Mielettömiä rangaistuksia tulossa

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Mielettömiä rangaistuksia tulossa

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.09.2013 12:45

Helmenkalastaja kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Jep, tuohon viittasin.
Jaksamisen puute minusta on ehkä huonohko syy olla selittämättä - olettaisin siis tilanteen olevan niin, että copypastauksiisi liittyi merkittävästi mala fide -henkeä, mutta sinulla ei ole selkärankaa myöntää sitä.

Olet pahasti hakoteillä. Olisit seurannut viestittelyä, voisit jopa ymmärtää...

En muista nähneeni kenenkään selvityksiä siitä, miksi Mirri on täällä (2013) copypastaillut päiväkirjoista.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 17.09.2013 12:58

Joko muistissasi on vikaa tai kyseiset ketjut on poistettu ennen kuin olet ehtinyt niitä lukea.
Oli niin tai näin, kellään ei liene velvollisuutta perustella tai osoittaa sinulle mitään. Et ole mikään puolueeton tuomari, jolta odottaisimme lopullista tuomiota siitä, kuka mahdollisesti on syyllinen ja kuka vielä syyllisempi ja kuka puhdas pulmunen. Sinun panoksesi tähän soppaan on tarpeeton.

Joudut tyytymään siihen, että tämä juttu meni sinulta ohi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.09.2013 13:05

Helmenkalastaja kirjoitti:Joko muistissasi on vikaa tai kyseiset ketjut on poistettu ennen kuin olet ehtinyt niitä lukea.
Oli niin tai näin, kellään ei liene velvollisuutta perustella tai osoittaa sinulle mitään. Et ole mikään puolueeton tuomari, jolta odottaisimme lopullista tuomiota siitä, kuka mahdollisesti on syyllinen ja kuka vielä syyllisempi ja kuka puhdas pulmunen. Sinun panoksesi tähän soppaan on tarpeeton.

Joudut tyytymään siihen, että tämä juttu meni sinulta ohi.

Itse suhtaudun tosiaan hyvin nuivasti päiväkirjoista copastailuun - varsinkin kun PP:n ohjeistuksen mukaan moiseen tulee olla erityisen painavat syyt. Mirri ei ole nyt ko syitään laiskuuttaan (tms) esittänyt ja jopa minullakin lienee oikeus ilmaista paheksuntani asiasta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 17.09.2013 13:08

Toki voit paheksua. Ehkä kannattaisi kuitenkin vähän miettiä, ennen kuin paheksuu...

Olet itse vedonnut vuoden 2007 asioissa siihen, että olet silloin ollut "heikossa hapessa". Jonkun toisen käyttäjän kohdalla mieleesi ei juolahda, että "laiskuus" voisikin selittyä sillä, että kyseinen henkilö on heikossa hapessa? Pertille (lue: ylläpitäjälle!) ovat esitetyt perustelut kelvanneet. Kuka sinä olet vaatimaan muuta?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.09.2013 13:24

Helmenkalastaja kirjoitti:Toki voit paheksua. Ehkä kannattaisi kuitenkin vähän miettiä, ennen kuin paheksuu...

Olet itse vedonnut vuoden 2007 asioissa siihen, että olet silloin ollut "heikossa hapessa". Jonkun toisen käyttäjän kohdalla mieleesi ei juolahda, että "laiskuus" voisikin selittyä sillä, että kyseinen henkilö on heikossa hapessa? Pertille (lue: ylläpitäjälle!) ovat esitetyt perustelut kelvanneet. Kuka sinä olet vaatimaan muuta?

Onko Mirri heikossa hapessa ja sen takia PP on hänen(kin) kohdallaan katsonut ohjeistuksensa vastaista toimintaa läpi sormiensa?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 17.09.2013 13:25

Minä julistan kaikki osa puolet puhdastakin puhtaammiksi pulmusiksi. Toiset vain ovat heikommassa hapessa kuin toiset.

Luotan Pertti Ensimmäinen Suuren arvostelu kykyyn kuin pässi suuriin sarviinsa.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.09.2013 13:27

Beth ja Riidankylväjä ovat käyttäneet päiväkirjojaan väärin.

Tällöin niiden suoja laskee väärinkäytösten osalta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 17.09.2013 13:31

Minä annan anteeksi kaikki rötökset, jotka ovat kohdistuneet minuun. Veri ruskeatkin synnit on nyt pesty lumi valkoisiksi.

Jaxuhalit kaikille.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.09.2013 13:39

Psykopatologia kirjoitti:Beth ja Riidankylväjä ovat käyttäneet päiväkirjojaan väärin.

Tällöin niiden suoja laskee väärinkäytösten osalta.

Taisit tosiaan aikaisemmin mainita tuon, että ainakin Riidankylväjä kirjoitti päiväkirjaansa ei-päiväkirja-materiaalia, jolloin ko materiaali ei nauti suojaa.

Mirri on kuitenkin käsittääkseni edelleenkin jättänyt perustelematta copypastailunsa, en tiedä onko hän heikossa hapessa vai eikö ole, mutta perustelematta toimensa on silti jäänyt.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.09.2013 13:48

Kahvi kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:[5] Lopetan kyllä (lisä)kysymysten kysymisen, kun saan asianmukaisen vastauksen.

Nuo edelläolevat perustelusi ovat tulleet kyllästymiseen asti kirjoituksistasi ilmi koko kirjoitusurasi ajan.

Kohta 5. Eli jankkaat niin kauan kunnes saat haluamasi vastauksen. Valitettavasti sellaista et useinkaan tule saamaan, koska näkemys kysymystesi aiheeseen on usein vastaajalla erilainen kuin sinulla. Voisit ystävällisesti ottaa huomioon tuonkin.

Ei ole mitään "eli".
Lue vastaukseni; asianmukainen ei ole (minulle) sama kuin haluamani/toivomani/tms.

En luota sinun määrittelemääsi asianmukainen kulloisessakin tilanteessa. Minun silmissäni noin on usein ollut, että sinulla on ollut omat määritelmäsi asianmukaisuudesta ja milloin mistäkin, mitkä eivät ole vastanneet minun määritelmiäni.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.09.2013 14:34

Kahvi kirjoitti:Itse suhtaudun tosiaan hyvin nuivasti päiväkirjoista copastailuun - varsinkin kun PP:n ohjeistuksen mukaan moiseen tulee olla erityisen painavat syyt. Mirri ei ole nyt ko syitään laiskuuttaan (tms) esittänyt ja jopa minullakin lienee oikeus ilmaista paheksuntani asiasta.

Kahvi, sinä tyhmyyksissäsi et ole tunnistanut perusteluja, vaikka olet lukenut ne ja siteerannutkin.

Jos innostut päiväkirjassasi kirjoittamaan minusta ja/tai toisista kirjoittajista, ei ole mitään takeita, ettenkö syystä tai toisesta pitäisi aiheellisena kaivaa kirjoituksiasi julkiseen keskusteluun. Ja noin etenkin, jos erehdyt kirjoittamaan minusta päiväkirjasi suojassa. En hyväksy sitä, että ihmiset kirjoittelevat minusta omissa päiväkirjoissaan; voin hyvin haluta tuoda minusta piilossa kirjoitetut jutut näkösälle.

Jos päiväkirjoja käytetään väärin; toisten kirjoittajien ruotimiseen ja mustamaalaamiseen, siinä on perustetta kerrakseen tuoda sellaiset tekstit esille päiväkirjojen kätköistä. Ja etenkin päiväkirjakirjoittelun kohteilla on mielestäni 'oikeus' tehdä niin.

14.46. Lisäys. Tuli vielä mieleeni... Minusta omissa päiväkirjoissaan kirjoitelleen kielsivät jyrkästi minua kommentoimasta heidän päiväkirjoissaan. Sitä suurempi syy kaivaa kirjoitukset näkösälle. Sehän on aivan kohtuutonta, että päiväkirjoissa kirjoitellaan toisista kirjoittajista, mutta evätään kohteilta pääsy kommentoimaan itseä koskevaa kirjoittelua.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.09.2013 14:48

Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Itse suhtaudun tosiaan hyvin nuivasti päiväkirjoista copastailuun - varsinkin kun PP:n ohjeistuksen mukaan moiseen tulee olla erityisen painavat syyt. Mirri ei ole nyt ko syitään laiskuuttaan (tms) esittänyt ja jopa minullakin lienee oikeus ilmaista paheksuntani asiasta.

Kahvi, sinä tyhmyyksissäsi et ole tunnistanut perusteluja, vaikka olet lukenut ne ja siteerannutkin.

Jos innostut päiväkirjassasi kirjoittamaan minusta ja/tai toisista kirjoittajista, ei ole mitään takeita, ettenkö syystä tai toisesta pitäisi aiheellisena kaivaa kirjoituksiasi julkiseen keskusteluun. Ja noin etenkin, jos erehdyt kirjoittamaan minusta päiväkirjasi suojassa. En hyväksy sitä, että ihmiset kirjoittelevat minusta omissa päiväkirjoissaan; voin hyvin haluta tuoda minusta piilossa kirjoitetut jutut näkösälle.

Jos päiväkirjoja käytetään väärin; toisten kirjoittajien ruotimiseen ja mustamaalaamiseen, siinä on perustetta kerrakseen tuoda sellaiset tekstit esille päiväkirjojen kätköistä. Ja etenkin päiväkirjakirjoittelun kohteilla on mielestäni 'oikeus' tehdä niin.

14.46. Lisäys. Tuli vielä mieleeni... Minusta omissa päiväkirjoissaan kirjoitelleen kielsivät jyrkästi minua kommentoimasta heidän päiväkirjoissaan. Sitä suurempi syy kaivaa kirjoitukset näkösälle. Sehän on aivan kohtuutonta, että päiväkirjoissa kirjoitellaan toisista kirjoittajista, mutta evätään kohteilta pääsy kommentoimaan itseä koskevaa kirjoittelua.

Arvelinkin, että Mirri pystyy esittämään ihan asianmukaiset perustelut toiminnalleen.

Itse luen päiväkirjoja sekä niin harvakseltaan että hyvinsatunnaisesti, joten en kommentoi päiväkirjojen tapahtumia.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Obelix2 » 17.09.2013 19:38

Riidankylväjä kirjoitti:Kiitos kysymästä Obelix. Vatsa toimii ja vietti on voimakas.

Entä itselläsi?

Vietistä ei voi puhua, mutta suolesta koko ajan pukkaa. Kumma kun Helmis ei ole aiheesta kiinnostunut. :?
Obelix2

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 17.09.2013 23:57

Minustakin tuo on varsin oma laatuista Helmikseltä. :?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 18.09.2013 00:04

Riidankylväjä kirjoitti:Minä annan anteeksi kaikki rötökset, jotka ovat kohdistuneet minuun. Veri ruskeatkin synnit on nyt pesty lumi valkoisiksi.

Jaxuhalit kaikille.

Tämä koskee erityisesti Perttiä, jonka synti säkki on ollut erityisen raskas kantaa.

Toisaalta on hyvä muistaa, että Allah ei anna kenellekään suurempaa kuormaa kuin tämä jaksaa kantaa.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.09.2013 00:49

Aivopierut ovat keveitä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 18.09.2013 06:47

Niin, mutta kun palsta on niitä täynnä, niin mitä se kertoo palstasta?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 18.09.2013 07:28

Kertoo ilma vaivoista, jotka vain pahenevat, kun yrittää pidätellä.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 18.09.2013 08:12

Harmi, kun päiväkirjat eivät tunnu riittävän teille purkupaikoiksi. Voisitteko kenties aloittaa jonkin ilmavaiva-aiheisen ketjun, johon voisitte keskittää aivopierunne?

____
typo korjattu
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 18.09.2013 10:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 18.09.2013 08:30

Yritämme kaikin voimin parantaa tapojamme, mutta annameille aikaa.
Riidankylväjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko