Kyllästynyt kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Ime omaas... niin ei tarvi ruikuttaa... <3
Niksin noudattaminen vaatii palstan jäykkäniskaisilla uroksilla sellaista notkeutta jota en osaa kuvitella olevan.
Kyllästynyt kirjoitti:Erityisesti Psykopatologialle omistettu niksi:
Jos olet lähdössä juhliin ja huomaat ettei sinulla ole ainoatakaan paria ehjiä sukkahousuja, tee näin...

Kermakarkki kirjoitti:Tämä ei ole minun omakeksimä niksi, mutta pian ajankohtainen: Jos et osaa parsia villasukkiin tulleita reikiä, niin virkkaa villalangasta sopivan kokoinen ympyrän muotoinen pala, äläkä päättele aloitus- ja lopetuslankaa, vaan ompele niillä ympyrä sukan pohjaan parsinneulalla.
Kyllästynyt kirjoitti:Banaanikärpäsistä pääsee eroon hukuttamalla ne.
Pidä tiskipöydällä juomalasia jossa on vedellä laimennettua etikkaa + muutama tippa Fairya.
Etikan haju houkuttelee banaanikärpäset veteen ja Fairy alentaa veden pintajännitystä niin etteivät kärpäset pääse etikkavedestä lentoon vaan hukkuvat.
Taatusti toimiva keino.
Kyllästynyt kirjoitti:En muistanut sanoa, että kun olen itse niksiä käyttänyt, olen poistanut pöydältä kaikki kärpäsiä houkuttelevat kohteet.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En muistanut sanoa, että kun olen itse niksiä käyttänyt, olen poistanut pöydältä kaikki kärpäsiä houkuttelevat kohteet.
Siinä on erilaisten kärpästen ja muiden hyönteisten torjuntaan niksiä kerrakseen. Ei tarvita muita niksejä, jos hyönteisiä houkuttelevat kohteet on poistettu niiden ulottumattomiin.
No mistä ne kuolleet kärpäset sinne etikkavettä sisältävän lasin pohjalle ovat sinun mielestäsi ilmestyneet?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa