Kaapo kirjoitti:Lähtikö nyt kivi sydämeltä?
Mihin viittaat/mitä tarkoitat?
Kaapo kirjoitti:Lähtikö nyt kivi sydämeltä?
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Lähtikö nyt kivi sydämeltä?
Mihin viittaat/mitä tarkoitat?
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Olen siis aivan kauhea törkykasa koska olet puuttunut liki kaikkeen.
Sanalla sanoen:
Kyllä.
Kaapo kirjoitti:Tähän.Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Olen siis aivan kauhea törkykasa koska olet puuttunut liki kaikkeen.
Sanalla sanoen:
Kyllä.
trisse kirjoitti:On kyllä kohtuuden nimeen sanottava että on Kaapollakin pointti. Kyllästynyt on aika armoton. Ilman PP:n antamaa tilaisuutta hänellä ei olisi foorumia josta häntä ei ole vielä ulosheitetty. (Tässä keskustelussa Kyllästynyt ei ole kovin vaikea mutta hänen nautintonsa väännöstä ja satuttamisesta on kuitenkin jossain määrin läsnä.)
Kaapo kirjoitti:Uskotko karmaan?
.Kissi kirjoitti:Hah hah, ihan mihinkään liittymättä ilmaisen, ettei Kyllästyneen kanssa kannata alkaa vääntämään. Ihan takuulla jää toiseksi omine typeryyksineen ja Kyllästynyt osaa pistää jauhot suuhun ja kaivaa esille sen mikä on olennaista kaiken hölötyksen keskeltä.
Kyllästynyt kirjoitti:Pyydän (erityisesti Tristanilta) myös vastausta siihen, mitä sellaista minä olen kirjoittanut, mitä kuka tahansa ei olisi saanut kirjoittaa?
karsee retku kirjoitti:Täällä Pandoran lippaassa ei tunneta eikä näköjään halutakaan tunnustaa karmaa. Tämä sivusto on tupaten täynnä vitsauksia ja loputonta vittuilua...
Kaapo kirjoitti:Juu, kannattaa myötäillä ja lipoa, koska se on ainoa tapa esim. heikommille selviytyä. Saa olla "hovissa" ja voi siinä sivussa hieman peesata ja heitellä pikkukiviä.
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pyydän (erityisesti Tristanilta) myös vastausta siihen, mitä sellaista minä olen kirjoittanut, mitä kuka tahansa ei olisi saanut kirjoittaa?
Psykopalogiassa vai missä?
Kaapo kirjoitti:.Kissi kirjoitti:Hah hah, ihan mihinkään liittymättä ilmaisen, ettei Kyllästyneen kanssa kannata alkaa vääntämään. Ihan takuulla jää toiseksi omine typeryyksineen ja Kyllästynyt osaa pistää jauhot suuhun ja kaivaa esille sen mikä on olennaista kaiken hölötyksen keskeltä.
Juu, kannattaa myötäillä ja lipoa, koska se on ainoa tapa esim. heikommille selviytyä. Saa olla "hovissa" ja voi siinä sivussa hieman peesata ja heitellä pikkukiviä.
.Kissi kirjoitti:Ilman lipomista ja myötäilyäkin voin heikompana selviytyä. Sinä, et. Katson teurastustasi mielelläni.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinäkö kaipaat lipomista?
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinäkö kaipaat lipomista?
Haluaisitko lipoa karvaista persettäni?
Luulis että se persekkin kiinnostaa kun kourat on palleissa kaiken aikaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Seksikkäintä miehessä on äly.
Sinun karvainen tai karvaton perseesi ei voisi minua vähempää kiinnostaa.
Kaapo kirjoitti:Tai ainakin se mitä joku kuvittelee älyksi. Ongelma on myös siinä, että kaikki eivät tunnista älyä...
Kaapo kirjoitti:... Mut nuolase nyt pikkase, semmonen sopiva imu-, ja kieliyhdistelmä.
Sitte saat taas "puristella palleja" ja katotaa "lentääkö mälli".
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa