Feminismi

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Feminismi

ViestiKirjoittaja Gyver » 14.06.2012 20:18

Minä kusen yleensä istualtaan, kas kun useimmat pöntöt ovat niin matalia ettei viitsi roiskia reunuksille ja pitkin permantoa. Muutenkin on hieman hölmön tuntuista seisoskella vehje kourassa odottamassa että tuleeko se pissa kohta vai hetken kuluttua.
Gyver

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 14.06.2012 22:17

Kahvi kirjoitti:Eräs vanhempi herrasmies närkästyi kovasti, kun en päästänyt häntä päihtymystilan takia baariin. Kovasti tenttasi, että mistä muka voin tietää kuinka känshisä hän on. En viitsinyt mainita, että herra on ollut pystypissalla ja unohtanut avata sepaluksen.

Joo mutta tuo ei kerro kännistä, vaan ikääntymisestä. Ensin unohtaa panna napit kiinni ja ikääntymisen edetessä unohtaa avata ne.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 14.06.2012 22:19

Gyver kirjoitti:Minä kusen yleensä istualtaan, kas kun useimmat pöntöt ovat niin matalia ettei viitsi roiskia reunuksille ja pitkin permantoa. Muutenkin on hieman hölmön tuntuista seisoskella vehje kourassa odottamassa että tuleeko se pissa kohta vai hetken kuluttua.

Tuo on hyvä idea siinäkin tapauksessa, että kusi tulee kuin kastelukannusta.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.06.2012 22:34

Riidankylväjä kirjoitti:Joo mutta tuo ei kerro kännistä, vaan ikääntymisestä. Ensin unohtaa panna napit kiinni ja ikääntymisen edetessä unohtaa avata ne.

Oli myös muita merkkejä päihtymyksestä, kuten se, että ensimmäiseksi halataan pokea. Hänen tapauksessaan jälkeenpäin kuulin, että ikääntymisen oireitakin on havaittu. Tosin ne eivät johdu hänen iästään, vaan siihenkin on syynä varsin kauan aikaa sitten huolella hukattu korkki.

Tuli mieleen tuosta eräs toinenkin vanhempi herrasmies. Hän oli kyllä jo saavuttanut biologisestikin korkean iän. Saapui baariin rollaatorilla ja käytti kyynärsauvoja baarin sisällä. Ei ollut mitenkään harvinaista, että hän ei ehtinyt vessaan asti ennenkuin hätä olikin jo ohi. Mistä seurasi se, että (oikeasti) ystävällisesti häntä pyydettiin poistumaan ravitsemusliikkeen tiloista ja lattia luututtiin.

Feminismiinhän nämä tarinat muuten liittyykin ihan oleellisesti. Tasapainotan tilannetta mainitsemalla, että myös naisista löytyy vastaavanlaisia pitkän linjan konkareita, joskaan virtsainkontinenssia heillä ei juurikaan ole - tai sitten käyttävät sivistyneesti tenaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 30.11.2012 21:56

Nostetaan nyt tämä vanha feminismikeskustelu takaisin pintaan, kun palstan telaketjusiipi näyttää menettäneen muistinsa.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 30.11.2012 22:17

Riidankylväjä kirjoitti:Nostetaan nyt tämä vanha feminismikeskustelu takaisin pintaan, kun palstan telaketjusiipi näyttää menettäneen muistinsa.

Selasin ketjun läpi. Mitään merkittävää et tässä ketjussa ole sanonut, sitä yhtä ja samaa linkkiä vain linkannut ja siihen perustanut mielipiteesi.

Muuten offtopic, oletko 60- 70- vaiko 80 -luvulla syntynyt? Vaiko mainittuja vuosilukuja nuorempi tai vanhempi?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 30.11.2012 22:38

Kuutar kirjoitti:Muuten offtopic, oletko 60- 70- vaiko 80 -luvulla syntynyt? Vaiko mainittuja vuosilukuja nuorempi tai vanhempi?

Tuolla asialla ei keskustelun kannalta pitäisi olla merkitystä, kuten ei sukupuolellakaan.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 30.11.2012 22:49

Riidankylväjä kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Muuten offtopic, oletko 60- 70- vaiko 80 -luvulla syntynyt? Vaiko mainittuja vuosilukuja nuorempi tai vanhempi?

Tuolla asialla ei keskustelun kannalta pitäisi olla merkitystä, kuten ei sukupuolellakaan.

Ei, mutta on sen kannalta mitä minä ajattelen sinusta. Voisitko siis vastata kysymykseen?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 30.11.2012 22:52

Tarkoitat ilmesisesti, että haluat sijoittaa minut johonkin sterotyyppiseen viitekehykseen. Ajattele nyt vain ihan ilman stereotypioita.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 30.11.2012 22:53

Riidankylväjä kirjoitti:Tarkoitat ilmesisesti, että haluat sijoittaa minut johonkin sterotyyppiseen viitekehykseen. Ajattele nyt vain ihan ilman stereotypioita.

Kysyin vain, kuinka vanha olet?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 30.11.2012 22:56

Ihan sopivan ikäinen.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 30.11.2012 22:57

Mikset voi kertoa ?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 30.11.2012 23:00

En kerro. Tietoa tultaisiin palstalla käyttämään häikäilemättömästi minua vastaan.

Mutta:
Uteliaisuus parantaa seksiä

http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/se ... eksi%C3%A4
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 30.11.2012 23:01

En kerro. Tietoa tultaisiin palstalla käyttämään häikäilemättömästi minua vastaan.

Sinusta on siis noloa olla joko niin nuori tai niin vanha kuin olet.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 30.11.2012 23:03

En halua mennä epäolennaisuuksiin.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Illusia » 30.11.2012 23:05

Onko ikä häpeä miehellekin? Luulen, että Riidankylväjä on syntynyt 1950-luvulla.
Illusia

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 30.11.2012 23:06

Luulo ei ole tiedon väärti.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 30.11.2012 23:11

Illusia kirjoitti:Onko ikä häpeä miehellekin? Luulen, että Riidankylväjä on syntynyt 1950-luvulla.

Minä luulen että hän on nuori. Se selittäisi hänen kirjoittelunsa lapsellisuuden ja tietämyksen puutteen.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Illusia » 30.11.2012 23:13

Riidankylväjä on urautunut. Hän on vanha, ehkä jopa vanhempi kuin luulinkaan.
Illusia

ViestiKirjoittaja Kuutar » 30.11.2012 23:15

Illusia kirjoitti:Riidankylväjä on urautunut. Hän on vanha, ehkä jopa vanhempi kuin luulinkaan.

Jos hän on vanha, miksei voisi kertoa ikäänsä? Tällä palstalla on muitakin keski-ikäisiä ja Psykopatogia on jo gubbeiässä.
Kuutar

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko