Sosiaaliturvan varassa liian helppo elää

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Sosiaaliturvan varassa liian helppo elää

ViestiKirjoittaja Katla » 04.01.2016 00:43

Kyllästynyt kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Mikset muka saisi osallistua. Enimmältään täällä painitaan sen kanssa, kuinka paljon Kyllästynyt saa haukkua sinua, ennekuin siihen reagoidaan.

Viestiisi on luiskahtanut virheitä. Oikeaksi korjattuna se kuuluisi näin:
"Mikset muka saisi osallistua. Enimmäkseen täällä painitaan sen kanssa, kuinka paljon Kyllästynyttä saa haukkua ennen kuin siihen reagoidaan."

Ha ha haa ha. hyvin käännetty teksti.
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2016 00:54

trisse kirjoitti:Saahan kyllästynyt kirjoittaa ihan mitä haluaa. Kerran häntä tosin ojennettiin jostain, poisti viestinsä ja oli pari kuukautta mielenosoituksellisesti pois palstalta. Sen jälkeen se ei ole toistunut että kyllästynyttä olisi julkisesti käsketty tai estetty jostakin.

Tapahtumakuvauksesi ei mene oikein. Minua ei ole estetty tai julkisesti käsketty tekemään/olemaan tekemättä jotakin. Poistin viestini, koska paskansietokykyni ylittyi. Osansa sietokykyni ylittymisen syissä oli ylläpitäjälläkin, ja yksi niistä oli se, että minua sai kuka tahansa kohdella miten törkeästi hyvänsä, eikä ylläpitäjä tehnyt asialle mitään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 04.01.2016 00:57

kyllä sinua kerran komennettiinkin ja reagoit siihen.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2016 01:01

trisse kirjoitti:kyllä sinua kerran komennettiinkin ja reagoit siihen.

En muista komennetun, eikä komentelu ole ollut syy miksi poistuin ja poistin viestinikin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 04.01.2016 01:04

"Osansa sietokykyni ylittymisen syissä oli ylläpitäjälläkin, ja yksi niistä oli se, että minua sai kuka tahansa kohdella miten törkeästi hyvänsä, eikä ylläpitäjä tehnyt asialle mitään."
No en usko, että olet koskaan joutunut toisten kiusaamaksi, kyllä sinä olet niin tarkkana siitä mitä sinulle sanotaan, ettei muut juurikaan ole uskaltaneet sinua arvostella. Ai ylläpitäjä ei tehnyt asialle mitn? Mitä sitten olisit halunnut tehtävän, ettei olisi tullut niin hyljeksitty olo että piti poistua?
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2016 01:23

.Kissi kirjoitti:No en usko, että olet koskaan joutunut toisten kiusaamaksi, kyllä sinä olet niin tarkkana siitä mitä sinulle sanotaan, ettei muut juurikaan ole uskaltaneet sinua arvostella...

Kiusaaminen ja arvostelu ovat kaksi eri asiaa.
Olisin toivonut puututtavan niihin solvauksiin ja törkyviesteihin joita minulle ja minusta kirjoitettiin. Puuttumisen sijasta ylläpitäjä mielestäni tuki minua kiusanneita.

Mutta koska kysymys on asioista jotka eivät sinulle tai kenellekään muullekaan kuulu, lopetan keskustelun poistumisestani ja sen syistä tähän.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 04.01.2016 13:22

Kyllästynyt kirjoitti:

En muista komennetun, eikä komentelu ole ollut syy miksi poistuin ja poistin viestinikin.

Minä puhun siis tästä foorumista - en tukarista. En tiedä kummasta sinä puhut.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 04.01.2016 16:05

"Osansa sietokykyni ylittymisen syissä oli ylläpitäjälläkin, ja yksi niistä oli se, että minua sai kuka tahansa kohdella miten törkeästi hyvänsä, eikä ylläpitäjä tehnyt asialle mitään."

"Mutta koska kysymys on asioista jotka eivät sinulle tai kenellekään muullekaan kuulu, lopetan keskustelun poistumisestani ja sen syistä tähän."

Kuule pölhökki, ekaks ite syytät kaikkia ja sitten vielä minulle tokaiset:ei kuulu sinulle, eikä kelleen. Häh. Mitä sitten valitat, kun ei saa sanoa mitään. Haluut vaan rypee itsesäälissä :?
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2016 16:11

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Minä puhun siis tästä foorumista - en tukarista. En tiedä kummasta sinä puhut.

Tästä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2016 16:15

.Kissi kirjoitti:"Osansa sietokykyni ylittymisen syissä oli ylläpitäjälläkin, ja yksi niistä oli se, että minua sai kuka tahansa kohdella miten törkeästi hyvänsä, eikä ylläpitäjä tehnyt asialle mitään."

"Mutta koska kysymys on asioista jotka eivät sinulle tai kenellekään muullekaan kuulu, lopetan keskustelun poistumisestani ja sen syistä tähän."

Kuule pölhökki, ekaks ite syytät kaikkia ja sitten vielä minulle tokaiset:ei kuulu sinulle, eikä kelleen. Häh. Mitä sitten valitat, kun ei saa sanoa mitään. Haluut vaan rypee itsesäälissä :?

1. Minä en aloittanut tätä keskustelua.
2. En ole tokaissut kenellekään "ei kuulu sinulle, eikä kelleen".
3. En ole valittanut mistään.
4. Sinä et tiedä mitään minun itsesäälistäni.
5. Sinulla ei ole lupaa eikä oikeutta nimitellä ketään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 17:10

Kissi mulle sä oot ollut fiksu ja mukava. Annan mielellään sulle huomiota, jos jotakin sanottavaa on.
Pinja

ViestiKirjoittaja popi » 04.01.2016 17:24

Pinja kirjoitti:Kissi mulle sä oot ollut fiksu ja mukava. Annan mielellään sulle huomiota, jos jotakin sanottavaa on.

Entä minä ? :D
popi

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 17:26

Ihan mukava, mutta voisit olla enemmän äänessä, että sinuun tutustuisi, en oikein tiedä susta mitään.
Pinja

ViestiKirjoittaja popi » 04.01.2016 17:29

Mulla on niin pienet aivot, ettei niissä kehkeydy paljon ajatuksia joita jakaa toisille.
popi

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 17:30

Taidat siitäkin edestä lukea palstaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja popi » 04.01.2016 17:32

Kyllä mutta välillä tuo jatkuva riitely/riitaisuus alkaa ärsyttää.
popi

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 17:35

Kyllä minuakin, olen miettinyt ovatko he arjessa kanssa jatkuvasti noin riitaisia. Toivon, että Mirristä tulisi vielä joskus valvoja, hän on hyvä esimerkki muille aikuismaisuudesta.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.01.2016 17:37

popi miten sinä aiot tänään hemmotella itseäsi? Minä aion juoda viideltä iltateen (ricolaa) näkkärien kera ja polttaa kynttiöitä.
Pinja

ViestiKirjoittaja popi » 04.01.2016 17:37

Mirri on kyllä fiksu ihminen.
popi

ViestiKirjoittaja popi » 04.01.2016 17:38

Olin jo kuntosalilla ja se on mun hemmottelua. Tänään ajattelin vain katsella telkkaria ja lukea kirjaa.
popi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko