Tris kirjoitti:Muttei hän ole kiusannut Kyllästynyttä täällä vaan kirjoittelee fiktiota juoppoudestaan ja wc-vierailuistaan.
Psykopatologia kirjoitti:Ei; Helmenkalastaja on nostanut täällä suuren kohun hatarilla tiedoilla.
Kyllästynyt kirjoitti:Obelix kirjoitti:Käyttäydyn huonosti? Perustele.
Olet virkaheitto psykoterapeutti joka yrittää purkaa (ammatissaan ja yksityiselämässään syntynyttä) turhautumistaan palstalla kirjoittaviin naisiin.
Sen verran olet näköjään tapojasi siivonnut, ettet enää ole väittänyt minun olevan ylipainoinen ja alkoholin vuoksi potkut saanut entinen sairaala-apulainen joka jakaa persettään ilmaiseksi tai jopa maksaa miehille.
Käytöksesi on kuitenkin kaukana hyvästä - tai edes siedettävästä - etkä ilmeisesti vieläkään tajua kuinka vahinkoa sinun kaunaisuutesi ja katkeruutesi purkaminen niiden syntyyn syyttömiin ihmisiin saa aikaan.
Hankkiutuisit psykoterapiaan, me emme voi sinun haavojasi parantaa.
PS. Tiedoksi Tuuvelle:
Obelix ei ole VQP/Reinikainen.
Helmenkalastaja kirjoitti:Tris kirjoitti:Muttei hän ole kiusannut Kyllästynyttä täällä vaan kirjoittelee fiktiota juoppoudestaan ja wc-vierailuistaan.
Ja sekö ei sun mielestäsi ole Kyllästyneen kiusaamista?! Tai yhdyssanojen erikseen kirjoittaminen?
Fictiotahan se tietysti on, se on selvä.
Helmenkalastaja kirjoitti:Tris kirjoitti:Muttei hän ole kiusannut Kyllästynyttä täällä vaan
kirjoittelee fiktiota juoppoudestaan ja wc-vierailuistaan.
Ja sekö ei sun mielestäsi ole Kyllästyneen kiusaamista?!
Tai yhdyssanojen erikseen kirjoittaminen?
Psykopatologia kirjoitti:Tris kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Ne muruset, joita minulla on käytettävissäni, ovat yksinään yhtä säälittäviä kuin sinunkin esittämäsi perusteet, mutta ne kaikki osoittavat siihen suuntaan, että Obelix on VQP. Lisäksi olen tavannut VQP:n ja minulla on ihan tosielämässä syntynyt käsitys hänen persoonallisuudestaan ja kyvyistään.
Älä nyt ole noin polleena. Vasso kirjoitteli minun blogeihini 2004 - 2007 ja tiedän tästä paljon. Tämä halusi aina olla terävä ja hauska - tyhmissäkin kommenteissaan. En ymmärrä mitä hän saisi siitä että heittäytyisi tosi latteaksi toisella foorumilla. Vaikea kuvitella sellaista ilman kunnon syytä. Eihän häntä ole kielletty Vassonakaan kirjoittamasta. Sehän olisi hänellekin paljon antoisampaa.
Näin. Ei Obelix mikään Vasso ole!
Re: Obelixista
Kirjoittaja Psykopatologia » 05.01.2013 21:32
Ei niin! (Hilpalle)
Psykopatologia
Ylläpitäjä
lappalainen kirjoitti:Taisi Kyllästynyt mainita,
että Obelix kirjoittaa yhdys sanat erikseen,
koska haluaa kiusata sillä Kyllästynyttä.
Helmenkalastaja kirjoitti:Tris kirjoitti:Muttei hän ole kiusannut Kyllästynyttä täällä vaan kirjoittelee fiktiota juoppoudestaan ja wc-vierailuistaan.
Ja sekö ei sun mielestäsi ole Kyllästyneen kiusaamista?! Tai yhdyssanojen erikseen kirjoittaminen?
Tris kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Tris kirjoitti:Muttei hän ole kiusannut Kyllästynyttä täällä vaan kirjoittelee fiktiota juoppoudestaan ja wc-vierailuistaan.
Fiktio kirjoitetaan koolla
Psykopatologia kirjoitti:Täällä Obelixilla ei ole mahdollisuutta kiusata
Kyllästynyttä eikä ehkä haluakaan.
Psykopatologia kirjoitti:lappalainen kirjoitti:Taisi Kyllästynyt mainita,
että Obelix kirjoittaa yhdys sanat erikseen,
koska haluaa kiusata sillä Kyllästynyttä.
Ei tainnut.
Kyllästynyt kirjoitti:lappalainen kirjoitti:Voi helvetin kuustoista kuinka yksinkertaista päättelyä.
Oikein purjeveneen omistaja. Onko tuo joku meriitti vai peräti ammatti?
Psykologiko ei osaa yhdyssanoja esim? Jos et ole huomannut netissä on hyvin yksinkertaista muuttaa kirjoitustyyliään.
mr jalsan on VQP/Reinikainen - ei Obelix.
Yhdyssanavirheet Obelix tekee tahallisesti ja ärsyttääkseen (erityisesti minua).
Psykopatologia kirjoitti:Varsinainen Obelix-kohun aiheuttaja oli Helmenkalastaja,
joka astui areenalla varmoin tiedoin tavaten ja tietäen
Vasson, joka ei ole psykologi ja joka on tavannut minut.
Psykopatologia kirjoitti:Koska ko. Vasso ei ole aivan tyhmä ja kun hänelle on
erityisiä kykyjä, hän voinut tapaamisen sepittääkin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 4 vierailijaa