Kyllästynyt kirjoitti:Miksi ihmeessä minut on sotkettu mukaan tähän keskusteluun?
Helmenkalastajan erehtymättömyyttäkö tämäkin?

Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Miksi ihmeessä minut on sotkettu mukaan tähän keskusteluun?
Helmenkalastajan erehtymättömyyttäkö tämäkin?
Otin sinut esimerkiksi ihmisestä, joka ei luota lukijoiden arvostelukykyyn. Muita "luottamattomia" en tiedä.
Turha sinänsä ihmetellä, kyllähän minutkin mainitaan milloin missäkin yhteydessä ilman ilmeistä syytä.
Minkälaista aasinsiltaa pitkin sinä Helmenkalastaja taas kipitit kirppariostosketjuun( johon en ollut mitään kirjoittanut) hyökkäämään minun kimppuuni?
Beth kirjoitti:Miksi sinulle Jail ei kelvannut ilahduttavat ostokset ja muoti ketju? Siellä puhutaan myös kirppari ostoksista.
Mihin sinä PP hävitit sen?Siellä minä juuri kuvailin oman löytöni
Ja miten minä nyt tilan Hilpan suosittelema sadeviita? Oli tarkoitus jo tänään käydä se läpi. Miksi sinä teet tään??????
Beth kirjoitti:Helmenkalastaja, miten jos jäädään kuitenkin vielä vähäksi aikaa? Minä voisin kyllä jäädä kirjoittelemään vielä, jää sinäkinAskokin sanoi ettei kiusajille saa antaa periksi.

Psykopatologia kirjoitti:Lukijoilla ei varmaan ole käsitystä siitä, mihin Helmenkalastaja viittaa,
kun hän tuo esiin (lievän ) mustamaalaukseni.
Minusta noin ei pitäisi kirjoittaa.
Psykopatologia kirjoitti:Vastahan annoit minusta myönteisen lausuman moderaattorina.
En minkään tiedä, mihin viittaat mustamaalaamisella.
Voin vain arvailla, mutta en pitäisi sitä mustamaalaamisena.
11:13
Pari vuotta sitten Mirri syytti minua ammatillisiin asioihin liittyvästä
epäeettisyydestä (tms.). Kun kysyin ja myöhemmin vaadin tarkennusta,
hän vastasi vältellen, että kyllä minä asian tiedän.
Jupakka johti lopulta siihen, että annoin hänelle kenkää.
Reinikäinen kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti: oma laatuisuutesi
Onko ilmaisu varmasti protokollan mukainen? (Hyi hitto näitä alati muutttuvIa järjettömiä protokollia, jos on!)
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:PP, mikä sitten mahtoi olla syynä siihen, että poistit minun nikkini aikoinaan viesteineen?
Nyt rupeaa ihmetyttämään... Saatan loukkaantua.
En muista moista. Joko virhe, tai sitten olen ollut vihan vimmoissa.
Psykopatologia kirjoitti: (28.05.2013 00:16)
Arvioithan Kahviakin väärin.
Psykopatologia kirjoitti: (28.05.2013 11:55)
...Sekoilithan eilen (toissapäivänä) orgissakin Trisin kaksois-
nikkiasiassa, vaikka nimimerkin ensimmäisestä viestistä
jo selvisi, että ko. kirjatuminen tänne oli tapahtunut
viikkoja sitten.
Psykopatologia kirjoitti: (29.05.2013 00:04)Helmenkalastaja kirjoitti:Beth kirjoitti:Helmenkalastaja, minua oikeasti kiinnostaa mitä Obelix-Wasso sanoi siinä lausessa, jossa hän puhuu vasenkätisyydestä ja sairaasta sadismista
Beth, en muista sellaista viestiä. Mistä se löytyy?
Nyt minun täytyy mennä nukkumaan, aamulla on aikainen ylösnousu,
mutta palaan asiaan.
Jo on aikoihin eletty!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa