleen todella vakavaa kiusaamista.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.04.2014 00:08

tris kirjoitti:Minä olin tosiaan kiusattu ja tarvittaessa pystyn todistamaan sen hakemalla poliisin rekisteristä tiedot tekemästäni tutkimuspyynnöstä 2004. Varmasti säilyttävät tuollaisia tietoja. Asiaa tutkittiin ja kävin kuulustelussa kertaalleen. Sen on täytynyt olla kesä 2004 sillä muistan että minulla oli kukallinen kietaisuhame päälläni. Tosiaankaan huvikseni en poliisiasemalle mennyt sillä se oli kiusallista ja ahdistavaa.

Olen jo ainakin kolme kertaa sanonut, etten tiedä mitään Tukiaseman tapahtumista ennen tuloani eikä minulla ole mitään tekemistä niiden kanssa.

Eikä sillä edes ole mitään merkitystä; ei sinun aloittamasi kiusaaminen muutu miksikään, vaikka olisitkin kesällä 2004 tehnyt poliisille tutkimuspyynnön jonkun Tukiasemalla kirjoittaneen tekemisistä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 00:09

Nyt sinä Kyllästynyt valehtelet. Olen miljoona kertaa kysynyt mistä me oikein puhuimme kun hyökkäsin kimppuusi ja olet kieltäytynyt vastaamasta. Uskon että Luukkonenkin sen muistaa. Koska et ole vastannut niin olen päätellyt että se oli jotain hyvin arkaluontoista.

Yasu oli lukihäiriöinen ja hänet siitä tunnistikin ja tunnistaa yhä. Varmaan sitten siksi hyökkäsin kimppuusi. Voin pyytää anteeksi sitä mutta blogeihini en puutu sillä sinä itse menit sinne kutsumattomaksi perskärpäseksi.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 00:11

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Minä olin tosiaan kiusattu ja tarvittaessa pystyn todistamaan sen hakemalla poliisin rekisteristä tiedot tekemästäni tutkimuspyynnöstä 2004. Varmasti säilyttävät tuollaisia tietoja. Asiaa tutkittiin ja kävin kuulustelussa kertaalleen. Sen on täytynyt olla kesä 2004 sillä muistan että minulla oli kukallinen kietaisuhame päälläni. Tosiaankaan huvikseni en poliisiasemalle mennyt sillä se oli kiusallista ja ahdistavaa.

Olen jo ainakin kolme kertaa sanonut, etten tiedä mitään Tukiaseman tapahtumista ennen tuloani eikä minulla ole mitään tekemistä niiden kanssa.

Eikä sillä edes ole mitään merkitystä; ei sinun aloittamasi kiusaaminen muutu miksikään, vaikka olisitkin kesällä 2004 tehnyt poliisille tutkimuspyynnön jonkun Tukiasemalla kirjoittaneen tekemisistä.

Muuttaa se sikäli että kiusaamista oli Tukiasemalla paljon ennen sinun ja minun tapaustani. Kun tuossa väitit että ilman minua et olisi joutunut kiusatuksi niin mistäs sen tiedät kun minäkin jouduin kiusatuksi enkä ollut se joka kiusauksen palstalla aloitti?
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.04.2014 00:12

tris kirjoitti:Mikset voi kertoa mistä puhuimme kun hyökkäsin kimppuusi? Se auttaisi asian hahmottamisessa ja mahdollisesti jopa muistamisessa.

En ole kertonut, koska sinä et ole sitä kysynyt.

Vastaus: Ei ollut mitään yksittäistä syytä tai aihetta, sinä nimittelit, solvasit ja kiusasit minua täysin aiheesta tai asiasta riippumatta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 00:15

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:Mikset voi kertoa mistä puhuimme kun hyökkäsin kimppuusi? Se auttaisi asian hahmottamisessa ja mahdollisesti jopa muistamisessa.

Vastaus: Ei ollut mitään yksittäistä syytä tai aihetta, sinä nimittelit, solvasit ja kiusasit minua täysin aiheesta tai asiasta riippumatta.

No ehkä tässä on sitten ollut joku väärinkäsitys etkä sinä ole ymmärtänyt kysymystäni taikka minä vastaustasi.

Olen pahoillani siitä että nimittelin sinua eri tavoin 2004(->)
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.04.2014 00:17

tris kirjoitti:Nyt sinä Kyllästynyt valehtelet. Olen miljoona kertaa kysynyt mistä me oikein puhuimme kun hyökkäsin kimppuusi ja olet kieltäytynyt vastaamasta. Uskon että Luukkonenkin sen muistaa. Koska et ole vastannut niin olen päätellyt että se oli jotain hyvin arkaluontoista.

Yasu oli lukihäiriöinen ja hänet siitä tunnistikin ja tunnistaa yhä. Varmaan sitten siksi hyökkäsin kimppuusi. Voin pyytää anteeksi sitä mutta blogeihini en puutu sillä sinä itse menit sinne kutsumattomaksi perskärpäseksi.

Et ole kysynyt, eikä minulla ole ollut antaa vastausta, koska ei ollut kyse mistään tietystä asiasta tai aiheesta.

Sittemmin nimittelit ja solvasit minua myös blogeissasi - eli älä yritä selitellä, että ne muka olisivat minun syytäni, koska sinähän se kiusaamisen ja nimittelyn sielläkin aloitit.

Ja jos sinä et olisi minusta blogeissasi kirjoittanut - en olisi blogeihisi tullut. Sanoin tuon saman asian jo silloin, mutta et sinä siitä mitään piitannut vaan jatkoit nimittelyä ja ilkeilyä, kiusaamista, herjaamista ja solvaamista niissä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 21.04.2014 00:18

Pinja kirjoitti:Onneksi en silloin aikanaan käyttänyt tukiasemaa, olen nimittäin ymmärtänyt siellä olleen todella vakavaa kiusaamista.

Samanlaista mitä kaikilla palstoilla joilla ei ole kirjautumispakkoa. Hesarin NYT:ssä oli samantyyppistä ja jouduin siellä kiusatuksi 2002. Suomi24:ssä Kyllästynyt oli se jota kiusattiin.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.04.2014 00:19

tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

No ehkä tässä on sitten ollut joku väärinkäsitys etkä sinä ole ymmärtänyt kysymystäni taikka minä vastaustasi.

Olen pahoillani siitä että nimittelin sinua eri tavoin 2004(->)

Pahoittelu ei ole sama asia kuin anteeksipyyntö ja lisäksi edellytän, että pyydät anteeksi kaikkea, myös blogeissasi harjoittamaa, kiusaamista.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko