Mirri kirjoitti:Eilen näin yhdellä nuorella naisella jalassaan vaaleanpunaiset Reino-tossut. Bussissa, joten kyllä hän varmaan oli ihan tarkoituksella lämpimissä aamutohveleissa liikenteessä.
Näyttivät oikein mukavilta, ja luulen harkitsevani niitä kylmempien säiden jalkineiksi. Ovat ilmeisesti muodissa, joten tuskin kukaan kuvittelee minun vanhuudenhöperyyksissäni lähteneen aamutossuissa ulos.

Ryysy kirjoitti:Vaatii aika hyvät jalat, että voi kulkea kumppareilla maastossa tai ylipäätään, että voi kulkea monta tuntia kumisaappaat jaloissa.
Reinot ovat hyvät, paitsi tuskin vesisateella.
Hilppa kirjoitti:Niin kauan kuin olen itse päässyt valitsemaan ja olen ne itse tienaamallani rahalla maksanut, ovat kenkäni aina miellyttäneet omia silmiäni.

Psykopatologia kirjoitti:Sotaväessä käytiin kumppareilla koko ajan kera jalkarättien.
Mirri kirjoitti:Naisten jalkineiden pitää olla jalkoihin ja käyttötarkoitukseen sopivat, ja lisäksi niiden pitää miellyttää miesten silmää. (...)

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Niin kauan kuin olen itse päässyt valitsemaan ja olen ne itse tienaamallani rahalla maksanut, ovat kenkäni aina miellyttäneet omia silmiäni.
Ok. Mitä ehdotat tehtäväksi mainitsemasi ongelman ratkaisemiseksi?
Siis tämän ongelman: Alkaa ottaa pannuun, kun miespuolisilla ikätovereillani alkaa olla kolmekymppiset heilat ja vaimot. Jotainhan on tehtävä.

Ryysy kirjoitti:Monikulttuurillisuuden juhlapäivän kunniaksi, saanen esitellä Suomen armeijan vanhat kunnon mannebuutsit:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa