Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ovatko lainausmerkit peräisin 1) Kyllästyneen viestistä vai
2) PP:n viestiin lisäämät, so. ihan omasta päästä.
Sinä tiedät tuon asian, joten miksi kyselet täällä?
Tris kirjoitti:Teoriani on että ylläpitäjä käski häntä lopettamaan jankutuksen. Se oli sitten viimeinen niitti joka katkaisi kamelin selän ja sai hänet hylkäämään ryhmän. Häntähän ylläpitäjä on kohdellut niin ankarasti ja puolueellisesti jo ennestään ja jankuttaakin Kyllästynyt oli ehtinyt ainoastaan seitsemän vuotta (syksystä 2006 lähtien).
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ovatko lainausmerkit peräisin 1) Kyllästyneen viestistä vai
On tullut esiin epäselvyyttä ja epätietoisuutta ko. viestin luonteesta.
Tällöin ei välttämättä ole olennaista se, mitä minä tiedän vaan se,
miltä viesti vaikuttaa lukijan mielessä.

Psykopatologia kirjoitti:Tris kirjoitti:Teoriani on että ylläpitäjä käski häntä lopettamaan jankutuksen. Se oli sitten viimeinen niitti
joka katkaisi kamelin selän ja sai hänet hylkäämään ryhmän. Häntähän ylläpitäjä on kohdellut
niin ankarasti ja puolueellisesti jo ennestään ja jankuttaakin Kyllästynyt oli ehtinyt ainoastaan
seitsemän vuotta (syksystä 2006 lähtien).
Tris kirjoitti:Sinua taannoin nauratti kovasti kun sanoin että parempi sivuylläpitäjä minusta olisi tullut muttei tälläistä olisi minun kanssani käynyt. Toivottavasti tämä vihdoin selventää lopullisesti sen kuka on mahdoton, kohtuuton ja toivoton tapaus ja kuka ei!
Psykopatologia kirjoitti:vee e: Vaikutelma on jotain noitten väliin menevää. - -
Tarkennan vielä:
Ovatko lainausmerkit peräisin 1) Kyllästyneen viestistä vai
Tietysti vaikutelmakin on tärkeä.
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ovatko lainausmerkit peräisin 1) Kyllästyneen viestistä vai
On tullut esiin epäselvyyttä ja epätietoisuutta ko. viestin luonteesta.
Tällöin ei välttämättä ole olennaista se, mitä minä tiedän vaan se,
miltä viesti vaikuttaa lukijan mielessä.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti minulle tänään privaatisti:
Voit sanoa, että katson kirjoittamisen mahdottomaksi sen jälkeen kun Sinä olet leimannut minut arrogantiksi kiusaajaksi joka kaivaa verta nenästään.
Nyt lukijat voivat paremmin tarkastella minun viestiäni:
Kyllästynyt katsoi kirjoittamisen "mahdottomaksi" sen jälkeen, kun minä olin "leimannut" hänet
"arrogantiksi kiusaajaksi, joka kaivaa verta nenästään".
Psykopatologia kirjoitti:No mitä yksiselitteinen viesti olisi sanonut?

Helmenkalastaja kirjoitti:Ne ovat yksittäisiä sanoja, jotka on siteerattu lauseen keskeltä.
Kaikkein yksiselitteisintä olisi tietysti ollut laittaa suoraan tuo lause,
jonka Kyllästynyt itse oli pyytänyt laittamaan.
Psykopatologia kirjoitti:Vaatii sairasta fantasiaa alkaa kuvitella, että olisin käyttänyt
lainausmerkkejä samassa virkkeessä kahdessa eri merkityksessä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa