Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Vastaan:
Pidit asiaa todennäköisenä = spekulointia...
Ymmärrän spekuloimisen tarkoittavan eri asiaa kuin mitä sinä Kahvi tuossa esität. Spekuloinut olisin silloin jos olisin sanonut, että Kahvi varmaankin on ruvella koska..., mutta niinhän minä en sanonut vaan sanoin,Se on ikävää jos olet niin ruvella erostasi, että pelkkä sana "ex-vaimosi" saa sinut kuvittelemaan sinua rääkättävän.
Pahantahtoisesti en tuota kirjoittanut, päinvastoin.
Ja sinun pitäisi sietää ihmisten normaalia puhetta siksi, koska sinulla ei ole valtuuksia tai oikeutta keneltäkään normaalia puhetta kieltää.
Koska sinä Kahvi jatkuvasti esiinnyt naisia/naiseutta halventaen ja solvauksia ladellen, ei sinulla kaiken kohtuuden mukaan, pitäisi olla mitään valittamista muiden käytöksestä tai siitä mitä sanoja kukin käyttää.

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos sinä Kahvi toivot, että palstalla käyttäydytään asiallisesti, sinun pitäisi aloittaa parannukset itsestäsi ja lopettaa naisia ja naiseutta halventavien sanojen kuten "akkamainen" käyttö tykkänään ja lopullisesti.
En toivo muuta kuin että lopetat kiusaamiseni.
En voi lopettaa sellaista mitä en ole koskaan tehnytkään.
viewtopic.php?f=16&t=6540&start=10#p74671Psykopatologia kirjoitti:Klo 13.03
Siitä, että sinä edelleen kirjoitat väärin.
Eihän tuosta enää ole kysymys ensisijaisesti,
vaan Kyllästyneen harjoittamasta älyttömästä
kiusaamisesta oman problematiikkansa pohjalta.
Mm. tässä nyt on huono puoli, jota hän ei halunnut
tai osannut tuoda esiin.
Mirri kirjoitti:Tarvittaisiin näkyviin alkuperäinen viesti ja asiayhteys, ...
Kyllästynyt kirjoitti:Ystävyys- tai työsuhteissani ei kukaan ole väittänyt tietävänsä ja tuntevansa ammattiini kiinteästi liittyviä asioita paremmin kuin mitä itse tiedän - eikä kukaan liioin ole solvannut minua suuruudenhulluksi tai väittänyt niin ilmeisen sairaaksi, ettei minun puheitani kenenkään pidä noteerata.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Jotkut naiset löytävät aidan toiselta puolelta vihreämmältä näyttävää ruohoa...
Jos ruoho omalla puolella on riittävän vihreää, ei ole tarpeen lähteä etsimään syötävää muualta.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Jotkut miehet löytävät aidan toiselta puolelta vihreämmältä näyttävää ruohoa...
Silloin ei ole kyse hellästä ja huomaavaisesta miehestä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Jotkut miehet eroavat, vaikka vaimo ei haluaisi erota...
Silloin ei ole kyse hellästä ja huomaavaisesta miehestä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Jotkut vaimot eroavat, vaikka mies ei haluaisi erota...
En keksi syytä miksi vaimo jättäisi hellän ja huomaavaisen miehen.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Jotkut parit päättävät yhdessä erota lasten edun takia - lasten kun ei ole hyvä kasvaa jatkuvan riitelyn keskellä...
Miksi hellän ja huomaavaisen miehen avioliitto olisi niin riitainen, että pariskunta yhteisestä päätöksestä eroaa?
Psykopatologia kirjoitti:Minusta Kahvin kysymykset pelkkien linkkien pohjalta ovat olleet epäselviä.
Kyllästynyt kirjoitti:lurkki kirjoitti:Tiedät toisten kertomista asioista vain sen mitä nämä ovat kertoneet. Jos peilaat kaiken takaisin heille eri sanoin niin toistat tietoja (paitsi ettet tiedä puhuuko toinen edes totta). Aina kun päättelet jotain ylimääräistä toisen kertoman tietomien perusteella esität spekulaatioita. Aina. Vaikka päätelmä olisi kuinka todennäköinen.
Jos joku väittää tuntevansa minua paremmin minun ammattiini kiinteästi liittyviä asioita ja levittää vääriä sekä suorastaan vaarallisia "tietoja" - ja vieläpä kieltää minua noita vääriä tietoja oikaisemasta, on hyvin perusteltua pyrkiä kertomaan vääriä tietoja levittävän "ammattitaidosta" ja osaamisesta käyttäen niitä tietoja joita minulla ko. henkilön asiantuntemuksesta on.
Kyllästynyt kirjoitti:lurkki kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ystävyys- tai työsuhteissani ei kukaan ole väittänyt tietävänsä ja tuntevansa ammattiini kiinteästi liittyviä asioita paremmin kuin mitä itse tiedän - eikä kukaan liioin ole solvannut minua suuruudenhulluksi tai väittänyt niin ilmeisen sairaaksi, ettei minun puheitani kenenkään pidä noteerata.
Eli myönnät näiden spekulaatioidesi olevan kostoja sinua loukanneita ihmisiä kohtaan?
Mistä spekulaatioista sinä puhut?
Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tarvittaisiin näkyviin alkuperäinen viesti ja asiayhteys, ...
Bittien taivaaseen lähetti Ylläpito ao ketjun.

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minusta Kahvin kysymykset pelkkien linkkien pohjalta ovat olleet epäselviä.
Pieni hetki, kysyn kysymykset uudestaan ao ketjuissa.
Ei, vaan kysy täällä niin asiaan saadaan jonkinlainen selvyys.
Kyllästynyt kirjoitti:En ole väittänyt faktaksi mitään vaan käyttänyt sanaa "jos". Enkä muuten ole mielessäni kuvitellut kupaakaan sympaattisena vaan ilmaisin tuntevani sympatiaa heitä kohtaan.
Kyllästynyt kirjoitti:lurkki kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:lurkki kirjoitti:Tiedät toisten kertomista asioista vain sen mitä nämä ovat kertoneet. Jos peilaat kaiken takaisin heille eri sanoin niin toistat tietoja (paitsi ettet tiedä puhuuko toinen edes totta). Aina kun päättelet jotain ylimääräistä toisen kertoman tietomien perusteella esität spekulaatioita. Aina. Vaikka päätelmä olisi kuinka todennäköinen.
Jos joku väittää tuntevansa minua paremmin minun ammattiini kiinteästi liittyviä asioita ja levittää vääriä sekä suorastaan vaarallisia "tietoja" - ja vieläpä kieltää minua noita vääriä tietoja oikaisemasta, on hyvin perusteltua pyrkiä kertomaan vääriä tietoja levittävän "ammattitaidosta" ja osaamisesta käyttäen niitä tietoja joita minulla ko. henkilön asiantuntemuksesta on.
Puhuimme nyt siitä, ettet voi ymmärtää sen enempää Kahvin puolisoa kuin Mirrin eksääkään. Voit vain spekuloida ja kuvitella heidät mielessäsi sympaattisina. Täytyy sinun yliopistoihmisenä pystyä erottamaan fakta ja spekulaatio toisistaan!
En ole väittänyt faktaksi mitään vaan käyttänyt sanaa "jos". Enkä muuten ole mielessäni kuvitellut kupaakaan sympaattisena vaan ilmaisin tuntevani sympatiaa heitä kohtaan.
Sen kertominen, että olen tuntenut sympatiaa sekä Kahvin että Mirrin ex-puolisoita kohtaan, ei voi olla kiellettyä.
Tai jos on, sensuuri on mennyt naurettavuuksiin.
Kyllästynyt kirjoitti:Sen kertominen, että olen tuntenut sympatiaa sekä Kahvin että Mirrin ex-puolisoita kohtaan, ei voi olla kiellettyä.
Tai jos on, sensuuri on mennyt naurettavuuksiin.

Kyllästynyt kirjoitti:lurkki kirjoitti:Kaikkia missä käytät hyväksesi toisista kirjoittajista tietämiäsi asioita loukataksesi heitä.
En ole yrittänyt loukata vaan pyrkinyt estämään 1. väärien tietojen levittämisen 2. kiusatuksi joutumisen.
lurkki kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Kaikkia missä käytät hyväksesi toisista kirjoittajista tietämiäsi asioita loukataksesi heitä.
En ole yrittänyt loukata vaan pyrkinyt estämään 1. väärien tietojen levittämisen 2. kiusatuksi joutumisen.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, mitä kiusantekoa siinä on, että kysymykset esitetään omassa asiayhteydessään ja ketjuissa, joissa ne ovat alunalkaen esitetty?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa