viewtopic.php?f=16&t=14812&start=150#p216117Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kissi kirjoitti:Poistuminen on ainoa mahdollisuus, silloin kun ei enää kestä. Mutta se pahaolo mikä jää epäreiluuden nielemisestä on hyvin lamaannuttuva. Sinä olet aina ollut fiksu ja asiallinen ja olet jaksanut Kyllästyneelle vastailla siististi, älä nyt luovuta.
Älä viitsi taas puhua vastoin parempaa tietosi Kis!
Haisevapilluisen huoran äpäräksi solvaaminen ei ainakaan minun mielestäni ole fiksua tai asiallista.
Ilmoitin tämän viestin saatesanoilla:
"Kyseistä solvaamista ei ole tapahtunut väitetyssä muodossa, joten kysymys on vääristelystä. Lisäksi asia kuuluu niiden joukkoon, jotka on Kyllästyneen päiväkirjassa saatu case closed -tilaan joten esiin nosto on asiatonta. Kolmanneksi tuosta teosta on kulunut jo niin kauan, että on asiatonta nostaa se esiin tässä yhteydessä."
Aivan. Sinähän sanoit, että "kuin haisevapilluisen huoran äpärä" - eli itse asiassa sinä solvasit minun äitiäni haisevapilluiseksi huoraksi.
...

toope kirjoitti:Metsästysajat ovat nämä joten älkää nyt vaan ampuko voi tulla kallis paisti.
Rusakon ja metsäjäniksen metsästysaika on Suomessa 1.9.-28.2

Psykopatologia kirjoitti:Kahvi
Että tässä se nähdään tämä meidän Ylläpitomme toimeliaisuus. Aktiivisuus kyllä riittää kun olohuoneessa röhnöttävää virtahepoa
mennään kutsumaan lempinimellä, mutta kun se virtahepo sontii muiden päälle, niin ollaan ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut.
Viitatuissa kohdissa on luultavasti epätarkkuuksia Kyllästyneen puolelta.
Tämänkertainen jupakka lähti käyntiin siitä, että Kahvi oli tunnistavinaan tässä ketjussa "Virtahevon". Mm. Mirri ja Trisse ajattelivat
luultavasti toisin. Tällöin voidaan ajatella, että Kahvi itse rikkoi suosimaansa case closed -tulkintaa.
Mirri kirjoitti:Tänään näin fasaanin, komean kukon. Siinä toinen kaupungeissa tyrkyllä oleva miltei valmis paisti. Pitäisi vain keksiä pyyntikeinoja, joilla niitä saisi satimeen kaikessa hiljaisuudessa...
Ehkä rusakolle kävisi kissaloukku, mutta fasaani kaikessa kesyydessäänkin voi olla vähän vaikeampi pyydettävä. En tosin tiedä aiheuttaako puolikesy fasaani kaupungeissa harmia sillä tavoin kuin jänikset.
Kahvi kirjoitti: Mikä on siis syy siihen (mikäli se ei vielä selvinnyt), että äänestän jaloillani.
Kahvi kirjoitti:8.04.2015 10:59Kyllästynyt kirjoitti:Kissi kirjoitti:Poistuminen on ainoa mahdollisuus, silloin kun ei enää kestä. Mutta se pahaolo mikä jää epäreiluuden nielemisestä on hyvin lamaannuttuva. Sinä olet aina ollut fiksu ja asiallinen ja olet jaksanut Kyllästyneelle vastailla siististi, älä nyt luovuta.
Älä viitsi taas puhua vastoin parempaa tietosi Kis!
Haisevapilluisen huoran äpäräksi solvaaminen ei ainakaan minun mielestäni ole fiksua tai asiallista.
Ilmoitin tämän viestin saatesanoilla:
"Kyseistä solvaamista ei ole tapahtunut väitetyssä muodossa, joten kysymys on vääristelystä. Lisäksi asia kuuluu niiden joukkoon, jotka on Kyllästyneen päiväkirjassa saatu case closed -tilaan joten esiin nosto on asiatonta. Kolmanneksi tuosta teosta on kulunut jo niin kauan, että on asiatonta nostaa se esiin tässä yhteydessä."
Kyllästynyt kirjoitti:Aivan. Sinähän sanoit, että "kuin haisevapilluisen huoran äpärä" - eli itse asiassa sinä solvasit minun äitiäni haisevapilluiseksi huoraksi.
...
Mistä sinä oikein valitat?Kahvi kirjoitti:http://psykopatologia.keskustelu.info/viewtopic.php?f=16&t=14812&start=150#p216117
Näin nämä Kyllästyneen vääristelyt vaan saavat olla palstalla, vaikka molemmat hph:t olen ilmoittanut ylläpitoon.
Kyllästyneelle pitäisi olla varsin selvää, että hän vääristelee, koska ainakin kaksi kertaa aikaisemmin hänelle on kerrottu asian oikea laita. Esim:
07.09.2012 13:42 viewtopic.php?f=16&t=7150&start=10#p85109
30.09.2014 16:46 viewtopic.php?f=9&t=13186&start=100#p191365
Että tässä se nähdään tämä meidän Ylläpitomme toimeliaisuus. Aktiivisuus kyllä riittää kun olohuoneessa röhnöttävää virtahepoa mennään kutsumaan lempinimellä, mutta kun se virtahepo sontii muiden päälle, niin ollaan ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut.
Ei mulla muuta.
Kissi kirjoitti:Se miten Kyllästynyt nöyryytti vuosia Tristania ja Kahvia(jotka on mun lapsia) on jättänyt mieleeni vihan, joka ei sammu. Oikeassa elämässä löisin katuun.

Helmenkalastaja kirjoitti:Tuli vielä mieleeni noista jäniksistä...
Minä olen nykyään espoolainen, niin kuin käsittääkseni Kyllästynytkin, mutta minä, toisin kuin Kyllästynyt, olen mielestäni nähnyt Espoossa myös metsäjäniksiä. Tosin asun aivan Espoon keskuspuiston kupeessa, mutta Espoota sekin silti on. Hämmentyneenä Kyllästyneen väitteestä, ettei Espoossa enää olisi metsäjäniksiä, kävin katsomalta kolmelta eri sivustolta, millaista eläimistöä Espoon keskuspuistosta löytyy. Jokaisessa oli mainittu jänis, rusakkoa ei yhdessäkään. Mitä voimme päätellä tästä? Ehkä emme yhtään mitään.
... Rusakolla ja Helsingissä jo harvinaiseksi käyneellä metsäjäniksellä voi olla samanaikaisesti monta poikasta eri paikoissa...
toope kirjoitti:Tuossahan tuo lukee, että tavataan koko maassa, rusakkoa sen sijaan ei tavata.
http://riista.fi/game/metsajanis/
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa