teelikka kirjoitti:Siksi koska olet minua vuosikausia haukkunut ja heittänyt herjaa minun vaikeuksistani joille en voi mitään.
Sinä olet aivan täysin kaiken ihan itse ansainnut.
Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä minulla on elämä, mutta koska olen tässä elämässäni päättänyt, etten enää koskaan anna kenenkään kiusata minua ja selvitä siitä seuraamuksitta, minulle on tärkeää, että saan kiusanneet vastuuseen teoistaan - tai ainakin tajuamaan sen, ettei olisi kannattanut kiusaamaan ryhtyä.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä minulla on elämä, mutta koska olen tässä elämässäni päättänyt, etten enää koskaan anna kenenkään kiusata minua ja selvitä siitä seuraamuksitta, minulle on tärkeää, että saan kiusanneet vastuuseen teoistaan - tai ainakin tajuamaan sen, ettei olisi kannattanut kiusaamaan ryhtyä.
Hyvä päätös ja periaate, mutta olen tainnut aikaisemminkin todeta tavastasi toteuttaa noita: toistaiseksi toimintatapasi on johtanut vain uusiin ja uusiin riitoihin samoista asioista - olisiko ehkä syytä tarkistaa metodeja rakentavampaan suuntaan?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä minulla on elämä, mutta koska olen tässä elämässäni päättänyt, etten enää koskaan anna kenenkään kiusata minua ja selvitä siitä seuraamuksitta, minulle on tärkeää, että saan kiusanneet vastuuseen teoistaan - tai ainakin tajuamaan sen, ettei olisi kannattanut kiusaamaan ryhtyä.
Hyvä päätös ja periaate, mutta olen tainnut aikaisemminkin todeta tavastasi toteuttaa noita: toistaiseksi toimintatapasi on johtanut vain uusiin ja uusiin riitoihin samoista asioista - olisiko ehkä syytä tarkistaa metodeja rakentavampaan suuntaan?
Millä eväillä sinä tulet minua arvostelemaan, viisastelemaan, ohjeistamaan ja neuvomaan? Etenkin kun olet itse erittäin asiattomia viestejä kirjoittanut ja minulle osoittanut.
Kahvi kirjoitti:Omilla eväillä tässä kaikki ollaan liikenteessä
Sitäpaitsi "eväät" tms taitaa olla vain af hominem argumentointivirhe. Sanotun totuusarvo kun ei riipu sanojasta.
Kyllästynyt kirjoitti:
Mielestäni on henkistä väkivaltaa se, että sinä tulet ohjeistamaan minua siitä, mitä minun pitäisi tai olisi hyvä tehdä, vaikka olet itse kirjoittanut erittäin asiattomia - mutta minä en.
vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Mielestäni on henkistä väkivaltaa se, että sinä tulet ohjeistamaan minua siitä, mitä minun pitäisi tai olisi hyvä tehdä, vaikka olet itse kirjoittanut erittäin asiattomia - mutta minä en.
Just joo. Toisen antamat neuvothan ovat henkistä väkivaltaa pahimmillaan.Eli sinulle ei voi edes sanoa mielipidettä siitä miten sinun tulisi toisen mielestä toimia ilman että koet sen henkisenä väkivaltana?
Kyllästynyt kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Just joo. Toisen antamat neuvothan ovat henkistä väkivaltaa pahimmillaan.Eli sinulle ei voi edes sanoa mielipidettä siitä miten sinun tulisi toisen mielestä toimia ilman että koet sen henkisenä väkivaltana?
Kahvin neuvot on jo kuultu moneen kertaan. Niitä jakaessaan hän ei kuitenkaan ole ottanut huomioon tosiasioita vaan perustaa ohjeensa omiin antipatiaansa ja luuloihinsa.
vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvin neuvot on jo kuultu moneen kertaan. Niitä jakaessaan hän ei kuitenkaan ole ottanut huomioon tosiasioita vaan perustaa ohjeensa omiin antipatiaansa ja luuloihinsa.
Paraskin sanomaan koska kirjoituksesi esim. Trissestä perustuvat suurimmalta osaltaan antipatioihisi ja luuloihisi.
Psykopatologia kirjoitti:Miksi vastaat (hyvin usein) vastakohdilla?...
Psykopatologia kirjoitti:Tuollainenhan on paljolti poliitikkojen tyyliä, kun haölutaan tehdä vaikutus yms.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Omilla eväillä tässä kaikki ollaan liikenteessä
Sitäpaitsi "eväät" tms taitaa olla vain af hominem argumentointivirhe. Sanotun totuusarvo kun ei riipu sanojasta.
Sanojen totuusarvo riippuu siitä, minkälaiset perusteet sanojen takaa löytyy. Sinulla ei ole esittää syytöksillesi muuta perustetta kuin se, että sinun mielestäsi minä kiusaan Tristania. Ja sinun "mielestäsi" on taas riippuvainen siitä, kuka on tekijä - eikä se, mikä on teko.
santra kirjoitti:Onko Tristan taas laitettu jäähylle?(jos näin on niin aiheesta)
Kyllästynyt kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa