Kyllästynyt kirjoitti:Kiitos.
Olen hieman surullinen.
Olen aikanaan puoli vuosikymmentä sitten väittänyt kiusaavani sinua siten, että väitin kaksoiskonsonanttivirhettäni tahalliseksi ja vain sinun kiusaamiseksi tehtyä. Kuitenkin niin, että kk-virheeni olivat silloinkin tahattomia, kiusaamista oli siis se, että väitin niitä tahalliseksi. Yhtäkaikki, tein siis vahinkoa sinulle silloin.
Oletit myös, että tälläkin palstalla teen kk-virheitä tahallisesti ja järjestelmällisesti vain kiusatakseni sinua. En niin tehnyt, mutta et uskonut sanojani.
Olet vaatinut tehdyn vahingon korjaamista. Vahingon korjaamiseksi odotat vastauksia sekä omista teoista ja sanoista vastuun kantamista.
Vastauksia olin antanut omista teoistani ja sanoistani, puuttui vain vastuun kantaminen.
Vastuun kantamiseksi teoistani edellytit tekoja, tässä tapauksessa sellaisen teon, että lopetan järjestelmällisen väärinkirjoittamisen. Lupasin yrittää parantaa tapani. Lupaukseni myös pidin - kk-virheenihän ovat nykyään hyvin, hyvin harvinaisia.
Nyt kuitenkin (poistetussa ketjussa) kävi ilmi, että tämä "ehto" on kumottu minulle sitä kertomatta ja jälkikäteen. Tekoni arvo nollattiin jossain välissä merkityksettömäksi. Muistaakseni sillä perusteella, että se ei korjaa aikaisemmin tapahtunutta - kuten eivät tee anteeksipyyntönikään.
Aikaisemmin totesit myös, että tapojen parantamisen yritystä paljon enempää ei ihmisiltä voi edellyttää tai vaatia.
Olen siis hieman surullinen. Sen takia surullinen, että minulla ei kertakaikkiaan taida olla mitään keinoja kantaa vastuuta puolen vuosikymmen takaisista teoistani