Kyllästynyt kirjoitti:Ei ole kyse vain foorumista vaan paskanheittämisestä sekä Psykopatologian mutta etenkin minun niskaani.

Sointu kirjoitti:Mirri, piiska ja valkosiipi kärsivät tänään vakavan arvovaltatappion Tukari.org -palstalla. En ymmärrä, mitä järkeä on lähteä olemattomilla argumenteilla haastamaan riitaa tyhmien kanssa. Pettyneenä ajattelin jo lähteä ovia paiskoen huitsiin koko psykopaattifoorumilta. Jossain tätä päätä on kuitenkin terapeutinkin mukaan selvitettävä. Ajatus joutumisesta Tukiasemalla typerän tamperelaispoliisin pompoteltavaksi sai minut vielä hetkeksi toisiin ajatuksiin. Kuka on huu? Tyyppi tuntuu heittävän fiksumpaa läppää kuin kaikki psykopat_kirjoittajat yhteensä. Eikö määrä korvaakaan laatua?
Sointu kirjoitti:Mirri, piiska ja valkosiipi kärsivät tänään vakavan arvovaltatappion Tukari.org -palstalla.

Kyllästynyt kirjoitti:Eli valvoja (admin?) rikkoo itse oman palstansa mm. sitä sääntöä jossa II-nickit kielletään.
10. Kirjoittamalla hyväksyt säännöt ja ylläpidon/valvojien tulkinnan säännöistä. Jos et hyväksy, et kirjoita
Sointu kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Minulla on se käsitys ja luulo, että ylläpitäjä ja admin ovat sama henkilö.
Enkä pitäisi mahdottomana sitäkään, että ylläpitäjä, admin, VQP ja Reinikainen mahtuisivat kaikki saman nahan sisälle.
Tukari kakkosella pidettiin varmana tietona sitä, että edellä mainittujen lisäksi kymmenet muut nimimerkit pesivät PL:n viitan helmoissa. Tähän asiaan saadaan varma selvyys, kun terapeuttini palaa lomaltaan. Häntä ei pysty hämäämään erkkikään.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa