kiss kirjoitti:Minä muistan asian siitä, kun ajattelin tuon viestin jälkeen, että kaksi vuottahan Jannekin antoi Kyltsille, että saman tää vaati Tristanille.
Kiss, miksi sanot Kyllästynyttä Kyltsiksi, jos hän ei pidä tästä 'lempinimestä'? Ala-asteella minulle kehittyi ihan ns. neutraali lempinimi, tämä ns. lempinimi koostui vain etu- ja sukunimen alkukirjaimista. Siitä huolimatta, en yhtään tykännyt siitä, että minua kutsuttiin tällä nimellä. Vieläkin ikivanhat kaverit tuovat joskus esille tämän ns. lempinimen tyyliin "mitäs kuuluu + lempinimi" ja perään vielä sanotaan jotain "sori, oli pakko". En tiedä miksi sitä tehdään vieläkin. Kai se oli minulle ala-asteella vain epämiellyttävä 'lempinimi', mistä en vain yksinkertaisesti pitänyt. Ilmeisesti tein asiasta niin suuren numeron silloin, että ihmiset näyttävät korteissakin muistavan vieläkin sen asian.
Enää en pidä asiaa ikävänä. Siitä kun on niin pitkä aika, kun olin ala-asteella... toisin sanoen minulle on yhdentekevää nyt, jos joku kutsuu minua sillä nimellä.