Kissi kirjoitti:No onhan se taas helevetin vaikeaa antaa kirjotuslupa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kirjoitin "vaikutusta" (en "vaatimassa" tms).
Eikö sillä, että Tristan on kiusannut minua vuosikausia, saisi olla ollut vaikutusta asiaan?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Humoristinen ote ei tarkoita sitä, että kaikkia naurattaisi...
"Humoristinen ote" edellyttää, että edes jotakuta naurattaisi.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mietin vain, että miltä PP:ltä mahtaa tuntua privaattiviestintäsi.
Ja minä mietin, mitä se sinulle kuuluu?
Ryysy kirjoitti:Tätä edeltänee "turha lainaus". Mutta mielenkiinnosta kysyn: oletko seurannut tämän päivän / illan itsemurha-aiheista ketjua psykopatologia-osastolla? Sisältääkö mielestäsi se viestintää, mikä vaatisi ylläpidon / valvojan huomiota?
Kahvi kirjoitti:... Minusta olisi mukavaa, että kenenkään ei tarvitsisi tarpeettomasti kokea ikäviä tunteita.
Sateentekijä kirjoitti:Minä ainakaan en ole perehtynyt nykysodankäynnin viestintäperiaatteisiin, joten jätän kommentoinnin viisaammille.
Sodankäyntikin lienee helevetin vaikeeta!

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Minusta olisi mukavaa, että kenenkään ei tarvitsisi tarpeettomasti kokea ikäviä tunteita.
Hah! Taisit juuri lyödä entiset hurskasteluennätyksesi.
Kahvi kirjoitti:Mitä tarkoitat?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mitä tarkoitat?
Sitä, että hurskastelusi "Minusta olisi mukavaa...", on tekopyhää; niin kuin itse olisit vähääkään piitannut siitä mitä sinä olet ihmisille aiheuttanut.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sitä, että hurskastelusi "Minusta olisi mukavaa...", on tekopyhää; niin kuin itse olisit vähääkään piitannut siitä mitä sinä olet ihmisille aiheuttanut.
Näkemyksesi on ehkä pikemminkin subjektiivinen kuin objektiivinen, mutta pitäisikö toisten tunteista välittää?
Kahvi kirjoitti:..., mutta pitäisikö toisten tunteista välittää?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mitä tarkoitat?
Sitä, että hurskastelusi "Minusta olisi mukavaa...", on tekopyhää; niin kuin itse olisit vähääkään piitannut siitä mitä sinä olet ihmisille aiheuttanut.
Näkemyksesi on ehkä pikemminkin subjektiivinen kuin objektiivinen, mutta pitäisikö toisten tunteista välittää?
Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sitä, että hurskastelusi "Minusta olisi mukavaa...", on tekopyhää; niin kuin itse olisit vähääkään piitannut siitä mitä sinä olet ihmisille aiheuttanut.
Niin siis sillä ajattelin kysyä tuota, kun "hurskastelu"-näkemyksesi ei välttämättä ottanut huomioon muiden tunteita. Että onko vaikkapa jokin jako, missä joidenkin tunteet tulisi ottaa huomioon ja toisilla ei ole niin väliä tms?
Lihavonnit minun.Kyllästynyt kirjoitti:Objektiivisestikin katsoen, sinä et näytä ...
Kyllästynyt kirjoitti:Joten, älä viitsi ruveta minulle paasaamaan "minusta olisi mukavaa..." hurskastelujasi
Kyllästynyt kirjoitti:Hyvä ja korrekti käytös on aina ja joka paikassa minimivaatimus.
Kyllästynyt kirjoitti:Siihen ei kuulu hyökätä kenenkään kimppuun vain "huvikseen" tai muutenkaan ilman syytä - niin kuin sinä olet tehnyt.
Kahvi kirjoitti:Lihavonnit minun.Kyllästynyt kirjoitti:Objektiivisestikin katsoen, sinä et näytä ...
Vaikuttaa siltä, että et tuossa käyttänyt termiä "objektiivinen" kovinkaan eksaktisti ja varmaksi uskallan väittää, ettet vastannut kysymääni asiaan...
Kahvi kirjoitti:... En ole mitään paasannut, vaan ainoastaan kerran vastannut minulle esittämääsi kysymykseen. Hurskastelun voisit sitten kyllä perustella, muuten voi jäädä ikävästi vaikutelma mala fide -one-lineristä ("roiskaisusta").
Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:..., mutta pitäisikö toisten tunteista välittää?
Kai sinun voisi olettaa välittävän ja kai sinun tulisi välittää, koska kirjoitit: "Minusta olisi mukavaa, että kenenkään ei tarvitsisi tarpeettomasti kokea ikäviä tunteita."
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa