tris & Tuuve

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: tris & Tuuve

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.05.2014 21:31

Helmenkalastaja kirjoitti:Hilppa, kyllä sinä vittuilet. Varsin usein jopa, muille kirjoittaessasi.
Myös viestisi: "Jompi kumpi tässä nyt klikkaa. Joko se väitöskirja tai sitten olen lukenut edellisen viestin väärin",
on hyvin selvää vittuilua. Tai voihan sitä ilkeämieliseksi vihjailuksikin kutsua, jos pidät sitä parempana.
Mitään suoraa ei tuossa viestissä ole! Kummallista, jos et vittuiluasi itse sellaiseksi tajua.

Olen samaa mieltä Helmenkalastajan kanssa. Ja ihmettelenkin samaa asiaa - tajuamattomuuden kummallisuutta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 29.05.2014 21:33

Hauskaa tämä. Hilppa on kateellinen, kun Trisin päikkäreissä kerroin lähteväni Alaskaan vaikka väitöskirjaani on vielä aikaa vuosia, jos edes ikinä sinne asti pääsen.
Älä Hilppa vielä ole turhaan kateellinen, älä siihen ainakaan tukehdu, voi olla etten sitä koskaan tee.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 21:39

Mirri kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Hilppa, kyllä sinä vittuilet. Varsin usein jopa, muille kirjoittaessasi.
Myös viestisi: "Jompi kumpi tässä nyt klikkaa. Joko se väitöskirja tai sitten olen lukenut edellisen viestin väärin",
on hyvin selvää vittuilua. Tai voihan sitä ilkeämieliseksi vihjailuksikin kutsua, jos pidät sitä parempana.
Mitään suoraa ei tuossa viestissä ole! Kummallista, jos et vittuiluasi itse sellaiseksi tajua.

Olen samaa mieltä Helmenkalastajan kanssa. Ja ihmettelenkin samaa asiaa - tajuamattomuuden kummallisuutta.

Tietenkin olette yhtä mieltä. Ja nyt Kyllästynytkin on sopivasti poissa. Joten voitte helposti pelata yhteen ilman minkäänlaista vastarintaa. Kahden kopla. Aina sopivan tilaisuuden tullen. Nyt kun santra on poissa, saan päälleni kaiken tunnevyöryn, minkä kaadoitte santran päälle. Varsinainen asia on kiva häivyttää viestien taakse. Se santralta anteeksi pyytäminen.

Täsmälleen sama kuvio ilmeni, kun Kyllästynyt oli edellisen kerran poissa palstalta pidempään. Aloitte hyökätä kimppuuni voimalla ja täysin syyttä. Tuolloinkin Tuuve olin eri mieltä kuin minä. Ja harkitsin vakavasti palstalta kokonaan poistumista. Koen erittäin epämiellyttäväksi kirjoittajien Helmenkalastaja ja Mirri minuun suhtautumiseni. Se on vihamielistä aika ajoin.

Nyt tällä kertaa en harkitse palstalta poistumista. Menen päiväkirjapuolelle. Enkä välitä syytöksistänne. Jos pidän niitä kovan luokan syytöksinä ja itselleni haitallisina, painan huutomerkkiä.

Korjaus 21.43: minä.
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 29.05.2014 21:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.05.2014 21:40

Minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 29.05.2014 21:40

Mitä tapahtuu, kun painaa huutomerkkiä, katoaako?
Maaria

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 29.05.2014 21:41

Niin just. Hilppa pitää huolen että foorumilla aina on paikalla yksi marttyyri. Joka ei koskaan sano toiselle mitään pahaa vaan muut sitä vaan kiusaa.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 21:42

Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Hauskaa tämä. Hilppa on kateellinen, kun Trisin päikkäreissä kerroin lähteväni Alaskaan vaikka väitöskirjaani on vielä aikaa vuosia, jos edes ikinä sinne asti pääsen.
Älä Hilppa vielä ole turhaan kateellinen, älä siihen ainakaan tukehdu, voi olla etten sitä koskaan tee.

Naurettavaa hölmöilyä edeltävä viestisi. En ole lukenut Trisin päiväkirjasta viestiäsi,että olisit Alaskaan menossa, joten en ole voinut edes tietää siitä. Nyt luin. Terve menoa ja hyvää matkaa!
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.05.2014 21:44

Hilppa kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Tietenkin olette yhtä mieltä. Ja nyt Kyllästynytkin on sopivasti poissa. Joten voitte helposti pelata yhteen ilman minkäänlaista vastarintaa. Kahden kopla. Aina sopivan tilaisuuden tullen. Nyt kun santra on poissa, saan päälleni kaiken tunnevyöryn, minkä kaadoitte santran päälle. Varsinainen asia on kiva häivyttää viestien taakse. Se santralta anteeksi pyytäminen.

Nyt kirjoitat sekavia.

Näihin väitteisiin haluan sinulta selvityksen, koska puhut niissä minusta:
Nyt kun santra on poissa, saan päälleni kaiken tunnevyöryn, minkä kaadoitte santran päälle. Varsinainen asia on kiva häivyttää viestien taakse. Se santralta anteeksi pyytäminen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.05.2014 21:46

Hilppa kirjoitti:
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:Hauskaa tämä. Hilppa on kateellinen, kun Trisin päikkäreissä kerroin lähteväni Alaskaan vaikka väitöskirjaani on vielä aikaa vuosia, jos edes ikinä sinne asti pääsen.

Naurettavaa hölmöilyä edeltävä viestisi. En ole lukenut Trisin päiväkirjasta viestiäsi,että olisit Alaskaan menossa, joten en ole voinut edes tietää siitä. Nyt luin. Terve menoa ja hyvää matkaa!

Hilppa, mistä nappasit väitöskirja-asian tähän ketjuun?
Mirri

ViestiKirjoittaja Tuuve Maanvaiva » 29.05.2014 21:47

:D :D :D Hilppa valehtelee, ihan vaan muualtako keksit just nyt alkaa vittuileen väitöskirjasta, kun siitä olen aikaisemmin joskus talvella puhunut.
Varokin siellä päiväkirjassasi puhua jotain paskaa minusta, jos niin teet lähtee päiväkirjasi toisille foorumeille.
Tuuve Maanvaiva

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 21:52

Tuuve Maanvaiva kirjoitti::D :D :D Hilppa valehtelee, ihan vaan muualtako keksit just nyt alkaa vittuileen väitöskirjasta, kun siitä olen aikaisemmin joskus talvella puhunut.
Varokin siellä päiväkirjassasi puhua jotain paskaa minusta, jos niin teet lähtee päiväkirjasi toisille foorumeille.

Minä ihmettelen suuresti käytöstäsi, miten kehtaat. Olen ilmoittanut uhkailustasi ylläpidolle ja odotan toimia.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2014 21:54

On keskusteltu tarpeeksi tästä teemasta.

Asetan Tuuven kirjoituskieltoon.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.05.2014 21:56

Hilppa kirjoitti:Täsmälleen sama kuvio ilmeni, kun Kyllästynyt oli edellisen kerran poissa palstalta pidempään. Aloitte hyökätä kimppuuni voimalla ja täysin syyttä. Tuolloinkin Tuuve olin eri mieltä kuin minä. Ja harkitsin vakavasti palstalta kokonaan poistumista. Koen erittäin epämiellyttäväksi kirjoittajien Helmenkalastaja ja Mirri minuun suhtautumiseni. Se on vihamielistä aika ajoin.

Nyt tällä kertaa en harkitse palstalta poistumista. Menen päiväkirjapuolelle. Enkä välitä syytöksistänne. Jos pidän niitä kovan luokan syytöksinä ja itselleni haitallisina, painan huutomerkkiä.

Hilppa, minun syyni sinuun suivaantumiseen on näissä viesteissäsi:
Jompi kumpi tässä nyt klikkaa. Joko se väitöskirja tai sitten olen lukenut edellisen viestin väärin.
En vittuile koskaan. Suoraan sanotaan suorasti sanovalle. Vain siten hän ymmärtää.

Ei ole ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään kerta, kun sinä ilkeilet ja miltei samaan hengenvetoon vakuuttelet, ettet ikinä tee niin. Mikset vain suoraan myönnä ilkeileväsi/vittuilevasi/piikitteleväsi aina silloin tällöin? Olisi paljon reilumpaa. Vaikea uskoa, ettet tiedosta ja tunnista asiaa omalla kohdallasi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.05.2014 22:04

Ketju suljetaan viimeistään konsertin päätyttyä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.05.2014 22:13

Mirri kirjoitti:Näihin väitteisiin haluan sinulta selvityksen, koska puhut niissä minusta:
Nyt kun santra on poissa, saan päälleni kaiken tunnevyöryn, minkä kaadoitte santran päälle. Varsinainen asia on kiva häivyttää viestien taakse. Se santralta anteeksi pyytäminen.

Hilppa, odotan edelleen selvitystäsi. Etkö sinä esitä tuossa aika kovan luokan syytöksiä, vaikka näetkin mieluiten itsesi syytösten kohteena:
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 22:19

Tässä ketjussa on erittäin selvästi nähtävissä kirjoittajien kääntyminen yhtä kirjoittajaa eli minua vastaan. Korostan, että viime viikolla en ollut mukana palstan keskusteluissa. En santran aloittamissa enkä yhdessäkään niistä, joissa monet kirjoittajat olivat eri mieltä kuin santra. Kun ilmestyin tähän ketjuun, alkoivat minua koskevat haukkumisviestit monen kirjoittajan toimesta. Täysin syyttä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 22:21

Nyt herää vain kysymys, haluatteko, että poistun palstalta? Sekö on haukkumaviestienne ja syytöstenne tarkoitus?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 22:23

Onko teillä nyt hyvä olo, kun saitte santran lähtemään?

Toivottavasti hän palaa. Toivon myös, että Kyllästynyt palaisi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja tris » 29.05.2014 22:23

Hilppa kirjoitti:Tässä ketjussa on erittäin selvästi nähtävissä kirjoittajien kääntyminen yhtä kirjoittajaa eli minua vastaan. Korostan, että viime viikolla en ollut mukana palstan keskusteluissa. En santran aloittamissa enkä yhdessäkään niistä, joissa monet kirjoittajat olivat eri mieltä kuin santra. Kun ilmestyin tähän ketjuun, alkoivat minua koskevat haukkumisviestit monen kirjoittajan toimesta. Täysin syyttä.

No kylläpä sulle käy aina kurjasti! :(
tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.05.2014 22:28

tris kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Tässä ketjussa on erittäin selvästi nähtävissä kirjoittajien kääntyminen yhtä kirjoittajaa eli minua vastaan. Korostan, että viime viikolla en ollut mukana palstan keskusteluissa. En santran aloittamissa enkä yhdessäkään niistä, joissa monet kirjoittajat olivat eri mieltä kuin santra. Kun ilmestyin tähän ketjuun, alkoivat minua koskevat haukkumisviestit monen kirjoittajan toimesta. Täysin syyttä.

No kylläpä sulle käy aina kurjasti! :(

Tuossa olet mestari. Käyttäisit älyäsi johonkin muuhun kuin kiusaamiseen. En ole marttyyri. Kerroin ainoastaan, mitä on tapahtunut. En tarvitse sääliäsi tai ilkeilyäsi tai jonkinlaista tekomyötätuntopiikittelyäsi. Sitä paitsi minulle ei aina käy kurjasti. Tässä ketjussa oli vain esimerkki siitä, millaista palstan joidenkin kirjoittajien puolenhakuisuus saattaa olla.
Hilppa

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko