tris kirjoitti:Minä olin tukarilla ensimmäinen kiusattu suoraselkäisyyteni vuoksi ja tämän totuuden myönsivät Ais-molli, Katja ja kaikki lopulta chat-porukastakin...
Minulla ei ole mitään tietoa siitä mitä Tukiasemalla oli ennen tuloani tapahtunut.
tris kirjoitti:... Jos olen sinua solvannut ilman panostasi niin olen todennäköisesti luullut Yasuksi...
Et sinä tuollaisesta mitään maininnut, vaikka jatkuvasti jostakin Yasusta puhuitkin.
tris kirjoitti:... Kävin kyllä em. jutusta kierroksilla 12/2003-> mutten muista tarkemmin miten kohtasimme...
Minä muistan. Valitettavasti liiankin hyvin ja elävästi.
tris kirjoitti:... Tämä on totuus ja ainoastaan totuus - en sano että pelkkä totuus sillä luultavasti asiassa on muita totuuksia joista minäkääm en ole tietoinen...
En pysty sanomaan mitään siitä mitä sinä olit ennen minun tuloani tehnyt, mutta sen tiedän, että sinä ryhdyit minua kiusaamaan täysin ilman syytä tai aihetta.
Se, että sinä väität kertovasi totuuden, mutta kiistät oman osuutesi ja väität, että minä olisin joka tapauksessa päätynyt kiusatuksi - on sekin eräänlaista kiusaamista.
Eikä asiaa edes muuta miksikään vaikka olisinkin joutunut joka tapauksessa kiusatuksi (mitä en usko), eihän se poista sinun vastuutasi sinun teoistasi!
tris kirjoitti:... Enempää en jaksa nyt vääntää asiasta vielä kun olet laittanut sen mielessäsi vinksinvonksin tietämättä 12/2003-kesä/2004 juttuja.
En ole laittanut vinksinvonksin mitään - vaan sanonut, etten tiedä mitään Tukiaseman tapahtumista ennen tuloani. Mutta sen tiedän, että sinä olit se joka kiusaamisen aloitti - vaikka vielä nytkin yrität spekuloida sillä, että olisin joka tapauksessa joutunut kiusatuksi ja muutenkin välttää ottamasta vastuuta omista teoistasi.