Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia ilmoitti sulkemisesta etukäteen.

untuva kirjoitti:Ongelma, kun on se, että jos Pertti on päivän seuraamatta foorumia ja on lukinnut siksi aikaa näiden kahden riitapukarin ketjun, niin nämä riitapukarit käyttävät kaikki keinonsa hyväksi ja aloittavat toisaalla ketjun. Voi olla ettei Perttiä kiinnosta täällä foorumilla tällä hetkellä juuri muu kuin näiden kahden kiistapukarin välienselvittely.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia ilmoitti sulkemisesta etukäteen.
Valitettavasti ilmoitus ei ollut luettavissa foorumin sulkeuduttua. Niinpä ilmoitus ei tavoittanut kaikkia foorumin käyttäjiä; saatiin vain tieto, että foorumi on suljettu.
Tuo on ikävää, mutta ymmärrän silti Psykopatologian ratkaisun.

Kyllästynyt kirjoitti:Sekä Kahvi että Tristan ovat käyttäytyneet törkeästi, mutta he tuskin olisivat varoituksia kuunnelleet vaan syyttäneet Psykopatologiaa puolueellisuudesta.
Luulen, että Psykopatologia on paljon kiinnostuneempi mistä tahansa muusta kuin noista kiistoista, muttei voi määrätä Tristania tai Kahvia lopettamaankaan, koska silloinkin häntä syytettäisiin minun suosimisestani.
Psykopatologia on puun ja kuoren välissä, ja teki hän mitä tahansa, aina on joku jonka mielestä hän tekee väärin.

untuva kirjoitti:Minä epäilin rikosepäilyä, täällä kun on riidelty joissakin ketjuissa aggressiivisestikin.
Kyllästynyt kirjoitti:untuva kirjoitti:Toiselle valhe voi olla tosiasia.
Valhe ei ole tosiasia kenellekään.
Kyllästynyt kirjoitti:Ylläpitäjä ei ole avuton, mutta tässä pattitilanteessa paras ratkaisu minunkin mielestäni oli sulkeminen.

untuva kirjoitti:Miksi Kahvi ei osallistu ketjuun? Onko hän tajunnut viimeinkin lopettaa tappelun.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa