Etsin kuumemittaria

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Etsin kuumemittaria

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 08.04.2016 23:15

Mutta mie tarvitsisin semmosen aparaatin jossa olis kaikki tarvittavat toiminnat samassa ettei tarttis juosta lääkärissä jokaikisen vaivan takia. Metallietsin olisi kyllä hyvä kun minä olen mestari hävittämään esim pikkulusikoita vaikka roskikseen.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.04.2016 23:31

Minulla on pitkin pihaa nuo Kaj Franckin Scandia-teelusikat.

http://www.astiaparatiisi.fi/aterimet1.htm
Hilppa

ViestiKirjoittaja Katla » 08.04.2016 23:50

Apua, kuka ne sinne pihalle viskoi? Aparaatti käyttöön ja Franckit talteet. Hmmm. kaikenlaista sitä kuuleekin, lusikat hukassa ! :?
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.04.2016 16:59

Ei niin vaarallista jos on ainoastaan lusikat hukassa, kun joskus on koko soppakin täysin kadoksissa :o
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.04.2016 18:12

Sopan katoamisesta en ole kuullutkaan. Mutta tosiaan ne lusikat lentelivät pesuveden mukana takapihalle vähän salakavalasti sillai huomaamatta. Sitten ykskaks heräsin, kun lusikkalaatikon lokerossa ei enää ollutkaan kuin pari teelusikkaa.

Kuumemittarina minulla on sellainen perinteinen elohopeapatsas lasipötkylässä. Pitäisi kait hävittää ongelmajätteenä. Mikä mekanismi niissä uusissa mittareissa on?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.04.2016 21:55

Digitaalinen minulla on.
Paristokäyttöinen.

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.04.2016 00:37

Lusikat löytyvät kontaten.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 10.04.2016 19:35

Mökillä tuli heitettyä kaikenlaista pusikkoon tiskiveden mukana , ei niinkään täällä kaupunkioloissa.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.04.2016 22:20

Psykopatologia kirjoitti:Lusikat löytyvät kontaten.

Eivät löydy. Jos olisi ruohikkoon menneet, saattaisivat löytyäkin, mutta kun ovat mokomat menneet varvikkoon. Ainavihantaan (puolukkaa ja kanervaa).
Hilppa

Edellinen

Paluu Romulaatikko