Hilppa kirjoitti:Täsmälleen sama kuvio ilmeni, kun Kyllästynyt oli edellisen kerran poissa palstalta pidempään. Aloitte hyökätä kimppuuni voimalla ja täysin syyttä. Tuolloinkin Tuuve olin eri mieltä kuin minä. Ja harkitsin vakavasti palstalta kokonaan poistumista. Koen erittäin epämiellyttäväksi kirjoittajien Helmenkalastaja ja Mirri minuun suhtautumiseni. Se on vihamielistä aika ajoin.
Nyt tällä kertaa en harkitse palstalta poistumista. Menen päiväkirjapuolelle. Enkä välitä syytöksistänne. Jos pidän niitä kovan luokan syytöksinä ja itselleni haitallisina, painan huutomerkkiä.
Hilppa, minun syyni sinuun suivaantumiseen on näissä viesteissäsi:
Jompi kumpi tässä nyt klikkaa. Joko se väitöskirja tai sitten olen lukenut edellisen viestin väärin.
En vittuile koskaan. Suoraan sanotaan suorasti sanovalle. Vain siten hän ymmärtää.
Ei ole ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään kerta, kun sinä ilkeilet ja miltei samaan hengenvetoon vakuuttelet, ettet ikinä tee niin. Mikset vain suoraan myönnä ilkeileväsi/vittuilevasi/piikitteleväsi aina silloin tällöin? Olisi paljon reilumpaa. Vaikea uskoa, ettet tiedosta ja tunnista asiaa omalla kohdallasi.