Kysymys Luukkoselle?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kysymys Luukkoselle?

ViestiKirjoittaja Kissi » 22.09.2014 20:34

Ei ole taistelupukareita, on vaan tyyppejä jotka yrittää sietää sitä, että Luukkonen hyysää Kyllästynyttä muiden kustannuksella.
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2014 20:34

20:34
trisse kirjoitti:Myöskin haluaisin anteeksipyynnön siitä että sinä olet aiheetta tullut taas kerran syyttäneeksi minua valehtelusta. Käsittääkseni olet tehnyt sitä vuosien varrella aika monta kertaa ja olen pyytänyt selvennyksiä asiasta ja muutaman harvan kerran kun olet sellaisen suostunut antamaan koko juttu onkin pohjannut väärinymmärrykseen TAI OMAAN HUONOON MUISTIISI!

Vai koetko minun valehtelevan tässä asiassa..?

Sinä olet nyt kahdessa eri ketjussa korjannut ja selventänyt aiemman valheellisen ja väärän referointisi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Noolan » 22.09.2014 20:35

kiss kirjoitti:Ei ole taistelupukareita, on vaan tyyppejä jotka yrittää sietää sitä, että Luukkonen hyysää Kyllästynyttä muiden kustannuksella.

Eihän hyvää transferenssia sovi sössiä.
What's coming will come and we'll just have to meet it when it does.
-J. K. Rowling
Noolan

ViestiKirjoittaja Kissi » 22.09.2014 20:53

Ilman mitään psykologia tulkintoja näkee sokea kanakin, miten paljon Tristan on saanut kärsiä 10-12v. Kyllästyneen uhrina. Aina herää sama kysymys, miksi Luukkonen sallii tuota? Kyllästyneen on epäilty olevan Luukkosen tytär/vaimo/tuttava tai potilas? Kyllästynyt on tälläiset luulot kieltänyt. Mutta on aivan päivänselvää, että Kyllästyneen juttuja katotaan läpisormien.
Kissi

ViestiKirjoittaja saara » 22.09.2014 21:06

kiss kirjoitti:Ilman mitään psykologia tulkintoja näkee sokea kanakin, miten paljon Tristan on saanut kärsiä 10-12v. Kyllästyneen uhrina. Aina herää sama kysymys, miksi Luukkonen sallii tuota? Kyllästyneen on epäilty olevan Luukkosen tytär/vaimo/tuttava tai potilas? Kyllästynyt on tälläiset luulot kieltänyt. Mutta on aivan päivänselvää, että Kyllästyneen juttuja katotaan läpisormien.

Trisse on syystä tai toisesta otettu ylläpidon silmätikuksi, ärsytetty ja näin saatu hänet hankkimaan banneja, onko syynä vanha kauna vai mikä? Kyllästynyt osaa myös pistää ja purra.Onko hänellä joku erityissuojelu, ja mistä syystä?
Oli miten oli, menneisyydestä en tiedä, eikä sillä pitäisi edes olla mitään merkitystä, mutta aina se täällä kaivetaan esille. Kaikki hyvät keskustelut pilataan typerällä väännöllä. Ei täällä kohta enää kukaan viitsi kirjoittaa.
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2014 21:10

trisse:
Mikä siinä oli valheellista ja väärää kun toisessa kirjoitit että nainen on pantavana ja toisessa että kyrpä tuo perseessä hienoja tuntemuksia? Koetko ehkä että suuttumukseni pohjautuisi siihen että koen sinun hyväksyvän ja tukevan seksistisyyttä? Sitäkin teet epäsuoralla tavallasi ehdottomasti mutta enemmän loukkaa että sinua ei tunnu haittaavan ollenkaan se että tiedät sanailujesi sanamuotojen loukkaavan esim. minua. Ei se ole käsittääkseni vähentänyt typeriä vitsejäsi. Vai onko? Merkitseekö ko. asia sinulle yhtään mitään? Ole toki rehellinen.

Toinen kirjoitukseni oli referaatti ja toinen omaa tekstiä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 22.09.2014 21:16

Kyllä Kyllästynyt on ollut jollainlailla foorumi lain ulkopuolella, heti jo tämän palstan alusta asti. Alunperinhän Luukkonen perusti tämän foorumin tarjotakseen Kyllästyneelle oman suojapaikan, koska tuolla Tukiasema.org:issa tuli jatkuvasti pahoja selkkauksia Kyllästyneen niitä aiheuttaessa ja hän sai lopultas ikuisen porttikiellon. (muka) Noh, täällä häntä on suojeltu pahalta maailmalta ja kiusaajilta, joita vainoharhaisena liikkuu mielestään kaikilla palstoilla, missä hän (Kyllästynyt siis ) on kirjoitellut.
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2014 21:20

Ei, vaan perustin siksi, että minä sain kieltoportin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 22.09.2014 21:27

Pertin porttikiellosta olen kyllä ollut tietoinen,Kyllästyneen erityissuojelusta en.
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 22.09.2014 21:29

Luukkoselle

No vaikka niinkin, mutta se liittyi siihen, että aloit pitää jossain miittingissä Kyllästyneen puolia, joka tuntui muista epäreilulta. Että siltä tiimoin saitte sitten molemmat kenkää, vaikka onhan sinulla Luukkonen siellä edelleen tunnukset.
Ja kukas olikaan ensimmäinen lämpimästi tervehditty täällä : Kyltsi tietenkin, jolloin jossain ketjussa vastasit hänelle:sinullehan tämän tein <3, en muista tarkkaa sanamuotoa.
Kissi

ViestiKirjoittaja saara » 22.09.2014 21:36

kiss kirjoitti:Luukkoselle

No vaikka niinkin, mutta se liittyi siihen, että aloit pitää jossain miittingissä Kyllästyneen puolia, joka tuntui muista epäreilulta. Että siltä tiimoin saitte sitten molemmat kenkää, vaikka onhan sinulla Luukkonen siellä edelleen tunnukset.
Ja kukas olikaan ensimmäinen lämpimästi tervehditty täällä : Kyltsi tietenkin, jolloin jossain ketjussa vastasit hänelle:sinullehan tämän tein <3, en muista tarkkaa sanamuotoa.

Jaaha, että sellaista peliä :evil:
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2014 21:38

Pyysin Kyllästynyttä perustettaessa valvojaksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 22.09.2014 21:51

Tristan, pikkusisko, laita sellainen "Bannataanko Tris, vai ei "barometri ja katotaan kuin moni äänestää
Kissi

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.09.2014 22:12

kiss kirjoitti:Tristan, pikkusisko, laita sellainen "Bannataanko Tris, vai ei "barometri ja katotaan kuin moni äänestää

kiss olet saanut musta toisen pikkusiskon, tristan on kanssa mun isosisko.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kissi » 22.09.2014 22:15

Psykopatologia kirjoitti:Pyysin Kyllästynyttä perustettaessa valvojaksi.

Niin, koska perustit tämän palstan siksi, että Kyllästynyt saa nyt bannaila mielensämukaan, kun joutui ressukka muilta palstoilta kirjoituskieltoon.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.09.2014 22:16

kiss kirjoitti:Ihan hirveetä, mitä kaikkea Luukkonen antaa Kyllästyneen aiheuttaa täällä. Aivan sairaan ahdistavaa!!

Mitäs minä olen sitten aiheuttanut - ja missä?
kiss kirjoitti:Ei ole taistelupukareita, on vaan tyyppejä jotka yrittää sietää sitä, että Luukkonen hyysää Kyllästynyttä muiden kustannuksella.

Miten minua on "hyysätty" ja milloin?
kiss kirjoitti:Ilman mitään psykologia tulkintoja näkee sokea kanakin, miten paljon Tristan on saanut kärsiä 10-12v. Kyllästyneen uhrina. Aina herää sama kysymys, miksi Luukkonen sallii tuota? Kyllästyneen on epäilty olevan Luukkosen tytär/vaimo/tuttava tai potilas? Kyllästynyt on tälläiset luulot kieltänyt. Mutta on aivan päivänselvää, että Kyllästyneen juttuja katotaan läpisormien.

En ole kana, enkä tiedä missä ja milloin "Tristan on saanut" minun uhrinani kärsitä.

Jos sinulla on esittää minulta peräisin oleva asiaton viesti, tuo näytille. Jos sinulla ei ole sellaista esittää, älä levitä perättömiä väitteitä ja valheita.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 22.09.2014 22:21

Pinja kirjoitti:
kiss kirjoitti:Tristan, pikkusisko, laita sellainen "Bannataanko Tris, vai ei "barometri ja katotaan kuin moni äänestää

Joo, nyt on kolme kaunista siskosta ja niil on paha äitipuoli, Kyllästynyt.
Ja isänä äitipuolen tossunalla oleva Pp.
Kissi

ViestiKirjoittaja Pinja » 22.09.2014 22:22

kiss kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Joo, nyt on kolme kaunista siskosta ja niil on paha äitipuoli, Kyllästynyt.
Ja isänä äitipuolen tossunalla oleva Pp.

Kamala elämä. Onneksi meillä sisaruksilla on toisemme. :D
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.09.2014 22:23

saara kirjoitti:

Trisse on syystä tai toisesta otettu ylläpidon silmätikuksi, ärsytetty ja näin saatu hänet hankkimaan banneja, onko syynä vanha kauna vai mikä? Kyllästynyt osaa myös pistää ja purra.Onko hänellä joku erityissuojelu, ja mistä syystä?...

Ei ole, mutta jos sinulla on esittää minulta peräisin oleva asiaton viesti, tuo näytille. Mutta ellei ole, älä puhu perättömyyksiä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2014 22:24

22:24
Kiss on ilmeisesti viihtynyt bannissa ja haluaa lisää.
Myös trisse jatkaa linjaansa.

Katson teitä vielä huomenna ja teen sen pohjalta
tarvittaessa uusia päätöksiä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko