beth kirjoitti: Vielä kerran Altzeimerin syntyllä on osuutta eletyn yksilön elämän valhenpitoisuuteen. Haluat sinä tätä tai ei. Jos sinun kielitaitosi olisi niin laaja, olisit voinut tutustua minun lailla tämän asian tärkeämmin.

Jail kirjoitti:...
Kyllästynyt kirjoitti:trisse_ kirjoitti:Sinun kannattikin tehdä niin.
Muuten hyvä paitsi ettei kyseessä ollut mikään vitsi.
?
Mitähän neropatin leimahduksia Tristan oli tällä kertaa keksinzt?
Kyllästynyt kirjoitti:trisse_ kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Emme rupea tässä käymään läpi "riittävän" selviä asioita.
No minulle ei ole mitenkään selviä. Oletan ettet muista syistä tahdo jatkaa keskustelua.
Jos keski-ikäinen nainen ei pzstz huolehtimaan edes omasta elatuksestaan, tarvitsee äitinsä apua jokseenkin kaikissa toimissaan ja päätöksissään, voi perustellusti sanoa, että henkilö on epäonnistunut monessa asiassa elämässään.
beth kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Jail kirjoitti:...
Huom! Beth ja Trisse! Näin juuri tulee tehdä, jos arvioi viestin epäadekvaatiksi yms.
Ei pidä paikansa. Trisse kutsui Mais:n jättämä viesti vähäälyiseksi, ja viestissa joku puolusti minua, niin tarjosin vaihtoehtoiseksi pohtimista miltä kuulostava trissen kaikki "haista vittu lyösäpilliunen huora haiseva vittu" yms. Minulle mm psykopatologia alkoi vihjata että ne ovat törkeysasteeltä parempia kun ne jossa kerron minkäläisesiä tuntemuksia minussa herättä mirri.
Mirrista: PL KÄSKI poistamaan viestit joissa kerroin miltä sosiopatin riehuminen tuntuu ei sosiopatin silmiin.

trisse_ kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lapsia(ni) en silti ole szönzt.
Näyttää ihan siltä kuin mutustelisit niitä parhaillaankin...
beth kirjoitti:"sanoi" ???![]()
Jos sinä pidät hitleroinnin pyynnön sijasta "käsken sinua poistamaan viesti" normaaliina "sanomisenä" niin sitä vain, kai sinä itsekin puhut ihmisille näin ja sinulle myös. Moukilla on omat tavat! Hyvin sinä tässä sivistynyttä aluksi leikkinyt. Yök..
Nyt joudut nuoleman persettä mirrille, moukat kokoontuneet Jailia myöten, sinähän sovit sen 4 nikillä tukarilla kirjottavan valkosiipin/enitanin yms kanssa hyviin pataan, ihana nähdä kun umpikieroja idiotteja löytävät toisensä..
Minä en nimittän enää tulee tänne.
Oksettaa..
beth kirjoitti: Moukilla on omat tavat! Hyvin sinä tässä sivistynyttä aluksi leikkinyt. Yök..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa