.Kissi kirjoitti:... Katsot okeudeksi kommentoida Hänen (Trisin)kirjoituksia siltä kantilta, kuin hän eläsi elämäänsä niin väärin, että siitä koituu muille kohtuutonta haittaa...
Elämästä en ole puhunut mitään, mutta Tristanin käytös aiheuttaa muille kohtuutonta haittaa.
.Kissi kirjoitti:... Ei sinulla ole mitään oikeutta arvostella hänen valitsemaansa tietä...
Kyllä minulla on oikeus kommentoida avoimilla palstoilla julkaistuja kirjoituksia.
.Kissi kirjoitti:... kukaan ei hyödy sinun panettelustasi, ei hän, eikä me muut lukijat...
Sitä sinä et voi tietää.
.Kissi kirjoitti:... Luuletko tosiaan olevasi niin tärkeä vaikuttja, että Tris tai kukaan muukaan ottaa todesta tuon typerähkön saarnaamisesi "muiden siivellä elosta"...
En luule.
.Kissi kirjoitti:... Herää Kyllästynyt ja kysy itseltäsi; miksi haluan Trisin toimivan toisin, sinun mielesi mukaisesti. Miksi? Et ole mitään Kyllästynyt, et ole kukaan, olet vain nimimerkki, miksi luulet olevasi oikeutettu ohjaamaan ja tuomitsemaan toista, viatonta sinun ongelmiisi.
Toivon, että Tristan vihdoinkin ryhtyisi itse kantamaan vastuun omista teoistaan ja elämästään. Ei hänen minun mieleni mukaisesti tarvitse toimia.
Tristan on tahallaan ja harkiten tehnyt mm. minulle niin paljon pahaa, että hän on kaikkea muuta kuin viaton. Sen verran sinunkin olisi pitänyt vuosien varrella nähdä, ettet tuollaista pötyä rupea väittämään.