kuka kaipaa tai haluaa lukea noita tappeluita?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: kuka kaipaa tai haluaa lukea noita tappeluita?

ViestiKirjoittaja teelikka » 12.04.2014 19:28

Siksi koska olet minua vuosikausia haukkunut ja heittänyt herjaa minun vaikeuksistani joille en voi mitään.
Sinä olet aivan täysin kaiken ihan itse ansainnut.
teelikka

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 19:38

teelikka kirjoitti:Siksi koska olet minua vuosikausia haukkunut ja heittänyt herjaa minun vaikeuksistani joille en voi mitään.
Sinä olet aivan täysin kaiken ihan itse ansainnut.

Enkä ole - kumpaankin kohtaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 20:31

Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä minulla on elämä, mutta koska olen tässä elämässäni päättänyt, etten enää koskaan anna kenenkään kiusata minua ja selvitä siitä seuraamuksitta, minulle on tärkeää, että saan kiusanneet vastuuseen teoistaan - tai ainakin tajuamaan sen, ettei olisi kannattanut kiusaamaan ryhtyä.

Hyvä päätös ja periaate, mutta olen tainnut aikaisemminkin todeta tavastasi toteuttaa noita: toistaiseksi toimintatapasi on johtanut vain uusiin ja uusiin riitoihin samoista asioista - olisiko ehkä syytä tarkistaa metodeja rakentavampaan suuntaan?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 20:38

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä minulla on elämä, mutta koska olen tässä elämässäni päättänyt, etten enää koskaan anna kenenkään kiusata minua ja selvitä siitä seuraamuksitta, minulle on tärkeää, että saan kiusanneet vastuuseen teoistaan - tai ainakin tajuamaan sen, ettei olisi kannattanut kiusaamaan ryhtyä.

Hyvä päätös ja periaate, mutta olen tainnut aikaisemminkin todeta tavastasi toteuttaa noita: toistaiseksi toimintatapasi on johtanut vain uusiin ja uusiin riitoihin samoista asioista - olisiko ehkä syytä tarkistaa metodeja rakentavampaan suuntaan?

Millä eväillä sinä tulet minua arvostelemaan, viisastelemaan, ohjeistamaan ja neuvomaan? Etenkin kun olet itse erittäin asiattomia viestejä kirjoittanut ja minulle osoittanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 12.04.2014 21:20

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Millä eväillä sinä tulet minua arvostelemaan, viisastelemaan, ohjeistamaan ja neuvomaan? Etenkin kun olet itse erittäin asiattomia viestejä kirjoittanut ja minulle osoittanut.

Niin ja oikeasti, millä eväillä meistä kukaan tulee ketään toista ohjeistamaan tai solvaamaan ihan varta vasten, tai vittuilemaan täysin aiheetta täysin tuntemattomalle ihmiselle? Kenellähän olisi nyt syytä mennä itseensä tai katsoa peiliin? Ehkä meillä itsekullakin.
santra

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 21:23

Omilla eväillä tässä kaikki ollaan liikenteessä
Sitäpaitsi "eväät" tms taitaa olla vain ad hominem argumentointivirhe. Sanotun totuusarvo kun ei riipu sanojasta.

____
13.4.14 13:26
typo (af -> ad)
Viimeksi muokannut Kahvi päivämäärä 13.04.2014 13:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 21:27

Kahvi kirjoitti:Omilla eväillä tässä kaikki ollaan liikenteessä
Sitäpaitsi "eväät" tms taitaa olla vain af hominem argumentointivirhe. Sanotun totuusarvo kun ei riipu sanojasta.

Sanojen totuusarvo riippuu siitä, minkälaiset perusteet sanojen takaa löytyy. Sinulla ei ole esittää syytöksillesi muuta perustetta kuin se, että sinun mielestäsi minä kiusaan Tristania. Ja sinun "mielestäsi" on taas riippuvainen siitä, kuka on tekijä - eikä se, mikä on teko.

Mielestäni on henkistä väkivaltaa se, että sinä tulet ohjeistamaan minua siitä, mitä minun pitäisi tai olisi hyvä tehdä, vaikka olet itse kirjoittanut erittäin asiattomia - mutta minä en.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 12.04.2014 21:33

Onko Tristan taas laitettu jäähylle?(jos näin on niin aiheesta)
santra

ViestiKirjoittaja santra » 12.04.2014 21:35

Toistan vielä:Niin ja oikeasti, millä eväillä meistä kukaan tulee ketään toista ohjeistamaan tai solvaamaan ihan varta vasten, tai vittuilemaan täysin aiheetta täysin tuntemattomalle ihmiselle? Kenellähän olisi nyt syytä mennä itseensä tai katsoa peiliin? Ehkä meillä itsekullakin.
santra

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 12.04.2014 21:37

Kyllästynyt kirjoitti:
Mielestäni on henkistä väkivaltaa se, että sinä tulet ohjeistamaan minua siitä, mitä minun pitäisi tai olisi hyvä tehdä, vaikka olet itse kirjoittanut erittäin asiattomia - mutta minä en.

Just joo. Toisen antamat neuvothan ovat henkistä väkivaltaa pahimmillaan. :roll: Eli sinulle ei voi edes sanoa mielipidettä siitä miten sinun tulisi toisen mielestä toimia ilman että koet sen henkisenä väkivaltana?
vladimir1

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 21:45

vladimir1 kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Just joo. Toisen antamat neuvothan ovat henkistä väkivaltaa pahimmillaan. :roll: Eli sinulle ei voi edes sanoa mielipidettä siitä miten sinun tulisi toisen mielestä toimia ilman että koet sen henkisenä väkivaltana?

Kahvin neuvot on jo kuultu moneen kertaan. Niitä jakaessaan hän ei kuitenkaan ole ottanut huomioon tosiasioita vaan perustaa ohjeensa omiin antipatiaansa ja luuloihinsa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 12.04.2014 21:50

Kyllästynyt kirjoitti:
vladimir1 kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Kahvin neuvot on jo kuultu moneen kertaan. Niitä jakaessaan hän ei kuitenkaan ole ottanut huomioon tosiasioita vaan perustaa ohjeensa omiin antipatiaansa ja luuloihinsa.

Paraskin sanomaan koska kirjoituksesi esim. Trissestä perustuvat suurimmalta osaltaan antipatioihisi ja luuloihisi.
vladimir1

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 21:54

vladimir1 kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
vladimir1 kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Paraskin sanomaan koska kirjoituksesi esim. Trissestä perustuvat suurimmalta osaltaan antipatioihisi ja luuloihisi.

Perustan kirjoitukseni Tristanin itse kertomiin asioihin.
Pitäisikö minun tuntea sympatiaa (tai empatiaa) sellaista ihmistä kohtaan, joka on vuosikausia minun solvannut, nimitellyt ja kiusannut?
Valitan, mutten ole niin jalo ihminen, että moiseen kykenisin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2014 22:05

Miksi vastaat (hyvin usein) vastakohdilla?

Eihän (tässä) kukaan mitään sympatiaa ole olettanut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 22:07

Psykopatologia kirjoitti:Miksi vastaat (hyvin usein) vastakohdilla?...

Vaikea sanoa miksi. En kuitenkaan tarkoituksella tai vartavasten.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2014 22:19

Tuollainenhan on paljolti poliitikkojen tyyliä, kun haölutaan tehdä vaikutus yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 22:21

Psykopatologia kirjoitti:Tuollainenhan on paljolti poliitikkojen tyyliä, kun haölutaan tehdä vaikutus yms.

En tee sitä tarkoituksella, enkä ole halajamassa politiikkaankaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.04.2014 13:35

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Omilla eväillä tässä kaikki ollaan liikenteessä
Sitäpaitsi "eväät" tms taitaa olla vain af hominem argumentointivirhe. Sanotun totuusarvo kun ei riipu sanojasta.

Sanojen totuusarvo riippuu siitä, minkälaiset perusteet sanojen takaa löytyy. Sinulla ei ole esittää syytöksillesi muuta perustetta kuin se, että sinun mielestäsi minä kiusaan Tristania. Ja sinun "mielestäsi" on taas riippuvainen siitä, kuka on tekijä - eikä se, mikä on teko.

Kyllä se nyt on ihan kylmästi niin, että näkemykseeni ei vaikuta tekijä vaan ihan teot. Olen huomannut ennenkin, että sinulla tuntuu olevan vaikeuksia myöntää omia erheitäsi riippumatta siitä, että kuka ne erheet on esille tuonut.

Ja henkistä väkivaltaa ei todellakaan ole se, että tuon esiin havaintoni vaikkapa metodisi toimivuudesta tms.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.04.2014 13:36

santra kirjoitti:Onko Tristan taas laitettu jäähylle?(jos näin on niin aiheesta)

Muistaakseni Trisse ilmoitti jossain ketjussa jäävänsä omaehtoiselle jäähylle. Fiksu päätös.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.04.2014 13:37

Kyllästynyt kirjoitti:
vladimir1 kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

En (edelleenkään) tunne ketään kohtaan antipatiaa.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko