Obelix kirjoitti:Ollaan ihmisiksi, laa, laa. Kaikki mukaan!
En uskalla, kun mulla ei ole lento haaraleita.
Obelix kirjoitti:Ollaan ihmisiksi, laa, laa. Kaikki mukaan!
Kyllästynyt kirjoitti:Enhän minä tiedäkään oletko ruvella vai et, mutta jos sinut saa tolaltasi pelkkä "ex-vaimosi" sanan käyttäminen, olet todennäköisesti pahasti ruvella ja ruhjeilla.
Obelix kirjoitti:Haaraleita ei ole kellään, mutta haalarit voit ostaa. Kaikki mukaan, ollaan ihmisiksi, laa, laa...
Kyllästynyt kirjoitti:Vastaa nyt kerrankin, viittaatko sinä sanalla "reikäpää" minuun vai et?

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Hyvä, että et kiistä akkamaista spekulointiasi.
Kyllä kiistän.
En ole "akkamainen" - enkä ole spekuloinut vaan kertonut,
että mielestäni on ikävää jos olet ruvella erostasi.
Obelix kirjoitti:Kahvi sulla voi olla aivojen veren kierto häiriö. Mene hoitoon heti!
Kyllästynyt kirjoitti:Obelix kirjoitti:... En koskaan ole törmännyt jauhe lihaan herne keitossa, sopiiko se siihen?
En minäkään, mutta eipä minulla ole tapana sopassa uiskennella.
Sopii.

Psykopatologia kirjoitti:Muistaakseni perustelit. Kahvi oli tehnyt niin tahallaan Tukiasema.netissä.
Obelix kirjoitti:Mielen kiintoista. En koskaan ole törmännyt jauhe lihaan herne keitossa, sopiiko se siihen?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Vastaa nyt kerrankin, viittaatko sinä sanalla "reikäpää" minuun vai et?
En pysty vastaamaan kysymykseesi paremmin kuin olen jo vastannut. En osaa sanoa, onko sinun käyttäytymisesi toisia kirjoittajia kohtaan viestissäni - ja Kahvin viestissä - tarkoitettua 'reikäpäisyyttä' vai eikö ole...
Käytit sanaa josta et tiedä mitä sillä tarkoitat tai mihin sillä viittaat?Mirri kirjoitti:... Toivottavasti ei ole; ainakin minun mielestäni kanssakirjoittajien 'avautumisia' enemmän ja vähemmän häikäilemättömästi omiin tarkoituksiin hyväksikäyttävä 'reikäpäisyys' on inhottava ilmiö tällaisilla foorumeilla. Eivät normaalilla myötäelämiskyvyllä varustetut ihmiset tekisi sellaista, joten 'reikäpäisyys' on mielestäni ilmiölle oikein sopiva kertomaan mistä on kysymys.
Jos vapaaehtoisesti kirjoitat itsestäsi avoimella nettipalstalla, ei kannata olettaa, saati vaatia,
ettei kertomaasi saa käyttää perusteluna tai pohjatietona sinun kanssasi keskusteltaessa.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Muistaakseni perustelit. Kahvi oli tehnyt niin tahallaan Tukiasema.netissä.
Joo, näin muistan minäkin. Kyllästynyt luuli tahantonta kk-virhettäni tahalliseksi kiusaamisekseni.
Kyllästynyt kirjoitti:...
Kyse on siitä, että järjestelmällinen tapasi kirjoittaa väärin on raivostuttava. Erityisen raivostuttavaa siitä tekee se, että sinä olet itse sanonut tekeväsi noin vain minun kiusakseni, ja vaikka nyt sanotkin muuta - en usko sinua.
...
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Hyvä, että et kiistä akkamaista spekulointiasi.
Kyllä kiistän.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Muistaakseni perustelit. Kahvi oli tehnyt niin tahallaan Tukiasema.netissä.
Joo, näin muistan minäkin. Kyllästynyt luuli tahantonta kk-virhettäni tahalliseksi kiusaamisekseni.
Sinä Kahvi itse ilmoitit sen olevan tahallista ja tarkoitettu minua kiusaamaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Hyvä, että et kiistä akkamaista spekulointiasi.
Kyllä kiistän.
Kun et tiedä mitään erosta ja siihen liittyvistä asioista, niin spekuloit. Ja tämän sitten kiistät ihan pokkana?
En ymmärrä mitä tarkoitat spekuloinnilla.
Jos totean, että jokin asia on minusta ikävä, millä perusteella se on spekulointia - ja vieläpä akkamaista?
Kyllästynyt kirjoitti:Jos vapaaehtoisesti kirjoitat itsestäsi avoimella nettipalstalla, ei kannata olettaa, saati vaatia, ettei kertomaasi saa käyttää perusteluna tai pohjatietona sinun kanssasi keskusteltaessa.

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Vastaan:
Pidit asiaa todennäköisenä = spekulointia...
Ymmärrän spekuloimisen tarkoittavan eri asiaa kuin mitä sinä Kahvi tuossa esität. Spekuloinut olisin silloin jos olisin sanonut, että Kahvi varmaankin on ruvella koska..., mutta niinhän minä en sanonut vaan sanoin,Se on ikävää jos olet niin ruvella erostasi, että pelkkä sana "ex-vaimosi" saa sinut kuvittelemaan sinua rääkättävän.
viewtopic.php?f=8&t=7466&start=170#p93537Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Putosin taas kärryiltä...
Niinpä. Et tiedä kuka on ruvella erosta - vai onko kukaan ruvella mistään erosta. Akkamaista spekulointia siis.
Enhän minä tiedäkään oletko ruvella vai et, mutta jos sinut saa tolaltasi pelkkä "ex-vaimosi" sanan käyttäminen, olet todennäköisesti pahasti ruvella ja ruhjeilla.
Jos sinä Kahvi toivot, että palstalla käyttäydytään asiallisesti, sinun pitäisi aloittaa parannukset itsestäsi ja lopettaa naisia ja naiseutta halventavien sanojen kuten "akkamainen" käyttö tykkänään ja lopullisesti.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Tukiasema.netissä kyllä, mutta en täällä. Kyllä huomaa, että et lue viestejäni!
Luen minä sinun viestisi, mutten läheskään aina ymmärrä mitä yrität niillä sanoa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa